Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Márkaépítés – Hitelesség
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Purple Day 2011 Előadás Köszöntök mindenkit, K L-nak hívnak a EBOC alapítvány képviseletében jöttem hozzátok. Remélem nem baj, ha tegeződünk, csak a könnyebbség.
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Moduláris rendszerű vezetőképzés profiknak
Széchenyi tehetségműhely
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
TÁMOP /A
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Közösségfejlesztés a debreceni városrészekben
7. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikáció az egyetemen Kommunikációs tréning Palkovits Nóra.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Családi vállalkozások - prezentáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
professional coach, motivációs előadó
Sponsorare necesse est
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Szociálpolitikai keretek
Minőség menedzsment 6.előadás
Stratégia célrendszer
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
TÁMOP /A Tanulás, képzés, önfejlesztés Az elmúlt időszak fejlődési üteme, amely az élet minden területét jellemzi, elengedhetetlenné.
A szövegszerkesztés menete
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
A projekt általános szakmai célkitűzései
Motiváció.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
az Akasztói Szikiponty
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Rögtön megnézzük a részleteket…

Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI EGYETEM Közgazdaságtudományi Kar Közgazdász Klub Sopron, november 6.

Mik jellemeznek egy jó márkát? Ismert Elismert Állandó minőséget testesít meg Megbízható Egyedi Stb. (Ezeket kell megjeleníteni PB során!)

A SZEMÉLYES MÁRKA KAPCSÁN JÓ TUDNI E téren is tudatos márkaépítésre van szükség. Céges, nem csupán egyéni érdekről van szó. Szakértő(k) bevonása lehet szükséges (coach, kommunikációs szakember, pszichológus).

A személyes márka építésének legfontosabb szakaszai és eszközei 1.Anyaggyűjtés. (A személyiség-jellemzők megismerése.) 2.A célcsoportok meghatározása 3.A márkaépítő eszközpark kidolgozása

Anyaggyűjtés Sajtószemle Önarckép Portrék (360 fokos felmérés - barátok, családtagok, munkatársak bevonásával)

Önarckép - Átfogó kérdőív Kb. 60 kérdés Személyre, helyzetre, célokra fókuszálva kell összeállítani. (Forrás: dr. Serényi János ©)

Portrék A helyzettől, céloktól függően 360 fokos felmérés - barátok, családtagok, munkatársak bevonásával)

Az erősségeim bemutatása - Erősségeim - USP-k (call center, értékesítés stb.) - Ezek beépítése a szakmai mondandómba - Ezek beépítése a „privát” mondandómba - „Biztosan elmondom” (akár 1 percben is)

„Kötelező tantárgyak” Hatékony, empatikus kommunikáció Prezentáció

Mark Twain „Az emberi elme nagyszerű. Születésedkor elkezd működni, és ez egészen addig tart, amíg el kell elkezdened egy előadást.”

Prezentálás, előadás

Már ma hasznosítsuk a jövő lehetőségeit!

Stressz A prezentáció előtt Fiziológiai problémák A prezentáció közben Blackout Ellenséges (vagy csak annak vélt) közeg Az életszerű gyakorlás ereje

Hatékony kommunikáció Szót érteni kommunikációs partnerünkkel Bizalom Rugalmasság Empátia Kenyérpirító-elv

Nehéz kérdések kezelése Nyugodtan, magabiztosan. A tény és a vélemény megkülönböztetése. Csak addig védjük az álláspontunkat, amíg az védhető! (De addig feltétlenül.) A vitát ítéljük hasznosnak!

Képkialakítási irányok (célcsoportok, eszközök) Főnök, tulajdonos Beosztottak Ügyfelek Szakma, versenytársak Sajtó Egyéb ( döntéshozók, karitatív szervezetek, nemzetközi fórumok.)

Érdemes, szinte kötelező a saját márka építése Mint Warren Buffett mondta :

„ Fontos, hogy Neked is legyen jól felépített márkád, speciális üzenetrendszered. Ennek hiányában lenullázod a tartós üzleti sikerek lehetőségeit.”