INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje
A projekt célja az ELTE képzési kapacitásának bővítése és megújítása több területen: az IKT megújuló követelményeinek megfelelő felsőfokú szakképzések digitális tananyagainak kidolgozása a hiányszakmáknak megfelelő munkaerő képzése érdekében; a nagy szoftverfejlesztő cégek képzéseinek adaptálása az egyetem képzéseibe a munkaerő-piaci keresletnek való megfelelés érdekében; új felsőfokú szakirányú továbbképzés kifejlesztése az IKT és a munkaerőpiac megújuló követelményeinek történő megfelelés érdekében; rövid ciklusú képzés kifejlesztése, amely lehetővé teszi az egyéni, munkahelyi, csoportközi konfliktusok kezelését és oktatás-módszertani fejlesztés a projektben kifejlesztett képzések kapcsán (tananyagok digitalizálása, e-learning, oktatók képzése, stb.) TÁMOP-4.1.2/A/2-10/ INFOTARS PROJEKT
Várható eredmények (2012) 54 kredit értékű tananyag kerül kifejlesztésre, illetve digitalizálásra, és felhasználhatóvá válik a különféle alap-és mester-, valamint szak- és rövid ciklusú képzésekben. A tananyagok digitalizálása lehetővé teszi az oktatás-módszertan fejlesztését, valamint a jelenleginél szélesebb körben és lényegesen olcsóbban válnak elérhetővé a hallgatók számára a szükséges tudástartalmak. Megvalósul 25 db pilot képzés 310 hallgató részvételével, valamint a projekt befejezéséig minimum 70 oktató részt vesz a tananyagok alkalmazását szolgáló képzéseken, és legalább 60 fő sikerrel teljesíti azokat. A lokális konfliktusokat elemző kutatás zárójelentése elkészül és tanulságai beépülnek az újonnan kifejlesztett konfliktusmenedzsment képzésbe, valamint az ELTE TáTK egyéb képzéseibe TÁMOP-4.1.2/A/2-10/ INFOTARS PROJEKT
Konfliktusmenedzsment TáTK 180 óra, 12 kredit 3 alapozó modul Szociálpszichológia Jogérvényesítés Konfliktusmenedzsment Szakosító modulok Settlement Oktatás foglalkoztatás TÁMOP-4.1.2/A/2-10/ INFOTARS PROJEKT
Miben közös? Távoktatás és alkalmazott keretrendszer Közös vezetés Együttműködés a digitalizálásban TÁMOP-4.1.2/A/2-10/ INFOTARS PROJEKT