1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE MARKETING WORKSHOP
Advertisements

Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Miért nem működik a honlapom? GYÍK Egy újszülöttnek minden weblap új! László János
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Internet ismeretek II..
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
Hogyan tedd hatékonnyá weboldalad?
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Készítette: Kozák Magdolna. Google  „google”: eredetileg „googol”, ami a matematikában azt a számot fejezi ki, ahol egy 1-es után 100 darab nulla van.
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Gráfbejárás
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
GOOGLE 1998 szeptember Ma: az IN-es keresés 75%-a Webes keresés Képkeresés Usenet csoportokban Könyvtárban (hierarchikus katalógus) Egyéb szolgáltatások.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
Vizuális és web programozás II.
Kereső programok használata
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
A Creative Commons és a könyvtárak Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár.
Hálózatkezelés, Internet 5. óra Előadó: Jánosik Tamás.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Szemantikus keresők.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
Weboldalak tervezése (X)HTML.
Online marketingstratégia
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
Blogok keresése, keresőoptimalizálás, Google Webmaster Tools
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Az internetes keresési módszerek
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változó Google-trükköket? Éles László seosiker.hu Köszönti Önt!
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
AVI PORTÁL (blog) Webes megjelenés fő helyen Egy oldal az anyagvizsgálók érdekében SzakMap.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
Előadás másolata:

1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás

2 A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO), az a tevékenység, melynek célja, az hogy weboldalunkat a keresők (Google, Yahoo!, Bing, AltaVista) megtalálják. Előnyei: ismertség reklám felület értékesítési felület olcsó a befektetett pénzhez

3 Az igények kielégítése felhasználói igények megtalálják amit szeretnének, hasznosnak érezzék azt keresőprogramok igényei megfeleljünk az algoritmusnak

4 Kihívás Az találati listába elején lenni! – erre vágyunk. A kis és középvállalatok figyelmét felkeltő kampány indult az internetes megjelenés fontosságára - gazdasági kihívásra egy reakció

5

6 A találati lista oldalainak látogatottsága

7 Helyezésenkénti eloszlás

8 A keresőoptimalizálás története 1994: nem elterjedt 1998: terjedése intenzív 1999: felhasználói igények megjelenése 2000: fizetett hivatkozások 2003: tartalomfüggő hirdetések 2005: felhasználói szokások 2009: Real-Time keresés megjelenése

9 Optimalizálás Google-ra

10 Honlapunk forgalmának számszerű adatai - Google Analytics

11 Öt tévhit a kereső optimalizálás terén Ha már van weboldalam, akkor megtettem minden azért, hogy sok látogatóm is legyen. Ha beregisztráltam a keresőkbe a weboldalt, akkor már biztos, hogy szerzek látogatókat is. Ha beírom a kulcsszavakat a meta keywords tag-hoz, akkor ezekre a szavakra biztosan jó helyezést érek el a kereső találati listáin. A keresőoptimalizálás egyedül a webszerkesztő feladata, weboldal tulajdonosként vagy a weboldalért felelő megbízottként egyáltalán nem kell foglalkoznom vele. Ha az emberek cégünk nevére keresnek, akkor megtalálnak honlapunkat, ezért jól állunk a keresőoptimalizálás terén.

12 Mikor és Hogyan álljunk neki a keresőoptimalizálásnak? Gyakorlat és az elmélet Mire figyeljünk: 1. Kulcsszó keresés / kulcsszó-sűrűség 2. A kulcsszavak megfeleltetése, struktúra megtervezése, bejárási mélység 3. Weboldal arculata 4. Weboldal mérete 5. Domain, fájlnevek, URL keresőoptimalizálás szempontjából

13 Mire figyeljünk (folyt.): 6. TITLE tag 7. Meta keywords 8. Meta description 9. Head tagok 10. Linkek 11. Az oldal kora 12. Weboldal keresőbe regisztrálása 13. Külső, bejövő hivatkozások ( PageRank )

14 Etikus és etikátlan módszerek a keresőoptimalizálásban Hogyan válasszunk optimalizáló céget - referencia - róluk szóljon - mit ígér (lehetőségek / károk)

15 Etikátlan módszerek Kulcsszó spammelés „Láthatatlan" szöveg Tüköroldal Oldal elrejtése Duplikált tartalom Link farm Rejtett link Wiki spam Blog spam Weboldal eltérítés

16 A közel jövő A Wordpress, Drupal ami egy új látásmódot követel meg, a lényegre koncentrál a részletek jelentéktelenek. A tartalomelemző rendszerek terjednek és fejlődnek.

17 Források zis/Keresooptimalizalas/Keresooptimalizalasi_tr ukkok.html zis/Keresooptimalizalas/Keresooptimalizalasi_tr ukkok.html

18 Köszönöm a figyelmet!