Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Advertisements

Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Honvédelmi nevelési program
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
Tehetségpont létrehozása
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
1 Pályaválasztás 2010/2011 Implom József Általános Iskola.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Statisztika Érettségi feladatok
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Tájékoztató a 2009/2010. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: Vagy.
Tájékoztató a 2009/2010. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: Vagy.
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
1 Pályaválasztás 2011/2012 Implom József Általános Iskola.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Általános iskola első osztály
Pályaválasztás Pályaválasztás
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Középfokú felvételi eljárás
Programjaink fizikából a es tanévben
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011 Intézményi ismertető 2011.03.07. Budapest OFI Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium Alapítva: 1946 Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011 A gimnázium épülete,Almásy u.1 Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011 A kollégium épülete Kossuth u.133. Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

A Bercsényi AJKP bemutatása 2004-ben pályáztunk 2005. ben nyertünk 2005.02.04- n kaptuk az értesítést 2005/2006 tanévben indult a program 2009/2010- s tanévben érettségizett az első évfolyam Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 5. c. Városi-kistérségi pályaválasztási napon való részvétel. Résztvevők: AJKP-s tanulók igazgatóság valamelyiktagja Programfelelős, pályaválasztási felelős Eszközök: laptop,projektor,szóró anyagok,prospektusok,pogácsa, alma,gimis logóval ellátott pólók, sapkák Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 5. d. Iskolai honlapon való megjelenése a programnak Aktualizálás –folyamatos,utalás a www.ajkp.hu honlapra Beiskolázás, 0 évf. kerettantervek,szabadi dős programok www.bercsenyi-tsztm sulinet.hu Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 17. c.Folyamatos visszajelzés a tanulók egyéni haladásáról és a továbblépés lehetséges irányairól az egyéni törődés keretében. EFT(egyéni fejlesztési terv) EFN(egyéni fejlesztési napló AJKP tanuló Szak.isk.igazgató szak.isk.tanár íbercsényi Projektfelelős család Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 20. a. Tanulmányi ösztöndíj rendszer működtetése Programfelelős+ kollégiumvezető,csoportvezető ped.+a kollégiumi DÖK együttesen működtetik. Bevált forma(havi 3000 -5000 Ft) Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 20. b. EFT-k keretében történő megállapodás a tanulók tanulmányi és egyéb céljairól, a tanulók egyéni vállalásait külön szerepeltetve Utalnék a 17. pontra Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 21. Előítéletek kezelése: Nincs problémánk A gimnázium nem elitképző,tanulóink harmada 2H, hatoda 3H Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 22. Multikulturális tartalmak közvetítése filmklub keretén belül. 2009/2010; 2010/2011 tanévben működik a Lukács Mozgóval közösen 10 film(DÖK-kel egyeztetve) Filmnaplót vezetnek,megbeszélik ,értelmezik a látottakat Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 25.a mentori rendszer kialakítása a jelenleg részlegesen működő rendszerre alapozva Dokumentáció kidolgozva, egyeztetve, meghirdetve Beemelése az IMIP- be – folyamatban A 2010/2011- s tanév 2. felében működtetve Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 28. Kooperatív alapelvek mentén szerveződött tevékenységek (csoportfoglalkozáson, csoportfoglalkozáson kívül, kooperációra épülő tanári fejlesztő műhelyek keretében). 28. a. Agyagozás, gyöngyfűzés, önismeret, vizuális kultúra, csoportfoglalkozás, sportfoglalkozás: mindezek kooperatív alapelvek mentén működnek a lehető legnagyobb mértékben. 28. b. A kirándulások kooperatív alapelvek mentén való szervezése és lebonyolítása. Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) 29. a. Projekt: felkészülés színdarab előadására, bemutató (0. évfolyam) Minden tanévben tavasszal kerül bemutatásra Színdarab,saját ötlet bemutatása Kompetencia területek fejlesztése Diákok,szülők,pedagógusok meghívása a bemutatóra(meghívó,felvétel készül) Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (sikeres elemek) Jó gyakorlatok: Vizu, önismeret Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (kudarc elemek) 1. Stratégia készítése. -beiskolázás A 2010/2011-s tanévben 29 jelentkezőnk volt, szemben az előző évek 42,38- s tanulói jelentkezésekhez képest Az előző két évhez képest nagy visszaesés következett be, okait nem igazán értjük. Vizsgáljuk,keressük az okokat. Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (kudarc elemek) 15. Egyéni megállapodás a tanulók tanulmányi és egyéb céljairól: az egyéni fejlesztési terv kereteiben (0-os évfolyam: október 31., többi évfolyam: október 10., félévkor minden évfolyam: február 15.) A határidőket tekintve csúsztunk 2 hetet, néhány tanulót még beszéltünk át.(idő,elfoglaltság) Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (kudarc elemek) 28. Kooperatív alapelvek mentén szerveződött tevékenységek (csoportfoglalkozáson, csoportfoglalkozáson kívül, kooperációra épülő tanári fejlesztő műhelyek keretében) Szaktárgyi ,tanórai keretekben történő széleskörű alkalmazása a kooperatív módszernek Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Feladattervező elemzése (kudarc elemek) családlátogatás Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011

Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011 „Az emberek miközben tanítanak, maguk is tanulnak.” (Seneca) Köszönöm a figyelmet! Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011