A FIR 2 aktuális kérdéseiről

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

ETR konferencia – május 19.
Alapképzések kreditjeinek elismerése a mesterképzésben - a TTK-s megfontolások Dr. Varga Zsuzsa OKT egyetemi docens SZTE-TTIK.
A FIR adminisztráció egyes kérdéseiről
Tanári mesterképzés a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Felsőoktatási helyzetkép Stéger Csilla.
A felsőoktatási felvételi eljárás
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
A személyi nyilvántartás speciális kérdései EKOP-1.A.1-08/C
A bolognai folyamat 2006 Magyar Bálint oktatási miniszter december 14.
. Az általános felsőoktatási felvételi eljárás 2012-ben Stéger Csilla főosztályvezető Oktatási Hivatal - Felsőoktatási Főosztály Pécs, december 5.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) ETR konferencia – május 19. FIR.
Aktualitások a felsőoktatási felvételiben
Tanári mesterszakok Felvételi eljárás Bartáné Kustár Katalin
Bölcsészettudományi Kar
Agria Media Eger, október
Változások a felvételi eljárásban Előadó: Németh Péter hivatalvezető.
A megújuló tanárképzés
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Tájékoztató Tájékoztató a BA/BSc képzésekben résztvevő hallgatóknak a szakirány választás, a tanári mesterképzésbe való belépés feltételeiről és lehetőségeiről.
E RASMUS PROGRAM A K ÖZIGAZGATÁS - TUDOMÁNYI K ARON A 2013/2014. TANÉVBEN BÍRÓ GÁBOR ISTVÁN DÉKÁNI HIVATAL, NEMZETKÖZI ÜGYEK.
FIR 2 első két hét EKOP-1.A.1-08/C Számokban EKOP-1.A.1-08/C
FIR FEJLESZTÉS LÉNYEGE AVAGY MIÉRT NEHEZEBB A KÖNNYEBB EKOP-1.A.1-08/C FIR INTÉZMÉNYI FÓRUM –
Pedagógus oklevelek elismerése
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
VÁRHATÓ VÁLTOZÁSOK (címszavakban) EKOP-1.A.1-08/C FIR INTÉZMÉNYI FÓRUM –
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások fejlesztési irányai – TÁMOP Stéger Csilla Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű.
Felsőoktatási Információs Rendszer Kerekes Gábor.
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
ETR kapcsolat a Felsőoktatási Információs Rendszerrel (FIR) Molnár István Budapest, január
A FIR-es statisztikára épülő intézményi finanszírozási kimutatási rendszer tervezése Szegedi Tudományegyetem Dr. Varga Zsuzsanna,
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
Fejlesztések, változások a Neptun rendszerben
Készült Európai Migrációs Hálózat Nemzeti Ülésére
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – június 12. HÖSZ rendszer.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – június 12. Finanszírozási.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – június 12. Támogatási.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – szeptember 16. OSAP.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – szeptember 16. Támogatási.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ). Automatizmusok a HÖSZ rendszerben Köblös.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ). A magyar állami ösztöndíj adminisztrációjának.
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi.
Általános…. Neptun új modulok
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Neptun Konferencia – november 12.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások megújítása Stéger Csilla Oktatási Hivatal 2014.szeptember.29.
FIR fejlesztések, változások november. Új verzió változásai Novemberi verzióval új FIR 4.0 xsd én kerül élesítésre 24-előtt verzió kihelyezés.
A évi általános felsőoktatási felvételi eljárásról
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi.
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Pénzügyben történt változások
FIR fejlesztések, változások március 17.. Új verzió változásai Márciusi verzióval új, FIR 4.1 xsd Új adatkör: o Juttatások, o Térítések.
Adatellenőrzési szabályok OSAP statisztika FIR optimalizáció
A nemzeti felsőoktatási törvényről Kaposi József 2015.
A Felsőoktatási Információs Rendszer (FIR) Országos Felsőoktatási Konferencia október 26. Csulyák Gábor.
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
Neptun konferencia – július 17.
A felsőoktatási felvételi eljárás
Az átvételek hibái számokban
FIR Fórum szeptember 16. A magyar állami ösztöndíj adminisztrációjának egyes kérdései Vanó Renáta .
Automatizmusok a HÖSZ rendszerben Köblös István
OSAP statisztika FIR FÓRUM január 29. Hosznyák András.
HÖSZ rendszer fejlesztések
A könyvtárostanári képzési lehetőségekről
Merre tovább a középiskola után?
Előadás másolata:

A FIR 2 aktuális kérdéseiről NEPTUN Konferencia – 2013. március 13. TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001

„Mai menü” Bevezető XSD 3.0 Ellenőrzési szabályok FIR-STAT TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 „Mai menü” Bevezető XSD 3.0 Ellenőrzési szabályok FIR-STAT Képzések bejelentése Teendők Kérdések-válaszok Csilla

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 2. XSD 3.0 Fejérvári Bence Csilla

Változások – összefoglaló TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Változások – összefoglaló formai átalakítások, pontosítások tartalmi átalakítások, pontosítások elemnevek típusok strukturális átalakítások Csilla

Kiemelt változások – bejelentés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Kiemelt változások – bejelentés kapcsolat a felsőoktatási felvételi eljárás adataival felvételi azonosító (új) képzési elemek (pontosítás) Csilla

Kiemelt változások – lekérdezés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Kiemelt változások – lekérdezés tömbösített válaszadás adatlekérdezés és státuszlekérdezés esetén FIR végleges oktatási azonosító törölt személyek visszajelzése új adatkörök támogatási idő OEP jelentés meghirdethető képzések Csilla

Ütemezés március 14. március 15.-18. március 18. 12:00 TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Ütemezés március 14. a munkaidő végétől az XSD2.6-os üzeneteket már nem fogadjuk március 15.-18. a beérkezett XSD2.6-os üzenetek feldolgozása a rendszer átállítása az XSD3.0-s működésre március 18. 12:00 az XSD3.0-s üzenetek fogadása az ADLE már az XSD3.0 alapján üzemel március 18. esti feldolgozás működés már az XSD3.0-s tartalommal Csilla

Digitális hitelesítés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Digitális hitelesítés csomagméret 1000-1500 helyett 10000-es nagyságrend eszköz alapú hitelesítés BALE 78/2010. (III. 25.) Korm. rendelet közigazgatási használatához kapcsolódó követelményeket 2012-es módosítás: kikerült a BALE Olyan hardvereszköz (pl: intelligens kártya, USB eszköz stb.) amelyet egy erre kijelölt és megfelelő felkészültséggel rendelkező, az EU bármelyik tagállamában működő tanúsító szervezet megvizsgált és a biztonsági és működési követelményeknek megfelelőnek talált. Erről a tanúsító szervezet tanúsítványt állít ki. Csilla

3. Ellenőrzési szabályok TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 3. Ellenőrzési szabályok Hosznyák András Csilla

Módosított szabályok - Hatályosság TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Módosított szabályok - Hatályosság Csak azon jogviszonyok esetében kerül vizsgálatra, melyek 2012-08-15-én nyitottak vagy azután kezdődnek Hallgató H0028 tartózkodási jogcím külföldi hallgatók esetében H0103 külföldi ösztöndíj kategória H0021 TAJ szám megadásának kötelezősége H0257 TAJ szám valódisága (CDV) Nyelvvizsga H0048 bizonyítvány sorszáma H0050 bizonyítvány kiállító szervezet

Módosított szabályok - Hatályosság TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Módosított szabályok - Hatályosság Csak azon jogviszonyok esetében kerül vizsgálatra, melyek 2012-08-15-én nyitottak vagy azután kezdődnek Hozott dokumentum H0125 középiskolai végzettség munkarendje H0272 hozott dokumentum nyomdai sorszáma Tanulmányi jogviszony H0179 kollégium szervezete Képzés H0085 kimeneti vizsga dátum azonosság Kimeneti vizsga H0040 kimeneti vizsga eredménye Oklevél H0151 nyomdai sorszám kötelezősége

Módosított szabályok - Hatályosság TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Módosított szabályok - Hatályosság Csak a 2012/13/1-es és későbbi képzési időszakokban kerül vizsgálatra Képzési időszak H0098 passzív félév oka H0104 lakhatási támogatásra jogosult H0217 finanszírozási forma váltás oka

Módosított szabályok – XSD 3.0 TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Módosított szabályok – XSD 3.0 Átalakult a tanulmányi jogviszony és a doktori tudományág kezelése, mely a doktorjelölti jogviszonyokat érinti külön adatkörbe került a tudományág Módosított szabályok H0167 H0169 H0174 Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Módosított szabályok – OEP TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Módosított szabályok – OEP Az OEP adatküldés rendszere a FIR-ben továbbfejlesztésre került küldendő hallgatók körét jogszabályok alapján felülvizsgáltuk módosított szabályok: H0021, H0257

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Törölt szabályok H0091 intézményi és tanulmányi rendszer visszajelzések miatt helyette H0283 szabály került bevezetésre O0097, O0098 fizetési osztály adatkör törlése az XSD 3.0 verziójában H0091: Ha a hallgató szakjához tartozó képzés esetében a kimeneti vizsga teljesítés dátuma megadásra került, akkor az adott szakhoz tartozó törzslapszámmal azonos törzslapszámú oklevél vagy oklevél-igazolás (oklevél kiállítása folyamatban) típusú okirat is kötelező adat.

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Új szabályok H0283 „Ha a hallgató szakjához tartozó nem doktori képzés esetében a kimeneti vizsga illetve a nyelvvizsga követelmény teljesítés dátuma is megadásra került, akkor az adott szakhoz tartozó oklevél megadása is kötelező.” H0285 „A képzéshez kötelező legalább egy képzési elemet megadni.” ez a szabály egyenlőre még nem aktív

Hiányzó témakörök hibajegyei TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Hiányzó témakörök hibajegyei Bizonyos adatkörök esetében a Neptun rendszer a mostani vagy későbbi frissítéssel fog küldeni, így eddig nem ismert hibajegyek visszajelzése várható a nem hallgatói/doktoranduszi tanulmányi jogviszonyok adatai oklevelek kiadott okiratok értesítések

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Türelmi idő Az XSD 3.0 bevezetése után a türelmi idő is aktiválásra kerül a FIR-ben 8 nap – azoknak az adathibáknak a javítására, amelyek könnyen-gyorsan korrigálhatók az intézményi adminisztrációban, külső szereplő bevonása vagy egyéb időigényes egyeztetési művelet lebonyolítása nélkül (pl. elírások) 15 nap – azoknak a hibáknak a javítására, hiányoknak a pótlására, amelyekhez egyeztetni kell valamely külső szereplővel (pl. hallgató TAJ számának beszerzése, a tanulmányi rendszer fejlesztői javító állományainak telepítése) 30 nap – azoknak a hibáknak a javítására, amelyek az Oktatási Hivatal által kezelt feltételrendszer változásaihoz való alkalmazkodást kívánják meg (pl. új szak beépülése a képzési rendszerbe, szótárértékek megváltozása, jogszabályi változás)

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 4. FIR-STAT Köblös István Csilla

Folyamat FIR adatáttöltés időtartama OSAP adatpiac félév első napjától TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Folyamat adatáttöltés időtartama félév első napjától október/március végéig VAGY intézményi jóváhagyásig Hivatali Ügyek FIR OSAP adatpiac

Jóváhagyás intézmény vezető hagyhatja jóvá TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Jóváhagyás intézmény vezető hagyhatja jóvá vagy HÜ jogkör vagy digitális aláírás a jóváhagyás után nem változik, adatbejelentés esetén sem EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

Segédeszközök minden adattábla megtekinthető, exportálható (pdf, xls) TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Segédeszközök minden adattábla megtekinthető, exportálható (pdf, xls) statisztikába be NEM számított képzések is megjelennek a kizárás oka mindig fel van tüntetve adathiba miatt kizárva duplán bejelentett hallgató/képzés „drágább” szakon beszámítva tételes lista kérhető a statisztikába bekerülő és be nem kerülő képzésekről egy konkrét személyre lekérdezhető, hogy hol lett figyelembe véve EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

Hogy néz ki ez a gyakorlatban? TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Hogy néz ki ez a gyakorlatban? EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Ütemezés 2013.03.31 – statisztikai program elkészül (csak a márciusi adatlapok), küldünk októberi és márciusi összesítéseket 2013.04.30 – webes modul elkészül, a lefúrások használhatók, exportálhatók az adatok 2013.06.30 – próba félév értékelése, őszi ütemezés publikálása 2013.09.01 – statisztikai modul éles üzemben elérhető a 2013/14 őszi félévre is

5. Képzések bejelentése Mit vár a FIR a hallgatói képzésekről? TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 5. Képzések bejelentése Mit vár a FIR a hallgatói képzésekről? Demcsákné Ódor Zsuzsanna Csilla

Alapképzés Beküldendő adatok a képzést meghatározó fő képzési elem: TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Alapképzés Beküldendő adatok a képzést meghatározó fő képzési elem: szak és munkarend, település, nyelv, képzés kezdő dátuma (kötelező a képzés indulásakor)  összehasonlítás a nyilvántartott szak táblával kötelező és választható képzési elemek (kötelező a képzés indulásakor, illetve beküldhető később is)  összehasonlítás a nyilvántartott szak – képzési elem táblával szak, ha ez a belépési elem (kötelező a képzés indulásakor), és a kezdő dátuma vagy szakirány, ha ez a belépési elem (kötelező a képzés indításakor), és a kezdő dátuma (specializáció, ha ez a belépési elem (kötelező a képzés indításakor), és a kezdő dátuma) és lehet még (szakirány,) specializáció, és/vagy egyéb elemek, pl. pedpszi, minor (küldhető később is, amikor a hallgató valójában felveszi), és a kezdő dátuma végzettségi adatok szakképzettség  összehasonlítás a végzettség táblával Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Alapképzés Egyszerű képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Alapképzés Egyszerű képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: fizika (BSZKFIZ) – nappali, Budapest, angol, 2010.09.01. kötelező (belépési) és választható képzési elemek szak: fizika (BSZKFIZ) – 2010.09.01. specializáció: geofizikus (BSPCGFI) – 2011.09.01. minor: matematika (BMINMAT, minorként) – 2012.02.01. végzettségi adatok szakképzettség: fizikus Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Alapképzés Összetett képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Alapképzés Összetett képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: germanisztika (BSZKGER) – nappali, Pécs, magyar, 2010.09.01. kötelező (belépési) és választható képzési elemek szakirány: néderlandisztika (BSZINED) – 2010.09.01. specializáció: holland üzleti kommunikáció (BSPCHUK) – 2012.02.01. minor: néprajz (BMINNEP) – 2012.09.01. végzettségi adatok szakképzettség: germanisztika, néderlandisztika alapszakos bölcsész szak: rendészeti igazgatási (BSZKREI) – levelező, Budapest, magyar, 2012.09.01. kötelező (belépési) képzési elemek specializáció: igazgatásrendészeti (BSPCGRE) – 2012.09.01. szakképzettség: rendészeti és igazgatásszervező (igazgatásrendészeti) Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Mesterképzés (nem tanári) TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Mesterképzés (nem tanári) Beküldendő adatok a képzést meghatározó fő képzési elem: szak és munkarend, település, nyelv, képzés kezdő dátuma (kötelező a képzés indulásakor)  összehasonlítás a nyilvántartott szak táblával kötelező és választható képzési elemek (kötelező a képzés indulásakor, illetve beküldhető később is)  összehasonlítás a nyilvántartott szak – képzési elem táblával szak, ha ez a belépési elem (kötelező a képzés indulásakor), és a kezdő dátuma vagy szakirány, ha ez a belépési elem (kötelező a képzés indításakor), és a kezdő dátuma és lehet még specializáció (beküldhető később is, amikor a hallgató valójában felveszi), és a kezdő dátuma végzettségi adatok szakképzettség  összehasonlítás a végzettség táblával Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Mesterképzés Egyszerű képzés Összetett képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Mesterképzés Egyszerű képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: fizikus (MSZKFIZ) – nappali, Budapest, angol, 2010.09.01. kötelező (belépési) és választható képzési elemek szak: fizikus (MSZKFIZ) – 2010.09.01. specializáció: kutatófizikus (MSPCKUF) – 2011.09.01. végzettségi adatok szakképzettség: okleveles fizikus Összetett képzés szak: karmester (MSZKKAR) – nappali, Debrecen, magyar, 2010.09.01. kötelező (belépési) képzési elemek szakirány: zenekari karmester (MSZIZEK) – 2010.09.01. szakképzettség: okleveles zenekari karmester-művész Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés Beküldendő adatok TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés Beküldendő adatok a képzést meghatározó fő képzési elem: tanári szak és munkarend, település, nyelv, képzés kezdő dátuma (kötelező a képzés indulásakor)  összehasonlítás a nyilvántartott szak táblával kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem (ez a belépési elem), és a kezdő dátuma szakképzettségre utaló elem, és a kezdő dátuma végzettségi adatok szakképzettség  összehasonlítás a végzettség táblával Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés 5 féléves képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés 5 féléves képzés lehetséges belépések: közismereti alapképzésre épülő, két szakképzettség megszerzésére irányuló; szakmai alapképzésre épülő, két tanári szakképzettség megszerzésére irányuló (közismeretivel párban); művészeti alapképzésre épülő, két tanári szakképzettség megszerzésére irányuló (közismeretivel párban); hitéleti alapképzésre épülő, két szakképzettség megszerzésére irányuló (közismeretivel párban) a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: tanári (MSZKTAN) – nappali, Budapest, magyar, 2010.09.01. kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem: tanári szakképzettség ismeretköre 5 félév alatt (MEGYTF5) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló egyik elem: magyartanár (MT1AMAG) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló másik elem: történelemtanár (MT1ATOR) – 2010.09.01. végzettségi adatok egyik szakképzettség: okleveles magyartanár másik szakképzettség: okleveles történelemtanár Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés 4 féléves képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés 4 féléves képzés lehetséges belépések: szakmai alapképzésre épülő, egy szakképzettség megszerzésére irányuló; művészeti alapképzésre épülő, egy szakképzettség megszerzésére irányuló a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: tanári (MSZKTAN) – nappali, Budapest, magyar, 2010.09.01. kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem: tanári szakképzettség ismeretköre 4 félév alatt (MEGYTF4) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló elem: mérnöktanár (környezetmérnök) (MT1BKOM) – 2010.09.01. végzettségi adatok szakképzettség: okleveles mérnöktanár (környezetmérnök) Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés 3 féléves képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés 3 féléves képzés lehetséges belépések: nem tanári mesterképzésre épülő; tanári főiskolai képzésben szerzett 2 szakképzettségre épülő; alapképzési vagy főiskolai pedagógus végzettségre épülő; hitéleti alapképzésre épülő, egy szakképzettség megszerzésére irányuló; szakmai mesterképzésre épülő a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: tanári (MSZKTAN) – nappali, Budapest, magyar, 2010.09.01. kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem: tanári szakképzettség ismeretköre 3 félév alatt (MEGYTF3) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló egyik elem: magyartanár (MT1AMAG) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló másik elem: történelemtanár (MT1ATOR) – 2010.09.01. végzettségi adatok egyik szakképzettség: okleveles magyartanár másik szakképzettség: okleveles történelemtanár Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés 3 féléves képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés 3 féléves képzés a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: tanári (MSZKTAN) – nappali, Budapest, magyar, 2010.09.01. kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem: tanári szakképzettség ismeretköre 3 félév alatt (MEGYTF3) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló elem: filozófiatanár (MT2AFIL) – 2010.09.01. végzettségi adatok szakképzettség: okleveles filozófiatanár Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

Tanári mesterképzés 2 féléves képzés TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Tanári mesterképzés 2 féléves képzés lehetséges belépések: tanári főiskolai képzésben szerzett 1 szakképzettségre épülő; tanári mesterszintű végzettségre épülő; tanári egyetemi vagy főiskolai végzettségre épülő; művészeti mesterképzésre épülő a képzést meghatározó fő képzési elem: szak: tanári (MSZKTAN) – nappali, Budapest, magyar, 2010.09.01. kötelező képzési elemek képzési időre utaló elem: tanári szakképzettség ismeretköre 2 félév alatt (MEGYTF2) – 2010.09.01. szakképzettségre utaló elem: kémiatanár (MT1AKEM) – 2010.09.01. végzettségi adatok szakképzettség: okleveles kémiatanár Neptunnál eddig nem volt releváns, mert nem jött ilyen adat

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 6. Teendők Stéger Csilla Csilla

Teendők – hibajavítás Elvek: TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Teendők – hibajavítás Elvek: Intézményi összefoglaló riport adatai alapján Hibahatással rendelkező hibajegyek javítása Nagy számosságú hibajegyek javítása A javított adatok újraküldése

Teendők – hibajavítás FIR2 támogatja: TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Teendők – hibajavítás FIR2 támogatja: előrehaladás összehasonlítása: intézményi riport bővítése intézményi összképpel, excel táblázat a képzések javításának támogatásához először a H0071-es szabályhoz majd a H0234-es és az új H0285-ös szabályhoz excel táblázat lesz a TAJ-problémás hallgatókról a HÜ-ben (dokumentumlistázó)

Intézményi összehasonlításhoz pdf (korábbi adatokat tartalmazó minta!) TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Intézményi összehasonlításhoz pdf (korábbi adatokat tartalmazó minta!)

Kommunikációs támogatás a javításhoz TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Kommunikációs támogatás a javításhoz Tájékoztatás a HÜ-ben intézményi monitor felület készül, GYIK folyamatosan frissül, Szakmai és technikai információk Tervezett FIR füzetek a képzések beküldési elvárásairól Oktazon kezeléséről Lekérdezésekről (adat, konténer, státusz) Folytatjuk az intézményekkel való közvetlen egyeztetéseket, melyekről a továbbiakban intézményenként küldünk tájékoztatást

Statisztikához elengedhetetlen TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Statisztikához elengedhetetlen Nyitott hallgatói jogviszonyok adatai Teljes adatküldés múlt /jelen (támidő összefügg a statisztikával!) Oklevél és nyelvvizsga-követelmény adatok is Nyitott oktatói jogviszonyok adatai STATK (és STATT) hibák javítása a jogutódok küldjék a jogelődök adatait is a képzést a jogutód nevében kell küldeni a képzési időszaknál a jogelőd intézmény kódját kell megadni Pl: NYME – BDF BKF – HFF OE – BMF DRHE – KTIF EDUTUS – (MÜTF), HJF NKE – BCE KIK, RTF, ZMNE …TO-s kollégák képzése

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Köszönjük a figyelmet!