Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
by Louis Armstrong and Kenny G from the album Classics in the Key of G ENJOY Hagyd, kérlek, hadd fusson le a fájl magától. A zene a következő képnél kezdődik.
Advertisements

A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Havonta új katalógussal jelentkezünk!
A NÉGY FŐELEM Tűz,víz,levegő és föld.
KÉP KÉSZÍTÉSE ÁTLÁTSZÓ HÁTTÉRREL 1 PERC ALATT.
PowerPoint 6. Évfolyam Formázások. Mentés A feladatot mentsük el a saját mappánkba „ppt_6_1_SajátNév” néven (ahol a SajátNév a saját nevünk helyesen leírva,
HTML űrlapok kezelése és feldolgozása PHP segítségével
Számítógépes grafika Szirmay-Kalos László
Virtuális világ tárolása Szirmay-Kalos László. Belső világ tárolása l Geometria: pontok koordinátái l Topológia: élek-pontok; lapok-pontok;... l hierarchia:
Film fénytöréshez Lencsék Film fénytöréshez
A szürke vizszintes csikok nem egészen vizszintesek…
Prototípuskészítés Verilog nyelven Screen Saver Készítette: Mészáros Péter.
Windows alapok Fájlkezelés.
Hernyák Zoltán XML és HTML.
WebStarter ECDL W e b k e z d ő ECDL Webkezdő mintafeladat.
Web-grafika (VRML) 6. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 10. gyakorlat Kereszty Gábor. Script típusok Elemi típusok: szám: egész vagy lebegőpontos – int / float – 1 / 1.1 string: ‘Hello World!’
Web-grafika (VRML) 8. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 9. gyakorlat Kereszty Gábor. Prototípus PROTO prototípusnév [ field fieldTypefieldName defaultValue exposedField fieldTypefieldName.
Web-grafika (VRML) 4. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 2. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 7. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
HTML oldal felépítése Készítette: Pataki Arnold
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
1 Szimmetriával rendelkező mechanikai rendszerek Horváth Ákos ELTE Atomfizikai Tanszék Október 18.
Kattintásra lép tovább. Lesz időd gondolkodni…
VRML Virtual Reality Markup Language (virtuális valóságot jelölő nyelv), később Virtuál Reality Modelling Language (virtuális valóságot modellező nyelv)
Gábor Dénes Főiskola Informatikai Rendszerek Intézete Informatikai Alkalmazások Tanszék Infokommunikáció Beszédjelek Spisák 1. példa Beszéd 4,5 s hosszú.
Horváth Zsolt Schnádenberger Gábor Varjas Viktor
A szinusz és koszinuszfüggvény definíciója, egyszerű tulajdonságai
Számítógépes Grafika 2. gyakorlat Programtervező informatikus (esti) 2011/2012 őszi félév.
6. A 3D grafika alapjai 6.1. A 3D szerelőszalag fölépítése
Számítógépes Grafika Programtervező informatikus (esti)‏ Textúrázás.
Web-grafika (VRML) 1. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs.
2008/2009 tavasz Klár Gergely  Gyakorlatok időpontjai: ◦ Szerda 10:05–11:35 ◦ Csütörtök 10:00+ε –11:30+ε  Gyakvez: ◦ Klár Gergely ◦
Tájékozódás az égen Az éggömb: Forgása:
1 Kedves Kolléga, kérlek, hogy PowerPoint előadásaidhoz ezt a file-t használd fel alapként! a bemutatóban már van néhány, általunk összeállított dia, melyeket.
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
Szilárd AgNO 3, ZnSO 4, kihevített CuSO 4 azonosítása.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
BMEEPAG0202 CAD és építészinformatika / D-3D számítógépes grafika BME Építészmérnöki Kar Építészeti Ábrázolás Tanszék Előadó: Batta Imre Árnyalások.
Axonometrikus ábrázolás

Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.
Készítette: Németh Katalin …
Készítette: Németh Katalin …
Honlap készítés 2. óra.
Számítógépes grafika DirectX 5. gyakorlat. Emlékeztető Háromdimenziós alapok befejezése Textúrázás.
Web-grafika II (SVG) 3. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 4. gyakorlat
Web-grafika II (SVG) 8. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 6. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 9. gyakorlat Kereszty Gábor.
Web-grafika II (SVG) 5. gyakorlat Kereszty Gábor.
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
Embarcadero Rad Studio XE5 3D fények, alakzatok bemutatása
Üdvözöljük a Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Karán! TF.
PowerPoint 7. Évfolyam Formázások. Mentés A feladatot mentsük el a saját mappánkba „7_2_ppt_SajátNév” néven (ahol a SajátNév a saját nevünk helyesen leírva,
Gimp – animációk (1. rész)
EZ AZ ÉN MŰVEM Készítette: Pörzsölt Krisztián
Web-grafika (VRML) 1. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 5. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Web-grafika (VRML) 2. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs.
Képek, képfeldolgozás Szirmay-Kalos László.
SZÁMÍTÓGÉPES PROGRAMOK HASZNÁLATA Microsoft Photo Story.
GRÁFOK Marczis Ádám és Tábori Ármin. Kőnig Dénes ( ) Magyar matematikus Az első tudományos színvonalú gráfelmélet könyv írója.
Global Illumination.
téma közlemény SmartArt-ábra piros hátterű képekkel (Haladó)
Előadás másolata:

Web-grafika (VRML) 3. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor

Kinézet: Textúrák Shape { appearance Appearance {texture … { … } } geometry … }

Kinézet: Kép-textura ImageTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE }

Kép-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Mindegyik testre textúraként ugyanazt a képfájlt helyezd!

Kinézet: Mozi-textura MovieTexture { exposedField MFString url [ ] field SFBool repeatS TRUE field SFBool repeatT TRUE exposedField SFTime startTime 0 exposedField SFTime stopTime 0 exposedField SFBool loop FALSE exposedField SFFloat speed 1.0 eventOut SFTime duration_changed eventOut SFBool isActive }

Mozi-textura: Feladat Hozz létre egymás mellett egy kockát, egy gömböt és egy kúpot tetszőleges adatokkal. Most mindegyik testre egy mozi fájlt helyezz!

Kinézet: Pixel-textura Ezt majd egy kicsit később …..

Kinézet: Textúratranszformációk TextureTransform { exposedFieldSFVec2fcenter 0 0 exposedFieldSFFloatrotation 0 exposedFieldSFVec2fscale 1 1 exposedFieldSFVec2ftranslation 0 0 }

Textúratrafó: Feladat Hozz létre egy tetszőleges méretű kockát. Duplázd meg a képet x irányba! Duplázd meg y irányba is, és forgasd el a textúrát negatív irányba 45°-kal.

Hátterek Background{ eventInSFBoolset_bind exposedFieldMFFloatgroundAngle [ ] exposedFieldMFColorgroundColor [ ] exposedFieldMFStringbackUrl [ ] exposedFieldMFStringbottomUrl [ ] exposedFieldMFStringfrontUrl [ ] exposedFieldMFStringleftUrl [ ] exposedFieldMFStringrightUrl [ ] exposedFieldMFStringtopUrl [ ] exposedFieldMFFloatskyAngle [ ] exposedFieldMFColorskyColor [ ] eventOutSFBoolisBound }

Hátterek 2. Ezen az ábrán az égbolt 4, a talaj pedig 3 színből áll.

Hátterek: Feladat Hozd létre a következő hátteret a világodban: Az ég legyen sárga, sötétkék, világoskék, fehér színátmenetes (kb. 6, 63 és 89 fokos szögeknél bontva - 0.1, 1.1, 1.5 radián). A talaj pedig legyen világosszürke, sötétszürke majd fekete. (itt a határok: 82 és 85 foknál legyenek (1.45 és 1.5 radián).

Navigációs információk NavigationInfo { exposedField SFBoolheadlight TRUE exposedField SFFloatspeed 1.0 exposedField MFStringtype [„WALK”, „ANY”] exposedField MFFloatavatarSize [0.25, 1.6, 0.75] exposedField SFFloatvisibilityLimit 0.0 eventIn SFBoolset_bind eventOut SFBoolisBound }

VRML → HTML Anchor { exposedField MFStringurl [] exposedField SFStringdescription „” exposedField MFStringparameter [] exposedField MFNodechildren [] field SFVec3fbboxCenter field SFVec3fbboxSize eventIn MFNodeaddChildren eventIn MFNoderemoveChildren }

HTML → VRML … …

VRML → VRML Inline { exposedField MFStringurl [] field SFVec3fbboxCenter field SFVec3fbboxSize }

Köd Fog { exposedField SFColorcolor exposedField SFStringfogType „LINEAR” exposedField SFFloatvisibilityRange 0.0 eventIn SFBoolset_bind eventOut SFBoolisBound }

Betűtípus FontStyle { field MFStringfamily „SERIF” field SFStringstyle „PLAIN” field SFBoolhorizontal TRUE field SFBoolleftToRight TRUE field SFBooltomToBottom TRUE field MFStringjustify „BEGIN” field SFStringlanguage „” field SFFloatsize 1.0 field SFFloatspacing 1.0 }