Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács 2012. évi munkájáról.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
A Körös-vidéki Tehetségsegítő Tanács mint mentor tehetségsegítő tanács, mint mentor Mentorok: Dégenhardtné Szántó Ágota, Kőrösi Tibor Budapest, november.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Iskolánkról.
ISKOLASZÖVETSÉGTŐL A KÖZKINCSIG (EGYMÁST GENERÁLÓ KULTURÁLIS HÁLÓZATOK KOM.-EGOM. MEGYÉBEN) DÉR GUSZTÁV Farkasgyepü, ELŐADÁSOMBAN EGYMÁST.
A Tehetséghidak Programról Törökszentmiklós, május 10. Bajor Péter elnök, projektmenedzser Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
Iskolai tehetséggondozástól a tehetségsegítő tanácsig
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Tehetségsegítés Nemzeti Programjának megvalósításához?
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Tehetségpontok hálózatának kiépítése
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
MATEHETSZ.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
Tehetséghálózat Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Gazdagodjunk az idei tanévben is!. Csoportos tehetségfejlesztő programok – 7. alprojekt Tervezett 250 millió forintos keret A korábbi Tehetséghidak három.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
VASVÁR ÚTI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÓZD
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Iskolai tehetséggondozó tevékenység az online kérdőíves felmérés tükrében Sági Matild.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Előadás másolata:

Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról

Alakulás 2011.november 11. Az NTP-OKA 19. pályázati konstrukció keretében tartott TEHETSÉGNapon

Alapítók Esze Tamás Gimnázium és Alapítvány Tehetségpontja Móricz Zsigmond Magyar-Angol Kéttannyelvű Általános Iskola Tehetségpontja Szatmári Többcélú Kistérségi Társulás Mátészalka Város Önkormányzata Szatmári Iskolaszövetség Szatmári Kistérségi Egységes Pedagógiai Szakszolgálat Széchenyi Általános Iskola Esze Tamás Gimnázium Iskolaszék Képes Géza Városi Könyvtár, amely kistérségi feladatokat is ellát Máltai Szeretetszolgálat mátészalkai szervezete Művészetbarát Egyesület

Célok és megvalósításuk 1 A kistérség tehetséges fiataljainak vagy tehetségígéreteinek felkutatása, adatbázis létrehozása Adatgyűjtő lapot juttattunk el az általános iskolákba, egyetlen visszajelzés sem érkezett

Célok és megvalósításuk 2 Tehetséggondozó programok indítása a tehetségponti műhelyekben és a tanácshoz csatlakozott civil szervezeteknél, sport- egyesületekben, művészeti intézményekben Saját programokat indítottunk, pályázatokat nyújtottunk be, összehangolás még nem működik

Célok és megvalósításuk 3 A programokhoz az erőforrások előteremtése: – szakemberek adatbázisa (mentor programhoz csatlakozással) – finanszírozás: cégek, pályázatok – szükség esetén a szakemberek képzése, továbbképzése, tapasztalatcserék szervezése Gimnáziumi tehetségműhely

Célok és megvalósításuk 4 a tehetségek nyomon követése általános iskolától a felsőoktatásig Adatok nélkül nehéz, lesz pályázat

Célok és megvalósításuk 5 beérett tehetségek bevonása a helyi programokba mentorként, példaképként 2011 Zsoldos Ildikó 2013 terv: Rozgonyi Eszter, Szabó Gábor, Kiss Dóra, Deák Szabina

Célok és megvalósításuk 6 tanácsadás azok számára, akiknek helyben nem tudunk tehetségfejlesztő programokat indítani :mentori hálózaton keresztül, Kutató diákok mozgalmában Csak a gimnáziumon belül

Szervezeti tevékenység Március:konferencia Budapesten az induló Tehetséghidak Program kiemelt projektről (TÁMOP-3.4.5– (Bodorné Misley T) Április: ECHA –konferencia Tokajban (Pálffyné, Bodorné) Május:a Tehetséghidak megvalósíthatósági tanulmányának véleményezése (Pálffyné) Szeptemberi tanári tapasztalatcserén tájékoztatás a tehetségsegítő tanácsokról (Pálffyné)

Szervezeti tevékenység2 Október: a Tehetségsegítő Tanácsok Kollégiumának megalakulását előkészítő dokumentumok véleményezése (Pálffyné) November: részt vettünk a Kollégium alakuló közgyűlésén, így a Tanácsunk alapító tagnak számít December: megjelentek a pályázatok!!!!!!!

Esze Tamás Tehetségpont 2012 NTP pályázat : 80 órás természettudományos tehetséggondozó program Ft Tehetséggondozó programok a könyvtárral közösen: Diákújságírás, könyvtári szakkör, Helyi értékeink szakkör és nyári tábor Őszi tanári tapasztalatcsere TÁMOP pályázat benyújtása, elbírálás alatt : Ft Esze Napok: helyi támogatók és jótékonysági gála

ÖRÖM Pályázó neve: MÁTÉSZALKA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA Projekt megnevezése: A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a mátészalkai Esze Tamás Gimnáziumban A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban (Öveges Program) Megítélt összeg: HUF Támogatás aránya: 100 % Támogatási döntés dátuma:

Új pályázatok Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt keretében megvalósuló tanórán kívüli tehetségsegítő programok megvalósítására a szülő- diák-pedagógus együttműködésének fejlesztése érdekében Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt keretében megvalósuló Személyiségfejlesztő Programra Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt keretében megvalósuló I. képzési ütemre

Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt keretében megvalósuló tehetséggondozó versenyeken sikeres diákmentorok bevonásával megvalósuló matematikai és természettudományos versenyfelkészítő szakkörök megvalósítására Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt és a Nemzeti Tehetségpont közös felhívásában megvalósuló Tizenkettő nem egy tucat - ifjú tehetségeket bemutató fotókkal illusztrált portréinterjúk és kisfilmek készítésére Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt keretében megvalósuló tehetséggondozó versenyeken sikeres diákmentorok bevonásával megvalósuló matematikai és természettudományos versenyfelkészítő szakkörök megvalósítására Felhívás a TÁMOP „Tehetséghidak Program” nevű kiemelt projekt és a Nemzeti Tehetségpont közös felhívásában megvalósuló Tizenkettő nem egy tucat - ifjú tehetségeket bemutató fotókkal illusztrált portréinterjúk és kisfilmek készítésére