PEDAGÓGUSKÉPZÉS
REFORM? MAJEN? MI A JÓ EBBEN NEKEM?
ELSŐ TÖRTÉNET ELSŐ TÖRTÉNET VÁLTOZÁSSAL SZEMBENI ELLENÁLLÁS
MÁSODIK TÖRTÉNET ALKU ÉS MEGEGYEZÉS
STRATÉGIAI CÉLKITŰZÉSEK KÉPZÉSFEJLESZTÉS STRUKTURAVÁLÁTÁS ÉS KINÁLATBŐVÍTÉS TARTALMI, DIDAKTIKAI VÁLTOZTATÁSOK GYAKORLATI KÉPZÉS HATÉKONYSÁGÁNAK NÖVELÉSE HORIZONTÁLIS ÉS VERTIKÁLIS MOBILIZÁCIÓ
FŐISKOLAI TAPASZTALATOK ÉRTÉKEK MEGŐRZÉSE FEJLESZTÉSI FELADATOK UJ KÉPZÉSI RENDSZER
DISZCIPLINÁRIS SZAKRA ÉPÜL EGYSÉGESEN MESTERDIPLOMA A KÖZOKTATÁS IGÉNYE SZERINT ALAPKÉPZÉSBEN PEDAGÓGIKUM ÉS MINOR SZAK ERŐSÖDJÖN A PEDAGÓGIAI GYAKORLAT
HARMADIK TÖRTÉNET ?
? AKKREDITÁCIÓ KRITÉRIUMAI EGYETEM ÉS FŐISKOLA AVAGY FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYRENDSZERBEN EGYETEM ÉS FŐISKOLA EGYETEM ÉS FŐISKOLA
MEGOLDÓDIK-E A STÁTUSZÜGY? FŐISKOLAKÉNT IS KAPHATNAK AKKREDITÁCIÓT MESTERKÉPZÉSRE? TANÁROK ÉS NEM TANÁROK?
TARTALMI ÖSSZETÉTEL NEM AZ EDDIGI 5 ÉV KETTÉVÁGÁSA?! NEM AZ EDDIGI 5 ÉV KETTÉVÁGÁSA?! ÉS NEM IS AZ EDDIGI 4 ÉV ELOSZTÁSA?! GYAKORLATI KÉPZÉS ERŐSÍTÉSE
43§ A MESTERKÉPZÉSRE, A SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSRE ÉS A DOKTORI KÉPZÉSRE TÖRTÉNŐ FELVÉTEL TOVÁBBI FELTÉTELEIT A TÖRTÉNŐ FELVÉTEL TOVÁBBI FELTÉTELEIT A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNY HATÁROZHATJA MEG, FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNY HATÁROZHATJA MEG, AZZAL A MEGKÖTÉSSEL, HOGY AZONOS FELVÉTELI AZZAL A MEGKÖTÉSSEL, HOGY AZONOS FELVÉTELI KÖVETELMÉNYEKET KÖTELES ALKALMAZNI, KÖVETELMÉNYEKET KÖTELES ALKALMAZNI, FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY A JELENTKEZŐ MELY FÜGGETLENÜL ATTÓL, HOGY A JELENTKEZŐ MELY FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYBEN SZEREZTE OKLEVELÉT
HOVÁ LETT A SAJTOM?
Tanító és tanárképzés viszonya, hatása egymásra? Gyakorlati képzés színhelye és szerepe? Gyakorlati képzés színhelye és szerepe? Szakvezetők felkészítése? Szakvezetők felkészítése? FELVETÉSEK :