Készítette: Tamásné Fekete Adrienn EKF Központi Könyvtár

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai Könyvtári Világnap
Advertisements

A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A SZIP – a mai modern informatikai technológiákat alkalmazva – lehetővé teszi, hogy a drogprevenció, -ellátás, -kutatás területén tevékenykedő szervezetek.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
E-nemzeti könyvtári szolgáltatások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Könyvtári munkafolyamatok. Főfolyamatok Alfolyamatok Részfolyamatok Támogató folyamatok.
Az iskolai könyvtár állománya
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Alap és járulékos szolgáltatások A dokumentumok és szolgáltatások rendelkezésre bocsátásának formái és eszközei.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Országos Széchényi Könyvtár
Agria Media Eger, október
Könyvtárhasználat.
Berzsenyi Dániel F ő iskola Regionális Fels ő oktatási Forrásközpont Épült: november november 06.
Berzsenyi Dániel F ő iskola Regionális Fels ő oktatási Forrásközpont Épült: november november 06.
A BDF elektronikus könyvtárának szolgáltatásai Csuk Csaba május 4.
Az elektronikus információszolgáltatás gyakorlata és tapasztalatai a Berzsenyi Dániel Főiskola könyvtárában Szombathely, október 18. Barki Katalin.
Műszaki tudományok az interneten
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A gyakorlatvezető mentor
EISZ Elektronikus Információszolgáltatás melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu 2011.szeptember.
SZOLGÁLTATÁSOK A különféle könyvtár típusok
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
„A finnugor örökség digitalizálása és automatizált feltárása” szeptember 14. Hungarológia és a Magyar Elektronikus Könyvtár Moldován István Országos.
A Magyar Elektronikus Könyvtárról Kaposvár, november 5. Moldován István MEK könyvtáros
Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmeteket a legújabb, a pedagógiai munkátok során is felhasználható Internetes oldalakra és szolgáltatásokra! Ezúton.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
A zalaegerszegi Kölcsey Ferenc Gimnázium könyvtára
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
A Nemzeti Könyvtár internetes szolgáltatásai benne a Magyar Elektronikus Könyvtárról bővebben Góczán Andrea augusztus 2.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu szeptember.
Bemutatkozik a Magyar Elektronikus Könyvtár osztály november 26.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Digitalizált információk rendszerezése. A publikus hozzáférés biztosítása az Internet segítségével. Dokumentumkezelés, információ digitalizálás OMA konferencia.
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Tittel Pál Könyvtár és Médiacentrum
Tendenciák a felsőoktatási könyvtári szolgáltatások területén március 10. Batiz Judit szolgáltatásvezető 1.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
Kérdésemre hol a válasz?
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kérdésemre hol a válasz?
Rövid ismertető a gyűjteményről és a szolgáltatásokról
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Készítette: Tamásné Fekete Adrienn EKF Központi Könyvtár A felsőoktatási könyvtár szolgáltatási sajátosságai - az Eszterházy Károly Főiskola Könyvtára Segédanyag a BSK segédkönyvtáros képzéséhez Eger, 2009. december 7. Készítette: Tamásné Fekete Adrienn EKF Központi Könyvtár

Az Eszterházy Károly Főiskola küldetése Az Eszterházy Károly Főiskola a magyar állami felsőoktatás főiskolai szektorának meghatározó, dinamikusan fejlődő intézményeként európai, országos és regionális feladatokat vállaló szellemi, kulturális, szolgáltatási és információs centrumként határozza meg magát, amely országos szerepkörű, nemzetközi képzési orientációjú intézményként erősíti Eger város regionális szerepét. A Könyvtár magáévá teszi és tükrözi anyaintézménye küldetését, céljait, filozófiáját, kultúráját. Ld. a Könyvtár Küldetésnyilatkozata.

Az EKF sajátosságai az intézmény szerkezete, szervezete az intézmény profilja: kiemelt képzési és kutatási területek kiemelt készségfejlesztési területek az intézmény módszertani kultúrája meghatározzák a könyvtári, információs és dokumentációs közmű prioritásait

Az EKF Könyvtárának olvasótábora túlnyomórészt az intézmény oktatói (egyben kutatók), dolgozói és hallgatói kutatók a régióban élő, máshol tanuló hallgatók középiskolai tanulók pedagógusok könyvtárosok

Az olvasókör legnagyobb arányú csoportjainak jellemzői és igényei Néhány példa: nagy tömegű, egy időpontban való, tanévre szóló beiratkozás és leszámolás, szorgalmi – vizsgaidőszak, órarend, hetente új feladatok, egyidejű, tömeges igény és használat – a könyvtár terveit és mindennapjait a tanév beosztása határozza meg folyamatos változások a tananyagban – új szak, új tantárgy, új tanmenet, új tanár, új kutatási terület – a változó dokumentációs és információs igények naprakész követése alapvető igény az információk/dokumentumok frissessége, a hozzáférés gyorsasága, nagy számban való, távoli elérhetősége is az olvasótábor – hallgatók – jelentős részének évről évre való cserélődése

Megoldások folyamatos kommunikáció az intézmény polgáraival – igényeik kielégítése és „előrelátása” érdekében digitalizálás, tartalomszolgáltatás használói profilok kialakítása az információszolgáltatásban a szolgáltatás adminisztrációjának lehető legteljesebb automatizálása folyamatos használóképzés a szellemi munka technikájának az oktatásba és az oktató munkába való beintegrálásának támogatása, vagyis az intézmény és polgárai tudásmenedzselésének támogatása

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I. Az intézmény tudásmenedzselésének támogatása – lépések a tudáscentrummá válás felé 1. A könyvtár az intézmény információs – kommunikációs centruma: folyamatos tájékozódás és tájékoztatás, elsősorban az intézmény és polgárai tevékenységéről, céljairól, terveiről, részvétel az intézmény belső és külső tudásmenedzselésében főiskolai hírek szerkesztése, hírek írása, események fotózása rendezvénynaptár folyosói információs rendszer szerkesztése – karonként könyvtári hírek – könyves, kulturális hírek, rendezvények hírszolgáltatás direkt módon - tanszékeknek, hallgatói csoportoknak

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I. Az intézmény tudásmenedzselésének támogatása – lépések a tudáscentrummá válás felé 2. A könyvtár az intézmény információs – dokumentációs központja: Központi irattár Szakdolgozattár Líceumtörténeti gyűjtemény (iskolatörténeti gyűjtemény) fő- és mellékgyűjtőkörbe tartozó dokumentumok különgyűjtemények digitális tananyagok digitális repozitórium digitális hallgatói portfoliók adatbázisok

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I. Az intézmény tudásmenedzselésének támogatása – lépések a tudáscentrummá válás felé 3. A könyvtár szerepe az intézmény polgárainak tudásmenedzselésében: ideális hely, eszköz, berendezés, idő (nyitva tartás), hozzáférés (távoli is) biztosítása elsősorban az intézmény polgárainak a dokumentumokhoz, információkhoz igazodás a használók infrastrukturális igényeihez: elérhetőség, a nyitottság, a rugalmasság, tartalomszolgáltatás egyénre, csoportra szabott használói profilok kialakítása és célzott információk folyamatos szolgáltatása a könyvtár intézményével együtt segítője a kutatási technika és az információs kultúra elsajátíttatásának, elterjesztésének tájékoztató és segédanyagok készítésével segíti használóit tudástárának használatában, a világ bármely információs intézménye szolgáltatásainak igénybevételében, támogatja polgárainak a digitális kultúra által támasztott követelményekhez való alkalmazkodását

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében I. Az intézmény tudásmenedzselésének támogatása – lépések a tudáscentrummá válás felé A könyvtár szolgáltatásai, tevékenységei e területen, különösen: szerkesztői, újságírói, kiadványszerkesztői munka, együttműködés a tanszékekkel, az intézmény egységeivel az iratanyag, a szakdolgozatok, a „szürke irodalom”: tananyagok, jegyzetek és egyéb segédletek, kutatási anyagok, konferenciaanyagok, preprintek, intézményi dokumentumok, a diákélet dokumentumai, stb., a főiskola és elődintézményei bármely technikával készült saját kiadványai, a Líceum Televízió produktumai, az oktatók / alkalmazottak publikációi, tudományos dolgozatai, írásművei és bármilyen formátumban megjelenő szellemi termékei, a főiskola fényképgyűjteménye begyűjtése, szolgáltatása érdekében, e dokumentumbázis alapján bibliográfiák, adatbázisok, biobibliográfiák készítése, folyamatos gondozása, szolgáltatása, előkészületek a digitalizálásra, digitális tananyagok szolgáltatására, digitális repozitórium létrehozására, a digitális hallgatói portfoliók gondozására, hagyományos és új típusú dokumentumok, információtechnikai eszközök biztosítása, megfelelő, rugalmas nyitva tartás, a 24 órás hozzáférés biztosítása a dokumentumok, információk, szolgáltatások egyre nagyobb területén, hagyományos és elektronikus segédanyagok, útmutatók készítése a szellemi munka, a kutatásmódszertan, a digitális írás-olvasás elsajátításához.

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 1. Oktatási színhely és helyszín: oktatók: tanóra helyszíne, de nem csak környezet, hanem a források használatának gyakoroltatása; könyvtárbemutató, könyvtár- és forrásismereti órák, tréningek: könyvtárossal együtt vagy a könyvtáros tartja hallgatók: magánórák iskolai csoportok: könyvtárbemutatás, speciális kérések

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 2. Munkahely – tanulószoba: oktatók: kutatás, oktatáshoz, kutatáshoz irodalomkeresés, igénylés, értékelés: jó-e saját célra, a hallgatónak, mennyi van belőle, milyen módon áll rendelkezésre, ajánlás, igénylés, rendelés, könyvtárban, tanszéken hallgatók: tanulás – egyedül vagy csoportban – projektek készítése, közös nézés, hallgatás, dolgozatok, kiselőadások, multimédiák készítése

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 3. Rendezvénytér: könyvtári rendezvények: könyvtári konferenciák, könyvbemutatók, kiállítások, az Amerikai Kuckó rendezvényei, filmklub, stb. az intézmény, a tanszékek, a szakkollégiumok rendezvényei: szavalóverseny, olvasókör, tanácskozások, stb. befogadója más intézmények olyan rendezvényeinek, amelyhez szükségesek e tér lehetőségei, az inspiráló környezet: iskolai versenyek, kiállítások, továbbképzések, stb.

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 4. Gyakorlóhely – szakmai műhely: könyvtár szakos hallgatók gyakorlóhelye könyvtárosok – tanszéki oktatók – könyvtáros szakos hallgatók – könyvtárostanárok találkozó és tanácskozó helye

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 5. Köztér: találkozó-, barátkozó-, tanácskozó-, segély-hely: barátoknak, ismerősöknek, segítségre szorulóknak

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” 6. Otthon: „könyvtárlakók”: reggel első útjuk ide vezet, innen indulnak órára, szünetekben itt töltik idejüket, este innen mennek haza, itt találkoznak barátaikkal, a könyvtáros nem csak tanácsadó, segítő, sokszor „barát – szülőpótlék – pszichológus”

A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II A könyvtár szolgáltatásai küldetése tükrében II. A könyvtár közösségi tér: „dolgozószoba és impulzív rekreációs hely” A könyvtár szolgáltatásai, tevékenységei e területen, különösen oktatás, használóképzés, tanmenet-, óravázlat-készítés, segédanyagok, prezentációk, filmek, filmsorozatok készítése, tanácsadás, együttműködés különösen az előző két pontban megjelölt területen, tanárokkal és hallgatókkal egyaránt, folyamatos tájékoztatás az oktatásban használható dokumentumokról, segédanyagokról, saját és más által készítettekről, - direkt módon is (e-mail az érintett tanszékeknek), tájékoztatás, tanácsadás – különösen könyvtárpedagógiai, folyamatos tájékoztatás a könyvtár saját rendezvényeiről, a könyvtárban rendezett eseményekről, a magas szintű olvasási készséget kívánó hagyományos kulturális tevékenységek támogatása, rendezvényszervezés, kiállítás-rendezés, a könyvtár szakos hallgatók irányítása, betanítás, ellenőrzés, értékelés, tehetséggondozás, felzárkóztatás.

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató A folyamatos interaktív kommunikációt biztosító helyek: Könyvtári információkérés Könyvigénylés Könyvajánló E-forrás tesztelés Vendégkönyv Médiatár blogja hir@ektf.hu – a Főiskola weblapján kvtszakd@ektf.hu

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató A főbb használói csoportokra irányuló információgyűjtemények 1. Hallgatói profil Diákmentor Könyvtári információkérés Könyvtárhasználat Tantárgyi tematikák Kötelező irodalomjegyzék Szerzői jog Szakdolgozatírás Önéletrajz Könyv, jegyzet Líceum kiadó Könyvigénylés Könyvajánló

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató A főbb használói csoportokra irányuló információgyűjtemények 2. Oktatói profil Oktatás: Könyvtárosképzés, Használóképzés Tematikus linkgyűjtemények Oktatás: Intézmények, hivatalok, Felsőoktatás, Magyarország, Külföld, Közoktatás, Szervezetek, alapítványok, Törvények, rendeletek Tudományos élet: Tudományos intézmények, szervezetek, Hírek, rendezvények, Folyóirat- és könyvkiadás, Kutatásmódszertan, Doktoranduszképzés, Tudósok a hálózaton

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató A főbb használói csoportokra irányuló információgyűjtemények 3. Könyvtáros profil Könyves információk Könyvkiadás Online könyváruházak Online tankönyv adatbázis Online CD-DVD áruházak Könyv és olvasás Könyvtári rendszerek Könyvtári szervezetek Rendezvények könyvtárosoknak Blogok, hírlevelek, levelezőlisták Könyvtári konferenciák

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató A képzést és könyvtárhasználatot támogató segédanyagok, útmutatók, oktatási anyagok ALEPH-útmutató, Tájékoztatók az idegen nyelvű adatbázisokhoz Eger könyvtárai, könyvesboltjai – térkép A könyvtár dokumentumtérképe Könyvtári HOL-MI Könyvtárismereti órák prezentációi Videófilm a könyvtárról

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Tudományra orientált információ- és dokumentumgyűjtemények Tematikus linkgyűjtemény Tudományágak Bölcsészet Művészet Társadalomtudományok Természettudományok Testnevelés, sport Kézikönyvek Szótárak

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Adatbázisok Saját: intézményi és könyvtári Borászat és borkultúra Haydn-év 2009 A korai magyar nyelvű nyomtatott írásbeliség korpusza Előfizetéses és ingyenes ProQuest GALE JSTOR EISZ EBSCO NAVA, stb.

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Információk dokumentumokról: saját és más könyvtárak és katalógusaik EKF KK katalógusai Cédulakatalógusok Elektronikus katalógusok Webopac ALEPH útmutató Gyarapodási jegyzék Különgyűjtemények: Amerikai Kuckó gyűjteménye, Angol nyelvű antológiák adatbázisa, Anglisztikai és amerikanisztikai tanulmányok adatbázisa, CD-ROM adatbázis, Churchill-gyűjtemény, Folyóirat lelőhelyjegyzék, Nagy Sándor-gyűjtemény, Ottovay László-gyűjtemény, Régi könyvek-gyűjteménye, Szakdolgozatok adatbázisa Líceumtörténeti-gyűjtemény: EKF oktatók publikációi, Főiskolánkról szóló cikkek, Ki kicsoda, Phd dolgozatok tézisei A magyar ALEPH csoport Egri könyvtárak Magyar könyvtárak Külföldi könyvtárak

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Az EKF polgárai és műveik a könyvtár weblapján Líceumtörténeti gyűjtemény A korai magyar nyelvű nyomtatott írásbeliség korpusza Könyvtár szakos hallgatók írásai (Könyvtári hírek, Könyvtári konferenciák) Oktatóink hagyatékai, ajándékai - különgyűjtemények

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Információk a könyvtár szolgáltatásairól Beiratkozás Helybenhasználat Tájékoztatás telefonon, e-mailben Szaktájékoztatás Kölcsönzés Előjegyzés Hosszabbítás telefonon, e-mailben Könyvtárközi kölcsönzés Irodalomkutatás Tartalomjegyzék-küldés Digitális tartalmak szolgáltatása Számítógépes szolgáltatás Reprográfia

A felsőoktatási könyvtár szolgáltatásainak sajátosságai A könyvtár weblapja, mint kommunikációs csatorna, tudásmenedzser és könyvtári csúcsszolgáltató Információk a könyvtárról Könyvtári hírek Nyitva tartás Elérhetőségek, munkatársak GYIK Könyvtári dokumentumok (Küldetésnyilatkozat, könyvtári stratégia, szabályzatok, könyvtártörténet, adatok, statisztikák, pályázatok, stb.) Terek és szolgáltatások Videófilm a könyvtárról

Néhány fontos dokumentum Eszterházy Károly Főiskola Könyvtára weblap http://www.ektf.hu/konyvtar Küldetésnyilatkozat http://www.ektf.hu/konyvtar/hu/index.php?page=92&top=55 Könyvtári stratégia http://www.ektf.hu/konyvtar/hu/index.php?page=91&top=55

Tamásné Fekete Adrienn Eszterházy Károly Főiskola, Központi Könyvtár Köszönöm a figyelmet! Tamásné Fekete Adrienn Eszterházy Károly Főiskola, Központi Könyvtár tamas@ektf.hu