A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor
Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Két feladat : 1.Kutató és szolgáltató központ (MSZKK) létrehozása (Mentor(h)áló Szolgáltató és Kutató Központ) projekt honlap, adatbázis, hálózat, minőségbiztosítás 2. A projekt feladatok megvalósítása a központ funkcióiként
Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 1(a jelen konferencia témája): pedagógus szakmaprofilok létrehozása Kutatás 2 (a második konferencia témája).: pedagógus képzések átvilágítása, illesztése a létrehozott szakmaprofilhoz Kutatás 3 (a 3. konferencia témája) és szolgáltatás: pedagógusképzők képzése Az MSZKK funkcionális felfogása: kutató és szolgáltató szerep a kiépítés fázisában is.
Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 1(a jelen konferencia témája): pedagógus szakmaprofilok létrehozása A regionális hálózat első közös kutatási tevékenysége. A kutatás a módszerre és a profilra egyaránt vonatkozik. műhelymunka ( a felsőoktatás és közoktatás, továbbá fenntartók együttese) és kérdőíves felmérés (fenntartók, közoktatás tanárai, szülők)
Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 2 : pedagógusképzések (gyógypedagógus, óvópedagógus, szakoktató, tanár, tanító, valamint mentor), átvilágítása és illesztése a létrehozott szakmaprofilhoz a képzési program véleményezésére :műhelymunka a felsőoktatás és közoktatás, továbbá fenntartók együttesének tevékenységeként t ananyagfejlesztés :a műhelymunka és a profil meghatározta változtatásokkal. Elméleti anyag esetén az oktatók, gyakorlatok, különösen az egybefüggő gyakorlat esetén a módszertanosok és a közoktatás mentorai (mentor szerepű tanárai) részvételével.
Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 3: pedagógusokat képzők képzése Sajátos forma. Önképzést segítő forgatókönyvek segítségével. Nem továbbképzés, hanem csoportos önképzés, ehhez módszertan kidolgozása és a közoktatási alkalmazás begyakorlása. Kiemelt szerepben: mentorképzés.
Köszönöm a figyelmüket!