MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks hazai portfólióba: MTV, VIVA, Comedy Central, VH1, Nickelodeon, MTVHD. Az MTV Hungary október 1-jén kezdte meg adását napi 24 órában Célcsoport: MTV év közötti fiatalok
1998-ben az MTV Networks Staying Alive név alatt elindított, egy nemzetközi szintű, átfogó, az ifjúságra fókuszáló, HIV és AIDS megelőző kampányt. A kampányban résztvevő hírességek, művészek: Kelly Rowland, Beyonce, Justin Timberlake, Diddy, Mary J Blige, Kanye West, Kelly Rowland, Nelson Mandela és Bill Clinton. Staying Alive
Céljaink 1. Felhívni a magyar fiatalok figyelmét arra, hogy hogyan kerülhetik el az olyan fertőzéseket mint az AIDS, a Hepatitis, stb A Staying Alive brand hazai meghonosítása és ismertebbé tétele 3. Az MTV Hungary márk a erejét kihasználva egy magyar AIDS prevenciós aktivitás,kampány szervezése (Iskolák látogatása / Médiamegjelenés) 5, Az MTV Networks Hungary dolgozóinak CSR aktivizálása, csapatépítés jegyében
December 1., kedd AIDS világnapja Helyszín: Gödör Óvszerosztás – MTV dolgozók CSR tevékenysége a Vöröskereszt részvételével - napközben Vöröskereszt AIDS prevenciós versenyének döntője – koradélután a helyszínen kerül megrendezésre Ingyenes AIDS szűrés kiállítással egybekötve (CIVIL AIDS Fórum) Forgatás a helyszínen Filmvetítés – késődélután az idei év Staying Alive dokumentumfilmje és a hozzá kapcsolódó anyagok vetítése (B2B partnerek, zenészek, celebek meghívása is). 16:35 – 18:45 – egyidőben az MTV Hungary csatorna programjával DJ-k zenélnek koncertkezdésig - TBC Zárás – mécses gyújtás - TBC Aktivitás
December 5-6. Staying Alive hétvége A helyszínen forgatott anyag (shortok), illetve az iskolákban felvett shortok rotálása az MTV World Aids Day tartalmaival együtt Aktivitás