Zöld kommunikáció - esetek 2012. November 21.. Mit tudunk?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit lehet tudni a célcsoportról?
Advertisements

Miért éri meg családbarátnak lenni?
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
A családbarát intézkedések előnyei, hasznai és lehetőségei
EGÉSZSÉGTUDATOSSÁG, FELELŐSSÉG, A LELKI ÉLET FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSE
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
A makrgazdasági munkakínálat:
Pordány Sarolta: Ph.D. kutatásindító
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
A tudásintenzív iparágak megjelenése a kelet-közép-európai országok gazdaságfejlesztési stratégiáiban Páger Balázs, PhD-hallgató MRTT X. vándorgyűlés,
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR projekt 1 A NÖVEKEDÉS ÉS A VERSENYKÉPESSÉG REÁLGAZDASÁGI TÉNYEZŐI Chikán Attila egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem.
A szakképzés tapasztalatai a Büttner Kft-nél Dr. Büttner Tamás Ügyvezető igazgató SzaSzeT Konferencia Marcali
Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
Akkor és most – Az EU-hoz kapcsolódó üzleti várakozások hazánkban Petz Raymund GKI Gazdaságkutató Zrt.
Horvát-Magyar Szakértői Akadémia szeminárium megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatása, rehabilitációs projektek.
EEM. 12. Változásmenedzselés kultúraváltás
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
STRATKOM Kft ÖSSZEFOGLALÓ A SZAKKÉPZÉS IRÁNYAIRÓL ÉS ARÁNYAIRÓL FOLYÓ KUTASOKRÓL ÉS ESZMECSERÉKRŐL Dr. G. Tóth Károly STRATOSZ központi szakképzési koordinátor.
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
Kissné Bencze Katalin Nemzeti Erőforrás Minisztérium június 18.
Az elfogadók tipizálása. A., Az elfogadók innovativitás alapján történő kategorizálása I. Kezdetek II. Az elfogadás és normalitás S-alakú görbéje 1. kiindulópont:
1. NYÍREGYHÁZA – Örökösföld Közterület rehabilitáció.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Üdvözöljük a Waldviertelben. következetesség ● kézi munka ● tapasztalat ● bölcsesség ● megbecsülés.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Termék & Márka Kopcsay László.
Kiválóság és verseny a felsőoktatásban. Globális folyamatok Prof. Dr. Hrubos Ildikó Budapesti Corvinus Egyetem „Fókuszban a tudományos műhelymunka” – harmadik.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A felnőttképzés, szakképzés fejlesztése és a gazdaság igényei november 21. DAT 2006 Konferencia S2 – Gazdaság vezérelt informatikai szakképzés Szociális.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Út az etikus bank felé – az Ökobank projekt Kapitány Ákos Tanácsadók a Fenntartható Fejlődésért.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
Vállalati felelősségvállalás
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A munkaerőpiac mai kihívásai
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
Fenntarthatósági Fórum
Vállalati felelősségvállalás
A foglalkoztatás tervezése a kiváltási Programban
Előadás másolata:

Zöld kommunikáció - esetek November 21.

Mit tudunk?

Őszintén…

 Zöld fogyasztók erősödése 1970-es évektől – közötti családos nők, átlagon felüli képzettséggel (Ottman) LOHAS 19 % természetes 15 % sodródó 25 % hagyományos 24 % közömbös 17 % Léteznek zöld fogyasztók?

Milyenek is a zöld emberek?  Egyformák?  Mi foglalkoztatja őket? Fenntarthatósági kérdések Hatások most és jövőben saját életükre, szeretteikre  Tévhit: az emberek többségét a bolygó sorsa érdekli – erre épült a kommunikáció is!  Igazság: igazából attól félnek, hogy a bolygó elveszti azt a képességét, hogy el/fenntartsa őket! Ezért az egészséghez kapcsolódó témák fontosak! 61 % 67 % 54 % NMI, 2009, LOHAS fogyasztói trendek

Zöld kommunikáció

Zöld trendek P&G Future friendly campaign + hosszú távú célok 2020-ig: előállítás + belső fejlesztések + fogyasztók

Zöld trendek  2006 óta - Kreativitás a fenntarthatóságért  Kategóriák: Nemzetközi zöld vállalatok / közepes- kis és induló vállalkozások Zöld kormányok Zöld termékek / szolgáltatások Zöld befektetések Zöld képzések Zöld munkavállalói programok Stb.

Munkáltatói márka  Net Impact felmérés: Talent riport -what workers want in 2012  Pozitív környezeti és társadalmi hatás kiváltása a munkájukon keresztül – elégedettségük magasabb (2:1)  Nők számára fontosabb

Felelősségvállalás, mint pozicionálás  Egy iparágon belüli szereplők:

Zöld kommunikációs csapdák

Aki még nem zöldült…

Aki már igen – Díjnyertes program

M&S

Megéri?