A Móra Ferenc Ált. Isk. tehetséggondozó programja

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Magyar Tehetséggondozó Társaság
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Tehetségazonosítás gyakorlata
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
A Bálint Márton Általános és Középiskola
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Szűts József Általános Iskola
es tanév Záró értekezlet.
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Készítette: Bártfai Lászlóné
TEHETSÉGÍGÉRETEK GONDOZÓI RENDSZERÉNEK KIÉPÍTÉSE INTÉZMÉNYÜNKBEN.
A könyvtár szerepe a tehetséggondozásban
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A TEHETSÉGGONDOZÁS KRITIKUS PONTJAI I
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Gazdagító programpárok Logikai-matematikai tehetséggondozás.
Készítette: Kocsis Erzsébet
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Csoportos tehetségsegítő tevékenységek megvalósítása
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
A kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozásának pedagógiai szakszolgálati feladata BMPSZ Pécsi Tagintézménye Berta Zita.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Bánki Hírmondó Szeptember. SZEPTEMBERBEN TÖRTÉNT…
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

A Móra Ferenc Ált. Isk. tehetséggondozó programja 2012-2013.

A program célja Minden gyermek több oldalú fejlesztése, gazdagítás A gyermekek motiválása Szülők bevonása

Feladataink A gyerekek erős és esetleges gyenge oldalainak feltárása (Difer, iskolai mérések, érdeklődés térkép) A gyerekek fejlődésének figyelemmel kísérése Gazdagító programok Tehetséggondozó körök Fejlesztések

A rendszer felépítése Felmenő rendszer Tanórán belüli gazdagítás (pl. 1.a dráma és táblajátékos; 1.b környezetvédelem, táblajátékos ; 4.b környezet- és ételtudatos) Tanórán kívüli köreink (Nyelvi-logikai, matematikai-logikai, vizuális –rajz, szobrászat; dráma; természettudományos-kísérletezős) Fejlesztések Szülők bevonása (Szülő klubok, előadások, szülői megfigyelés, elégedettségmérések)

Kit érint? Tanórán belüli gazdagítás-minden gyermek számára elérhető-felmenő rendszer 1-8.- ig Tanórán kívüli tehetségkörök- érdeklődéstérkép, szülő-pedagógus megfigyelései, iskolai mérések, motiváció 1-2. osztály megfigyelés, órai gazdagítás; 3- 6. osztály

Tehetségkörök októbertől Foglalkozás vezetők Nyelvi-logikai Varga Éva Minden szerda ½ 4- ½ 5-ig Matematikai-logikai Karamán Kata Minden szerdán 2- ¾ 3 Rajz-szobrászat Sárköziné Üveges Ágnes (rajz) Székelyné Palkó Mária (szobrászat) ½ 4-5 ig Dráma-színjátszás Kliszkiné Varga Anikó Szekeresné Sz. Ildikó B hét kedd 6. óra Természettud-kísérleteszés Csordás Attila Minden csütörtök 1-2 között

Tehetségkörökön kívüli tehetséggondozás-szakköreink MindLab- Némethné Korom Edit, Székelyné Palkó Mária; 1-4.o. RSG Kovalik Imola (Felső tag. Edzői ajánlás) Foci (Alsó tag. KISE; edzői ajánlás) Délutáni szakkörök : kosárlabda, kézműves,

Elérhetőségeink Honlap Tehetséggondozó szaktanácsadó: Székelyné Palkó Mária Osztályfőnökök Szülő klubok (október: A tehetségről – Székelyné Palkó Mária; Január: Az alulteljesítők- Bán Valéria; A kreativitás fejlesztéséről- Némethné Korom Edit; A reál tárgyakban való tehetséggondozás lehetőségei- Dr. Pattantyúsné Tóth Gyöngyi