Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ 2012-13-as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Hull a pelyhes fehér hó…”
Advertisements

Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
ECDL vizsgák lehetőségei az alapoktatásban. Módszerek és taneszközök Módszer: Az az eszközrendszer, mely a kitűzött célok eléréséhez vezet. (Segít a cél.
Szenvedélyek fogságában - a drogok
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
A drogok, a kábítószerek és a függőségek
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Professzionális iskolai kutatások
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
„NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” „NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” NTP – KTMK – MPA – október 28-november 1. VIDRA-Tanya 1.
Angol nyelvi kompetencia
Egészségtan tizenéveseknek
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
Az osztályfőnöki szerep története
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Kémiai reakciótipusok
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Közösségi portálok használata
Ez a kislány Tippi Degre jelenleg majdnem 20 éves és Franciaországban, Párizsban él. Afrikában, Namibiában született 1990-ben és ott élt a szüleivel akik.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
as tanév 1. félév beszámolója.
A jövő lakóháza Szárföld.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Iskolánk gyógypedagógiai intézmény
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Kompetensek lettünk? június 27..
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Mindennapos testnevelés…
Gyermekvilág régen és ma
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / HÁZT Ű ZNÉZ Ő BEN ZILAHI-SZABÓ EDIT.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla. 1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
4. sz. alprojekt Készítette: Sudár Mártonné és a 3. b osztály Az év fája és madara- A fecskék 6. sz. alprojekt.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Gyakorló óra 5/12.
Tanórai szokásaim 5/14.
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Játék, szórakozás, egészség
Regionális konferencia
Hatékony és pontos munkavégzés
KRE-AKTÍV motivációs projekt
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Hatékony és pontos munkavégzés
3. osztályban.
Előadás másolata:

Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné

Mint minden tanévben, most is a hetedikes osztályokkal hajtottuk végre ezt a feladatot. A tanulók rendelkeznek előzetes ismeretekkel a témában, de szívesen fogadják az újabb információkat.

Módszerek  A tanulók előzetes ismereteinek feltárása.  A tanulók prezentációval egybe kötött kiselőadásai, amelyre ők maguk készültek fel az internet segítségével.  A hallott információk kiegészítése.  A felmerült kérdések megválaszolása.  Plakátkészítés az iskolatársaink részére.

Tartalmi cél :  Megismerni a drog fogalmát, fajtáit. A bennük rejlő veszélyeket.  Külön figyelmet fordítottunk a dohányzás, az alkohol, valamint a számítógép függőség ártalmaira.  A kábítószer fajtáinak és hatásainak ismertetése.  A tanulók ismerjék meg a függőség kialakulásának folyamatát.

Tanulj meg nemet mondani !  Fő célom : tanulók értsék meg, és vegyék komolyan a drogok veszélyeit !  Tudjanak határozottan nemet mondani szórakozóhelyeken és baráti társaságokban minden csábítás ellenére ezekre a dolgokra !

Képek a kiselőadásokról….

Plakátkészítés csoportmunkában

A plakátok és alkotóik

Az elkészült műveket az iskola folyosóin helyeztük el.

Értékelés  A tanítási órák jó hangulatban teltek el.  Nagy érdeklődéssel figyelték a tanulók az elhangzottakat.  Hasznosnak tartották a hallott információkat.  Szívesen vállaltak önálló felkészülést ebben a témában.

Haszna az iskolai életben  Az iskola folyosóin elhelyezett plakátokat a többi osztály tanulói is érdeklődéssel olvasták.  A gyerekek által írt és rajzolt plakátok hitelesen hívják fel a figyelmet a drogok veszélyeire.  A modulban résztvevő tanulók büszkén nézik vissza a munkájukat, és kíváncsiak a többire is. Végig olvassák mindet, és máris tájékozódnak a témáról akaratlanul is….