A szemét útja Gulyás Zsolt Kovács Gáborné

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
December 2003 Szelektív hulladékgyűjtés Készült az IKSZ részére november 4.
Advertisements

 1995 és 1998 között 15%-kal nőtt az általunk kitermelt hulladék mennyisége.  Ha így folytatjuk, akkor 2020-ra valószínűleg 45%-kal több hulladékot dobunk.
A szemét útja Készítette: Musicz Tünde Bianka
Környezetvédelem Tanuló: Ursinyi Krisztián 1/9 élelmiszer eladó osztály (1/9 E2) Felkészítő tanár: Fülöp Márta Marianna Iskola neve: Terézvárosi Kereskedelmi.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Válságban A nyúl ürege...meglehet, nem olyan sötét, mint ahogyan próbálják elhitetni velünk...
A Szelektív Hulladékgyűjtés
Készítette: Kapcsa Szabina Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Diákotthon 1144.
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
A megújuló energia Készítette: Végh Renáta 9.c osztály
Mit v/tegyünk, hogy jól mossunk…
Algoritmusok és adatszerkezetek 2 Újvári Zsuzsanna.
Strip Kattints ide!
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Állapottér-reprezentáljunk!
Ki mondta, hogy nem tudod megváltoztatni a világot?
Bioélelmiszerek Készítette: Taracközi Anna
A szemét útja Granilla László Jakab Géza Beregszászi Magyar Gimnázium
A szemét útja Készítette: Rain Tamara
Herman Ottó Általános Iskola
Ökolábnyom Készítette: Bihari Gergely Felkészítő tanár: Homa György Beregszászi Magyar Gimnázium Beregszász, Szőlőhegy utca 25.
Napjaink háttértárolói Készítette: Székely Dávid 9. C Felkészítő tanár: Bálint Péter műszaki tanár Iskola: Szolnoki Műszaki Szakközép- és Szakiskola Jendrassik.
A szemét útja! Szerkesztette: Récsei Eszter Felkészítő tanár:
A hulladék Név: Timkó Andrea Felkészítő tanár: Gráf Tímea Iskola: Berzeviczy Gergely Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakközépiskola 1047.
A megújuló energiák Készítette: Gyimesi Norbert
Megújuló Energiaforrások
A szemét útja Készítette: Szolyka Vivien
A szemét útja Készítette: Kovács Dávid Felkészítő tanárom: Papp Attila
A szemét útja Készítette: Sima Veronika
A szemét útja Diák:Ricz Emese Tanár: Csekéné Molnár Erika
A SZEMÉT ÚTJA Készítette:Kicsák Zoltán
A szemét útja Készítette: Mohos Bálint
Négy évszak Nagy Ferenc 7.b Felkészítő tanár:Salamon Róza
A NÉGY ÉVSZAK Kiss Anett 6.a Felkészítő tanár: Salamon Róza Dr. Török Béla Általános Iskola 1142 Budapest,Rákospatak utca. 101.
Mi is az a hulladék? Egyes megfogalmazás szerint hulladéknak vagy szemétnek azokat a tárgyakat nevezzük, amelyek az ember mindennapi élete során keletkeznek.
Egressy Gábor Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola
Csalafinta matematika
Benső Hulladék Tulics Miklós Gábriel.
Mi is az a reformáció?.
Szelektív hulladékgyűjtés
 A megújuló energiaforrás olyan közeg, természeti jelenség, melyekből energia nyerhető ki, és amely akár naponta többször ismétlődően rendelkezésre áll,
Készítette: Szerezla Claudia Neptun kód: BUJSO0
Kormányszóvivői tájékoztató T ö b b e n, j o b b a n, t o v á b b Zöld könyv az egészségügyről.
Ember és környezete Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Környezetvédelem.
Hulladékos terepgyakorlat Beregszászi Pál Szakközépiskola és Szakiskola Törzsök Dávid.
Mi így gyűjtjük a szemetet
Szelektív hulladékgyűjtés
Szigethy Attila "Magyar vagyok: lelkem, érzésem örökséget kapott, melyet nem dobok el..."
Mindennapos testnevelés a somogyjádi integrációban
Aggteleki cseppkőbarlang
Hőmérő 11.c Szilaj Roland.
Csökkentsük együtt a hulladékot!
Charles Augustin Coulomb Életrajza
Kőolaj és földgáz Oroszi eszter 10.b.
Hosszúság mérése Szalisznyó lászló 9.b.
Egy csokorra való állat;) Olaszországban sokféle állattal találkoztunk, néhányat meg is örökítettünk, elsősorban ezeket is vejem;) Egy kis csokorra való.
Objektumorientált alapjai ISZAM III.évf. részére Bunkóczi László.
Készítette: Juhász Alexandra
A szemét útja ( szelektív hulladékgyűjtés)
Felkészítő tanár:Salamon Róza Dr. Török Béla Általános Iskola
A Gimp 2 haszn á lata Készítette : M á té Nóra 7. a Felkészít ő tan á r : Hrabovszki Katalin Erzsébethelyi Által á nos Iskola 5600 Békéscsaba, Mad á ch.
Készítette:Haller Gabriella 10.d ;)
Galileitől Newtonig vezető út
Készítette: Réczi Laura
Galileo Galilei Párbeszédek. ’’60-as évek elején olaszról román nyelvre AAccademia dei Lincei tagjának ppisai egyetem matematikusának eelső filozófusának.
Hogyan áll ma a szelektív hulladékgyűjtés? Veszprém példáján keresztül.
Csökkentsük együtt a hulladékot! Az Európai Hulladékcsökkentési Hét bemutatja.
Készítette: Nagyné Madár Anikó Jutalom puzzle darab!
Csökkentsük együtt a hulladékot!
Előadás másolata:

A szemét útja Gulyás Zsolt Kovács Gáborné Gyulai Gaál Miklós Általános és Alapfokú Művészeti Iskola 2740 Abony Kálvin u. 11.

Mi a mai kor egyik leg-jelentősebb problémája???

A szemét…

Vegyünk egy átlagos nylon zacskót És nézzük végig a használat után hova jut.

Több lehetőség is van.

Jobb esetekben A szemétbe Vagy a szelektív hulladék gyűjtő konténerekbe kerül.

DE NEM MINDIG!!!

Van mikor az utak mellé vagy az erdei tisztásokra dobják ki.

Vagy az Óceánokba kerül.

Ahol Teknősök Vagy madarak halnak meg miatta.

Van egy másik lehetőség is mai talán az egyik legrosszabb ELÉGETIK

Amiatt hogy a műanyagok égésénél rengetek ellenőrizhetetlen veszélyes gáz szabadulhat fel.

Ami terheli a környezetet. És károsítja az emberek egészségét

Mit tehetünk?

Szelektíven gyűjtjük a műanyagokat és újra hasznosítjuk őket.

Mit tehetünk környezetünk megvédése érdekében Mit tehetünk környezetünk megvédése érdekében? Mit tehetünk hogy enyhítsük a káros környezeti hatásokat? Hogyan gyűjtsünk szelektíven? Hogyan hasznosítsuk újra az anyagokat?

Források: https://www. google. hu/imghp. hl=hu&tab=ii https://www