RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

RE-PE-T-HA Regionális Pedagógusképző és –Továbbképző Hálózat és Adatbázis az Észak- Alföldi Régióban – TÁMOP /1/B Gaál István tanárképzési.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Angol nyelvi kompetencia
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
T I O K Térségi Iskola- és Óvodafejlesztő Központok a kompetencia-alapú tanítási- tanulási programok elterjesztése érdekében.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
A kerekasztal résztvevői
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
1 A Nyelvi Tesztelés és Értékelés Európai Egyesülete (EALTA)
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Szakmai munkánk a pályázatban
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”
Innováció az oktatásban – szakmai konferencia Szabó Mária szeptember 22. Az oktatási és a szakpolitikai gyakorlat - műhely.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
HEFOP Zárókonferencia Kutatásmódszertan: szociálpszichológia e-tananyag Kiss Paszkál Szabó Mónika Ujhelyi Adrienn Berkics Mihály.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Programjaink matematikából a es tanévben
Előadás másolata:

RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó a munkacsoport tagja

Résztvevők: 4 + 11 Cseh Anna Kissné dr. Gulyás Judit Hurják Beáta Dr. Csépes Ildikó Csombók Zita Dr. Mónos Katalin Farkasné Pécsi Éva Dr. Sankó Gyula Dr. Vargáné Csatári Tünde Dr. Fehérné dr. Kiss Ágota, Dr. Ráczné Erdős Katalin, Balda László Dr. Bálintné Lipták Csilla, Dr. Kozárné Fazekas Anna, Icsu Beáta

A csapat

Vállalásaink: Az angol tanári MA egy kurzusának kidolgozása (videós projekttel való kiegészítése) + elektronikus környezetbe való beillesztése (Moodle). A kurzus címe: Osztálytermi megfigyelések 2. Az interaktív tábla felhasználásának alapelvei a nyelvi órán (magyar nyelven) + elektronikus környezetbe való beillesztése (Moodle) (Beépül az előbbi kurzusba) 3. Interaktív tábla a nyelvi órán – az eszköz felhasználási lehetőségeinek kidolgozása három kompetencia alapú angol nyelvóra vonatkozásában + elektronikus környezetbe való beillesztése (Moodle) (Beépül az előbbi kurzusba)

Mi a közös bennük? ANGOL ÓRA Nyelvtan tanítása Hallott szövegértés pop dal segítségével 11 videós óra, ebből 3 óra okostáblával Kultúra tanítása a nyelvi órán

Vállalásaink újszerűsége: 1.Videóra rögzített valós angol nyelvi órák magyarországi közép- és általános iskolai kontextusban A tanárképzés során a hallgatók különböző megfigyelési szempontok alapján elemezhetik és értékelhetik a nyelvtanári kompetenciákat és módszertani fogásokat 2.Valós tanulói hibák gyűjteménye (több mint 30 gyakorló angoltanár gyűjteménye, videóra ill. hanghordozóra rögzítve)

Produktumok 11 angol óra nyers felvétele - DVD 11 angol órából készített editált és feliratozott anyag az egyes módszertani gyakorlati és elméleti kérdések alátámasztására - DVD Angolul tanuló diákok nyelvi hibagyűjteménye A konferenciákhoz készített nyomtatott anyag a résztvevők számára Power Point-os prezentációk a két konferencia számára Papír alapú ill. elektronikus formában meglévő tananyag: „Classroom Experience”, terjedelem ca. 240 oldal.

Disszemináció Vezetőtanárok részére „Videós órák felhasználása a tanárképzésben” 2011. szeptember 29.

Disszemináció Gyakorló tanárok részére: „Classroom Experience” 2011. szeptember 30.

Disszemináció Az Angol-Amerikai Intézetben dolgozó kollégáknak 2011. június 28. 2011. október 26.

Köszönöm a figyelmet.