Franchise márka és a személyes márka összefüggései.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Személyes márka kommunikációja
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
E.ON – Versenyben Önökért!
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Közönségkapcsolatok (PR)
Készítette: Magyar Orsolya
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Soft skills.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
“Új Dimenziók” mentorképzési program A program kidolgozói: Artemisszió Alapítvány EcPec Alapítvány Göllesz Viktor Speciális Szakiskola MATISZ MH Líceum.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Mire jutottunk? HEFOP Albert Fruzsina, vezető monitor.
A beiskolázás előkészítése
Motiváció.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
A kerékpáros turizmus előnye, haszna közvetlen EU-s támogatások, EuroVelo-hálózat Balatonkenese, Csikai Mária
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
TÁMOP projektek megvalósításának „nyeresége” Kemecsei Judit – Hajléktalanokért Közalapítvány TÁMOP / december 13. Miskolc.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Enterprise Europe Network Üzletfejlesztés karnyújtásnyira.
Az üzletek operatív működtetése
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

Franchise márka és a személyes márka összefüggései

Elkötelezettség

Kik vagyunk?  MagyarBrands díjas couaching szemléletű integrált kommunikációs ügynökség,  Komoly tapasztalat a hálózati marketingben és a képzésekben  Szervezet és vezetésfejlesztési és ügynökségi referenciák  Több mint 1000 sikeres együttműködés,  Kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában is komoly megrendelők, ügyfelek,  Motivált és hozzáértő marketinges csapat és kiterjedt beszállítói, bedolgozói hálózat  Két budapesti iroda,  Saját grafikusok, programozók, alkalmazásfejlesztők, marketingszakemberek, szervezet- és vezetőfejlesztők,  Saját könyv a piacon Minden, ami marketing címmel.

Hinora és a hálózatok  Több hálózattal is együtt dolgozunk (nem csak franchise)  Átadott marketing tevékenységét arculattervezését és gondozását, márkaépítését végezzük, valamint együtt gondolkodva velük, marketing stratégiát alakítunk ki  Átvevőket segítjük a helyi reklámozásban  képezzük őket az átadó igényei és témakörei szerint  fejlesztjük a személyes márkájukat (Personal branding)  Olyan átadókkal, akikkel nem dolgozunk együtt állandóan hálózati és kommunikációs auditokat végzünk  mindenkivel  swot analízist készítünk  konfliktuskezelési készséget vizsgálunk  javaslatok teszünk a szervezet felépítésre

Átadó piaca és a marketing  Fontos, hogy hol és hány helyen szeretne átvevőket  Fontos, hogy kik legyenek az átvevők  Fontos az átvevők elő- auditálása  Fontos, hogy felmérjük az átvevők motivációját, gondolkodását és anyagi lehetőségeit  A legfőbb marketing, ha az átvevők személyes márkája kiemelkedő vagy fejleszthető

Átadó marketing kötelezettségei  Használatba adja  a márkanevét  az arculatot,  a tudását (know-how)  Ezért folyamatosan építeni kell a márkáját  Folyamatosan gondoznia kell az arculatát  Képezni, edukálnia kell a hálózat résztvevőit  Folyamatos marketingkommunikációs tevékenységet kell végeznie

Átvevők szempontjából nézve a marketing előnyi  Bevezetett? márkanév használata  Központi marketing kommunikáció  Marketing know-how?  Piacvédelem  Helyi reklámozásban segítség  Képzések, amelyek segítik az átvevők tevékenységét

Mi kell a sikeres marketinghez? központi márkaépítés + központi marketing + központi képzések + SIKERES MARKETING átvevők személyes márkája vállalati márka +

Gyakorlati tapasztalat A jövőben a következő forgatókönyv alapján fognak zajlani a havi franchise találkozók:  10h-11h-ig Havi értékelés és statisztikai elemzés  11h-13h-ig Üzleti tréning  13h-14h-ig Ebéd  14h-15h-ig Partner konzultáció  15h-16h-ig Szakmai elméleti képzés  16h-17h-ig Szakmai gyakorlati képzés  18h-20h-ig Kiemelt Partner megbeszélés Adott hónapban a legjobban teljesítő 3 Franchise Partner képviselője A csoport működése:  Minden hónapban a franchise találkozó után 2 órában személyes meeting és ötletelés.  Minden a rendszert lényegesen érintő kérdésben ben véleménykérés és javaslat tétel.

Personal branding  Érzések, benyomások, vélemények rólunk  Mit gondolnak rólunk és az üzletünkről?  Milyen szakembernek tartanak?  Hogy láttatjuk magunkat?  Mennyire vagyunk megbízhatóak?  Mennyire lehet ránk számítani?

Personal branding  Hitelesen és következetesen mutassuk meg erősségeinket  Bármit teszel és mondasz: légy hiteles!  Úgy kell kommunikálni és kapcsolatokat építeni, hogy látszódjon a szakmaiságunk, hírnévre tegyünk szert és ezzel piacképessé tegyük magunkat és vállalatunkat.  Aki személyes márkát épít az bizalmat formál.  Személyes márkára az online térben kiemelten kell figyelni, mert hathatós közeg, de sok sérülést okozhat

Personal branding  Végiggondolni, hogy mi az, amit kommunikálni akarunk magunkról  Milyen értékek mentén éled az életed?  Nem lehetsz egyszer ilyen, máskor olyan: egységes értékrendet, stílust, márkát kell képviselned, ami felismerhetővé tesz! A következetlenség a legjobb hírnevet is megöli.  Legyen pozitív a kisugárzásod: az emberek jobban szeretik a mosolygós és optimista embereket, akik képesek energiát adni, mint azokat, akik energiavámpírok!

Personal branding  Keresd meg a személyiségedhez leginkább passzoló csatornákat. Korántsem kell mindenkinek a médiából folynia. Valaki a vállalati belső értekezleteken, rendezvényeken akarja a márkáját építeni, más a szakmai eseményeken, konferenciákon. A csatorna attól is függ, hogy nekem melyik a komfortosabb, de leginkább attól, hogy ki a célcsoportod…  A hierarchiában elfoglalt helyednek és a személyes márkádnak nincs feltétlenül köze egymáshoz. Egy kinevezés korántsem garantálja, hogy rajongóid lesznek…, vagy csak addig, amíg pozícióban vagy.

Personal branding  A személyes márkád minősége korántsem csak személyedre utal. A munkád végeredményének vagy a munkatársaid megítélését is befolyásolhatja, sőt, viselkedésed és stílusod jó vagy akár rossz fényt vethet az egész vállalatra.  Personal Branding nehezen építhető, de könnyen rombolható

Marketing Outsearching  Döntés kérdése:  Az átadó a marketing tevékenységét házon belül vagy kiszervezetten végzi  Kiszerezés előnyei  Bérek megtakarítása  Kiterjedt szakértői háttér  Objektív híd az átadó és átvevő között  Olcsóbb beszerzések (ügynökségek olcsóbban tudnak)  Personal branding képzések

Köszönjük A Figyelmet!