A reklámügynökség Budapest, 2008.02.27..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Advertisements

REKLÁMTERVEZÉS 2..
A reklám és a reklámpiac. A reklámpiac története.
A direkt marketing fogalma
Groupama Garancia Biztosító Zrt.
Szinkronizált multiplatform élmények
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
„Nemzeti technológiai platform a textil és ruhaipar megújításáért” Célok és a tervezett tevékenységek Máthé Csabáné dr. Alakuló ülés január 21.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
A projektmenedzsment fogalma
Készítette: Cselényi Szandra Nóra
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
5. Média.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Divizionális (divíziós) szervezet
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Kommunikációs kampánytervezés
Kommunikációs kampánytervezés
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
II. Logisztikai tervezés
BIZTONSÁGOS KARBANTARTÁS Helyszín, dátum Egészséges munkahelyek kampány
A Magyar Köztársaság Rendőrsége
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Profit maximalizálás interaktív kommunikációval. „Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Az expresszionista stílus jellemzői és a Rettegett Iván I.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
REKLÁM I. Reklámkommunikáció I.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
Az XXX-Komplex szolgáltatóház tevékenységi körei Adotanácsadás –Befektetési tanácsadás –Egyéni vállalkozók, társaságok könyvvitele Jogi ügyintézés Ingatlanközvetítés.
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Kapcsolattartó hírlevélküldő rendszer
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Bankreklám vagy szappanopera?
& Katona Norbert Médiatervezés.
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
5. Kreatív tervezés és megvalósítás
3. osztályban.
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

A reklámügynökség Budapest, 2008.02.27.

A reklámügynökségek a marketingkommunikációnak a professzionális szolgálatára jöttek létre

A klasszikus (full service) reklámügynökség a reklám készítésének és elhelyezésének minden munkafázisával foglalkozik

A klasszikus ügynökség felépítése

Az ügyfélkapcsolati osztály Az ügynökség menedzserei Menedzselik az ügynökségen belül zajló összes folyamatot Az elsődleges kapcsolattartók a hirdető és az ügynökség között Felelősek a kommunikációs és reklámstratégia kidolgozásáért

A kreatívosztály A kreatívok tervezik a reklámokat Kreatívigazgató: az adott ügynökség stílusát, gondolkodásmódját határozza meg Szövegíró (copywriter): reklámok szövegét készíti, segít a reklámkoncepciók, ötletek kitalálásában Művészeti vezető: a reklámok vizuális részét tervezi Art buyer: produkciós fázist készíti elő Számítógép-operátor: a grafikai megvalósításért felel

A kreatívosztály: traffic Ügynökségi struktúránként változó besorolás Leggyakrabban a kreatívosztály része vagy hozzá kapcsolódik A kreatív feladatok munkaszervezője

A produkciós osztály A reklámok kivitelezői, megvalósítói Reklámgyártás, nyomtatás, forgatás Beszállítókkal való kapcsolattartás

A médiaosztály Megkeresi a reklámok megjelentetésének leghatékonyabb módját: hol, mikor, milyen intenzitással, mennyiért reklámozzon a hirdető Kapcsolattartás a médiatulajdonosokkal Médiatervezés és –vásárlás Médiakutatás

A pénzügyi osztály Mint mindenhol máshol: a gazdasági hatékonyság felelőse A reklámügynökség is gazdasági szervezet

Az ügynökségek specializálódása Klasszikus reklámügynökségi formák felbomlása Külön kreatív és médiaügynökség ATL/BTL szerinti specifikáció Külön speciális szolgáltatásokra létrejövő ügynökségek (pl. rendezvény-szervezés, DM)

Ügynökségi koncentráció Tulajdonosi mozgások: felvásárlások, fúziók Globális ügynökségek fokozódó szerepe Ügynökségi, sőt azon túlmutató holdingok létrejötte (WPP, Omnicom)

A médiamunka folyamata Médiabrief -> debrief Médiatervezés (stratégia) – médiavásárlás (ártárgyalás) Stratégiai médiaterv elfogadása Médiatervezés (taktikai) Taktikai terv elfogadása Médiavásárlás lebonyolítása Kampány-utóértékelés

Köszönöm a figyelmet!