Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Halmosné Dancsecs Katalin Informatikus-könyvtáros szak Távoktatás Médiaismeret beküldendő házi feladat Inzert kép Az ötlet rövid leírása: Egy közismert.
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
Készítette: Bordás Gábor, mozgóképkultúra és médiaismeret szakos hallgató IMAGE ELEMZÉSE Szeretettel köszöntöm előadásomon! Az elkövetkező percekben az.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
1 Kovács Mariann Szeged,  Mi a manga, mi az anime?  Hogy kapcsolódnak egymáshoz?  Mik a legjellemzőbb műfajaik, kiknek szánják őket?
Készítette: Heilmann Kitti Kiss Alexandra Turger Gabriella
Humánkineziológia szak
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Szervezeti szintű folyamatszemlélet OPF. Célja: Az OPF célja, megtervezni és végrehajtani a szervezeti folyamatok fejlesztését, mindezt arra alapozva,
Készítette: Szabó Zénó
1 Bemutatkozik a Nemzeti Tankönyvkiadó 2 Köszöntés Köszöntés Az NTK több, mint kiadó: „…oktatási szolgáltatások széles választékát kínálja ügyfeleinek,
Image elemzés: A Szegedi Egyetemi Könyvtárról
University of Kent arculati kézikönyv
Az Axon Lízing és Pénzügyi Zrt. arculatának elemzése
Készítette: Köhler Ágnes 1. A prezentációban a Gödöllői Városi Múzeumot kívánom bemutatni és elemezni. Remélem bővebben tájékozódik az intézmény szolgáltatásairól.
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
1. Multimédiafejlesztés feladat (1)
1 Dánszentmiklós. 2 3 Útikalauz Tartalom - Menü Súgó - Útikalauz Előző dia Következő dia Első dia Utolsó dia Előzőleg megtekintett dia.
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
A Merlin Színház honlapjának bemutatása Tartalom és forma.
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
A népesség családi állapota. Az élet folyamán szerzett tulajdonság Az élet folyamán szerzett tulajdonság Családi helyzet megközelítése: Családi helyzet.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj 4. A bringa közösség, és gazdaságfejlesztő szerepe 5. A bringázás kisteljesítményű.
A háború és a modern fegyveres erő
Mandrik István ügyvivő Munkavédelmi Bizottság munkáltatói oldal
A régió és ezen belül a kistérség munkaerő-piaci helyzete, hiányszakmák a régióban, a foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Százhalombatta, november 24.
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia Készítette: Balogh Judit Nemzetközi Tan. III. évf
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Honlapszerkesztés, weblapszerkesztés
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Uraim és hölgyeim, itt az új 2011-es Pirelli Naptár A naptár első része a nők naptára, míg a második rész a férfiaké.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
2014. év szakmai beszámolója Előadó: Ficsor László MESZ szövetségi kapitány.
Válság Kényszer és lehetőség. A magyar gazdaság örökölt hátrányai.
A nőnek nem kell más, csak legyél neki:
A web site minősítése Források: Bokor Péter szakdolgozata (2002) és a benne megadott hivatkozások: Dotkom Internet Consulting: Üzleti weboldalak elemzése,
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Üzleti terv.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök Készítette: Mikó Barbara Sportszerv., Lev., III. évf.

Egy barátságos és igényes Fitness Center Pécelen Köszöntés, mottó Egy barátságos és igényes Fitness Center Pécelen

Tartalom Általános jellemzés Megjelenési formák Jelek, jelzések Nyomtatott anyagok Elektronikus anyagok Egyéb 7. SWOT analízis

1. Általános jellemzés Malini üzletház

Az intézmény tevékenysége A Best Life (magyarul: legjobb élet) Fitness Center, amely 550 négyzetméteren várja mindazokat, akik mozogni, kikapcsolódni, szépülni szeretnének az egészség jegyében, mindezt ízléses, barátságos, hangulatos környezetben. A minden igényt kielégítő konditeremben mód van arra, hogy a férfiak és nők igény szerint külön edzhessenek, de a párok természetesen együtt is maradhatnak. Csoportos foglalkozások is vannak,mint pl. aerobik, társas tánc.

Célközönség 14 év felettiek (kondicionáló terem) 14 év alattiak (táncstúdió) kismamák 45 év feletti korosztály diákok élvonalbeli sportolók elfoglalt üzletemberek, üzletasszonyok

2. Megjelenési formák

A cég helye a településen Kép az épületről

Közvetlen küllem bemutatása Kondi terem : női férfi Aerobik terem

Általános megjelenés Recepció Szolárium Szauna

3. Jelek és jelzések Szórólap akció

3.3. Logó Modern formák olvasható betűtípus Faktúra: élénk, színsávos, élet szín Utal a cég tevékenységére

Nincsen szlogenje, a neve magáért beszél

4. Nyomtatott anyagok Szórólap

4.2. Névjegykártya Személyi edzők

5. Elektronikus médiumok weboldal

5.5.Weboldal elemzése Weboldal címe: www.bestlifefitness.hu Menü: rólunk szolgáltatások galéria kapcsolat órarend árlista személyi edző akció

A látogatók igényeinek való megfelelés A honlapon fenn van minden fontosabb adat: a cím, aerobik órarend, személyi edzők, képek, aktuális akciók, nyitva tartás, elérhetőségek, egyszóval minden ami fontos. A látogatók igényeinek abszolút megfelel

Tájékozódás és navigáció Nagyon egyszerű a honlapon a menü rendszer, mindent meg lehet találni egy klikkeléssel, maximum 2-vel. Egyértelmű hogy melyik menü pont alatt mi található.

A külső megjelenés esztétikuma Abszolút illik a weboldal stílusa a konditeremhez, nagyon esztétikusan van megcsinálva. A logó színei itt is megjelennek. Modern ,esztétikus stílus

Használhatóság és működőképesség Nemrég lett megújítva a honlap, most már teljes mértékben használható Egyszerű menürendszer Minden megtalálható

6. Egyéb Képek a teremről

Aerobik terem

Férfi részleg

Női részleg

7. SWOT analízis erősségek gyengeségek lehetőségek veszélyek

Erősségek Széles körű szolgáltatások Szakképzett oktatók Már meglévő tapasztalat Kiemelkedő technikai háttér Konkurencia megfelelő ismerete Az egészsége életmód fontosságának felismerése A sportolási lehetőségek fejlesztésére irányuló célkitűzések

Gyengeségek Nyelvismeret hiánya Oktatók leterheltsége A tömegsportot koordináló szervezet hiánya Időszakos látogatottság Nehéz megközelíthetőség (nem a fő úton van) Nemzetközi tapasztalat hiánya

Lehetőségek Szakmédiában van megjelenés Nemzetközi elismertség Szolgáltatások bővítése További bővítések (területi növekedés, géppark bővítése) További fejlesztések (gyermekmegőrző, gépek cseréje) Médiakapcsolatok erősítése .

Veszélyek Növekvő konkurencia A szolgáltatások iránti kereslet csökkenése illetve stagnálása Minőségi követelmények lassú ütemű fejlődése A szolgáltatásszervezés ütemének kínálathoz viszonyított lemaradása Szponzorok (anyagi háttér) csökkenése Demográfiai csökkenés Átfogó marketingtevékenység szükséges mértékű fejlődésének hiányosságai

Vége Készítette: Mikó Barbara (sportszerv. , lev., 3.évf.) Elérhetőségek : burbee26@gmail.com