SDT-monitor Kommunikáció. Kommunikációs színtereink Levelezés Keretrendszerek TIP-TAP Telefon MSN Skype.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban – 1. év febr. 6. – május 23.
Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
A Hallgatói Mentorprogram működése
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Az Internet adta lehetőségek
Mit csinálsz a szobádban
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
E-learning és a multimédia
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Hunya Márta módszertani szakértő
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
E-learning alapú távoktatásos képzés
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A szakképzési rendszer változásai Szabó András. Új kihívások, régi problémák Tanulói létszám folyamatos csökkenése Szakképzés presztízsének hanyatlása.
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Kompetensek lettünk? június 27..
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Csevegő programok Szabó Péter Számítástechnika-technika IV. évfolyam.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
FASORI LABORGYAKORLATOK
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
Informatikai eszközök a tanórán
Jogi informatika1 INFORMATIKA III. alkalom szeptember ELŐADÓ.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Szeged, Budapest, Székesfehérvár…
Hallássérültek a könyvtárban
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

SDT-monitor Kommunikáció

Kommunikációs színtereink Levelezés Keretrendszerek TIP-TAP Telefon MSN Skype

„Test - test ellen” Beszélgetés Személyes kapcsolattartás Iskolában OKI Tréningek Mentor Keretrendszer Konferencia Sulinet találkozók

A levelezés Milyen gyakran nézi meg az jeit? nem ezik havonta 1-2 hetente néhány naponta naponta

Iskolai levelek Almási199 Eötvös173 Kalmár108 Leövey121 Móra103 Szabó Lőrinc118 Összesen822

Márti levelezése Mentorok: Babi: 203 Tünde 128 Dió 155 Oracle, Microsoft, Moodle 69 Szakmai bizottság és Sulinet 94 Projektasszisztens 89 Kiküldött levelek: Iskolák, tanárok: 614, mentorok 144, egyéb 501

„Egy levél röppen” Tanár-Márti Tanár-Mentor Márti-Mentor Mentor-Mentor A projektlevelezés ≈ Tanár-Tünde Mentor-Tünde Márti-Sulinet Mentor-Sulinet 3000

szülőknek Szülőknek t írt nem alkalomma l alkalomma l 1 többször2 gyakran2

diákoknak Diákoknak t írt nem6 1-2 alkalommal alkalommal 4 többször10 gyakran5 nincs válasz0

Szakmai Kollégáknak szakmai ügyben t írt nem0 1-2 alkalomm al alkalomm al 4 többször12 gyakran5

A jővő Chatet használtak a diákok tanuláshoz nem alkalommal3 3-5 alkalommal1 többször1 gyakran0 nincs válasz0 Fórumot használtak a diákok tanuláshoz nem alkalommal alkalommal0 többször1

Tanítási tapasztalatok megbeszélése 1-2 kollégával megbeszéli tanítási tapasztalatait 23 Munkaközösségben megbeszéli tanítási tapasztalatait 20 Tantestületben megbeszéli tanítási tapasztalatait 14 Más iskolából barátokkal megbeszéli tanítási tapasztalatait 14 Internetes fórumon megbeszéli tanítási tapasztalatait 2 Levelezőlistán megbeszéli tanítási tapasztalatait 12

Mindenkinek nagyon köszönjük a projekt sikeres megvalósításában végzett munkáját ! Diószegi Endre