DirectX a grafika laboron kívül. Mire lesz szükség Itt vannak a szükséges include és lib: iles/DXMinimalPack.zip.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az igazmondók illetve lovagok mindig igazat mondanak, a hazugmondók illetve lókötők mindig hazudnak, a szeszélyesek, normálisok hol igazat mondanak, hol.
Advertisements

2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet előállításának technikai és informatikai háttérbiztosítása. Tánczos László igazgatóhelyettes,
Jártam a hegyeket, a hegyoldalakat borító erdőket, és csodáltam a természet szépségét, a fenséges tájakat…
Készítette: Kulcsár Anikó
64 bites architektúra, csapdák és átjárók Tóth Sándor Terméktámogatási tanácsadó.
KSHXML internetes adatgyűjtési rendszer Az utolsó módosítás dátuma: december 18.
Integráció az Office alkalmazásokkal Ez az előadó neve beosztása vállalata.
E program használata fokozottan veszélyes, mivel az agyhullámok
GraphGame gg001-Triangle
Videó feldolgozás Microsoft Windows alatt
Hosszú akkumulátor élettartam Vékony és könnyű Felhőn át összekapcsolt ÉS fogyasztás érintés szép app-ok társ létrehozás egér és billentyűzet funkcionális.
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
 Az alaplap kiválasztása előtt figyelembe kell venni, hogy milyen processzort szeretnénk magunknak, hiszen ettől függ, hogy milyen lapkakészletű/foglalatú.
MINDEN AMI ENERGIA. Nagyon sok mindennapi dologban használhatnánk a fizika törvényeit energiagazdálkodásra. Általában viszont az emberek lusták használni.
Miről lesz szó?  Office Add-in for Moodle  Microsoft Live Service Plugin for Moodle  Moodle SharePoint integráció.
EDK -k az EDM -ért Evangéliumi Diák Körök az Evangéliumi Diák Misszióért.
A monitor automatikus beállítása a napszakhoz
ARM tanfolyam 2. előadás.
Algebrai specifikációk Szlávi Péter ELTE IK Média- és Oktatásinformatikai Tanszék
Virtualizáció Korszerű Adatbázisok Ferenci László
Gráf Szélességi bejárás
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
Első C programunk Visual C Express-ben Horváth Ernő 1.
A körlevél készítésének menete
Számítógépes grafika OpenGL 1. gyakorlat.
Készítette: Keszthelyi Zsolt
Egyszerű webes alkalmazás fejlesztése
Szélességi bejárás A szélességi bejárással egy irányított vagy irányítás nélküli véges gráfot járhatunk be a kezdőcsúcstól való távolságuk növekvő sorrendjében.
A z IFAB döntése alapján (2013. március 2.): A z IFAB döntése alapján (2013. március 2.): Zavarja ellenfelét…
Ez függ, a számítógép méretétől és felhasználásától: 1.Nagygép – vállaltnál 2.PC - vállaltnál vagy otthon 3.Speciális számítógép egy berendezésben.
Számítógépes Grafika Megvilágítás Programtervező informatikus (esti)‏
Készítette: Lakos Péter.  Adott egy élsúlyozott, véges gráf  Negatív élsúlyokat nem tartalmaz  Lehet irányított vagy irányítatlan  Továbbá adott egy.
Készítette: Lakos Péter.  Adott egy irányított vagy irányítatlan, véges gráf.  Írjuk ki a csúcsokat egy kezdőcsúcstól való távolságuk növekvő sorrendjében.
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
A Birodalmi lépegetőtől… Egy játék matematikája. Egyszer volt… Ha megnőnek a gyerekek, akkor a matematikusnak marad a solitaire :( Van k darab doboz 1-től.
Virág András MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Banyár József: Életbiztosítás Az életbiztosítások elvi megkonstruálása Banyár József.
Effect framework, HLSL shader László Szécsi. forráskódban elérhető egyszerűsíti a shaderek fordítását, rajzolási állapot beállítását – pass: egy ilyen.
Gráf Szélességi bejárás/keresés algoritmusa
A Dijkstra algoritmus.
Programozási alapismeretek 11. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 11.2/ Tartalom  Rendezési.
Számítógépes grafika DirectX 5. gyakorlat. Emlékeztető Háromdimenziós alapok befejezése Textúrázás.
Számítógépes Grafika 7. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
ARM tanfolyam 2. előadás.
Web-grafika II (SVG) 8. gyakorlat Kereszty Gábor.
Fontos információk.
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
Számítógépes Grafika 6. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A következő dolgokra van szükség: CG Toolkit: 
Készítette: Pandur Dániel
Integrált Könyvtári Rendszer. Történeti áttekintés  ‘85-ben kezdődött el a fejlesztés  ‘94-ben már a felhasználók rendelkezésére állt  ‘95-től az OSZK-val.
Szent Bernadette.
Számítógépes Grafika 4. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
SZÉLESSÉGI BEJÁRÁS Pap Imre DVX468. A bejárás Meglátogatjuk az első csúcsot, majd ennek a csúcsnak az összes szomszédját. Aztán ezen szomszédok összes.
Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat.
Illés Zoltán ELTE Informatikai Kar
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 2.
DLL használata és készítése Feladat
1 Setup Project készítése Szabadi Tamás
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
Számítógépes Grafika 3. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
Számítógépes Grafika 5. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
  Az archiválás egy olyan eljárás, ahol könyvtárakat és fájlokat egyetlen állományba tesszük tárolás vagy továbbíts céljából.  Az archiválás azonban.
1 Műszaki kommunikáció 8. előadás vázlat Dr. Nehéz Károly egyetemi adjunktus Miskolci Egyetem Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Digitális könyvtárak és archívumok (példák)
Bankszámlatranzakciók feldolgozása és könyvelése Gyorsan és egyszerűen
Web programozás és haladó fejlesztési technikák – C#
Előadás másolata:

DirectX a grafika laboron kívül

Mire lesz szükség Itt vannak a szükséges include és lib: iles/DXMinimalPack.zip iles/DXMinimalPack.zip Az első óra diáin látott lépéseket kell megismételnünk

A környezet A DirectX-es alkalmazások fejlesztésének megkezdéséhez szükséges lépéseket tekintjük át most A DirectX SDK telepítése (vagy ez előző zip kicsomagolása) után szükség lehet a Visual Studio-ban beállítani a szükséges elérési utakat Otthon egyszer, az egyetemen valahányszor, ahányszor olyan géphez ültök, ahol eddig még nem tették meg ezt...

Mit kell még tenni Ezután már fordulni fognak a programok, azonban futni nem Ugyanis szükség van az augusztusi SDK frissítés dll-jére Ő a zip-ben a /dll könyvtárban van 32 bites rendszereken ezen belül a /x86, 64 biteseken a /x64 könyvtárban lévő

Mit kell még tenni Ezután már csak referenciák közé fel kell venni azt a könyvtárat, ahol a dll van Vagy pedig bemásolni például a project könyvtárának /debug, /release stb. könyvtárába