MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Advertisements

Országos Tini Könyvtári Napok Szolnok, június 23. Illés Julianna,
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
 Felkészítések  Szakmai műhelyek  Módszerteni szakmai kiadványok összeállítása elkészítése  „Szín-Tér” klub-éjszakai-ping-pong  Készszégfejlesztő.
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
„EZERARCÚ CSALÁD” A fiatalokkal való kapcsolatfelvétel és sikeres bizalmi kapcsolat kialakításának egyik lehetősége Pistyur Gabriella Sóti Beáta Törzsökné.
Táplálkozz tudatosan! program Bemutató prezentáció.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Dr. Dömötör Tamás Magyar Tájépítészek Szövetsége.
A Magyar Vöröskereszt tevékenysége Pest megye népegészségügyében
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Előzmények 2005 – Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége – ÖKO-Pack Kht. Lakosság részére nincs visszacsatolás a szelektív hulladékgyűjtés.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Fiatalok az új magyar demokráciában a politikai magatartás és részvétel aspektusából Készítette: Kovács Tamás PTE BTK Politikai Tanulmányok Tanszék MA.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Készítette: Werner Gábor
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
ÖSSZEFOGLALÓ április 24.. A Magyar Atlétikai Szövetség második alkalommal rendezte meg a Hozd mozgásba a családot! Sport és Egészségnapot a Puskás.
Közgazdaság szakmacsoport
DECENT PROJEKT Munkavállalói kapacitásbővítés európai és nemzeti szintű képzések révén.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Bánki Hírmondó.
Integrált turisztikai humáner ő forrás-fejlesztés a vidéki foglalkoztatás növelése érdekében.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Nemzetközi programozási verseny diákoknak. Mi ez? Hol lesz? Mikor? Mit nyerhetek? És hol jelentkezhetek? Az első SAP által megrendezésre kerülő programozási.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat Mobilitás bróker szerepben Mobilitás bróker szerepben Letenyei Mráz Márta Budapest december 09.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
30 éves a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
Vesszenek a drogok. Drogprevenciós program, 2013 április 3
Top 20 termékosztály – augusztus
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Előadás másolata:

MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks hazai portfólióba: MTV, VIVA, Comedy Central, VH1, Nickelodeon, MTVHD. Az MTV Hungary október 1-jén kezdte meg adását napi 24 órában Célcsoport: MTV  év közötti fiatalok

1998-ben az MTV Networks Staying Alive név alatt elindított, egy nemzetközi szintű, átfogó, az ifjúságra fókuszáló, HIV és AIDS megelőző kampányt. A kampányban résztvevő hírességek, művészek: Kelly Rowland, Beyonce, Justin Timberlake, Diddy, Mary J Blige, Kanye West, Kelly Rowland, Nelson Mandela és Bill Clinton. Staying Alive

Céljaink 1. Felhívni a magyar fiatalok figyelmét arra, hogy hogyan kerülhetik el az olyan fertőzéseket mint az AIDS, a Hepatitis, stb A Staying Alive brand hazai meghonosítása és ismertebbé tétele 3. Az MTV Hungary márk a erejét kihasználva egy magyar AIDS prevenciós aktivitás,kampány szervezése (Iskolák látogatása / Médiamegjelenés) 5, Az MTV Networks Hungary dolgozóinak CSR aktivizálása, csapatépítés jegyében

December 1., kedd AIDS világnapja Helyszín: Gödör Óvszerosztás – MTV dolgozók CSR tevékenysége a Vöröskereszt részvételével - napközben Vöröskereszt AIDS prevenciós versenyének döntője – koradélután a helyszínen kerül megrendezésre Ingyenes AIDS szűrés kiállítással egybekötve (CIVIL AIDS Fórum) Forgatás a helyszínen Filmvetítés – késődélután az idei év Staying Alive dokumentumfilmje és a hozzá kapcsolódó anyagok vetítése (B2B partnerek, zenészek, celebek meghívása is). 16:35 – 18:45 – egyidőben az MTV Hungary csatorna programjával DJ-k zenélnek koncertkezdésig - TBC Zárás – mécses gyújtás - TBC Aktivitás

December 5-6. Staying Alive hétvége A helyszínen forgatott anyag (shortok), illetve az iskolákban felvett shortok rotálása az MTV World Aids Day tartalmaival együtt Aktivitás