Fizika alapszak az ELTE-n

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÉMIA HATÁROK NÉLKÜL – CHEMISTRY WITHOUT BORDERS Ahogy ezt a Bristol ChemLabS projektben látják – As it is seen from the Bristol ChemLabS project.
Advertisements

Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Természettudományi kkk-k Erostyák J. (PTE) – Kiss F. (NYF) – Mezősi G. (SZTE) – Varga Zs. (SZTE)
Természettudományok fizika, kémia, biológia Céljaink  Szemléletformálás (tanórán és azon kívül is)  Gyakorlatias tudás  Egyéni tehetséggondozás  Felkészítés.
Intézményfejlesztési Terv
Oktatási anyagok cseréje, internetes oktatás "Kutatás-fejlesztés a kárpát-medencei kisebbségi és nyugati magyar tudományos műhelyekben" Pongor Sándor.
Szabó Pál ELTE TTK Regionális Tudományi Tanszék Budapest.
Bodó Zalán – MFKI Félvezető Kutatás MTA MFA, 2005 december.
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
A földtudományi alapszak (BSc)
Publikáció vagy szabadalom?
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
A Geofizikai Tanszék története és jövőképe
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Mesterszakok (MSc): fizikatanár fizikus csillagász
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 18. Tanulmányi és Információs Központ: Kongresszusi terem.
Molekuláris Bionika.
SzegediTudományegyetem F IZIKUS TA NSZÉKCSOPORT
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 17. Szeged, TIK.
Anyagmérnöki Alapszak
Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b
Prof. Dr. Süli-Zakar István (DSc.)
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Kapcsolat Név: Jancsó Gábor, az MTA Doktora, tudományos tanácsadó
Környezettan alapszak (BSc)
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
Biológus Tanszékcsoport
Zentai László, tanszékvezető TTK Nyílt nap, I. 27. Földtudományi alapszak - térképész szakirány A térképész.
Filozófia Intézet Jelentkezhetnek BA vagy azzal egyenértékű végzettséggel rendelkező Bölcsészek Társadalomtudósok Pszichológusok T ermészettudósok, matematikusok.
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
Kutatóegyetemi stratégia - NNA NANOFIZIKA, NANOTECHNOLÓGIA és ANYAGTUDOMÁNY Dr. Mihály György Tanszékvezető egyetemi tanár Budapest november 17.
Technical University of Budapest
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
1. 2 Program 1. Dékáni köszöntő és beszámoló a Kar 2010/11 tanévi tevékenységéről 2. Dr. Pipek János kinevezett dékán bemutatkozó beszéde 3. Rektori köszöntő.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
EPISCON - program EPISCON - project Európai kulturális szakmérnöki PhD iskola European PhD in Science for Conservation ANNA RUGGERI Magyar Nemzeti Múzeum.
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése valamint új oktatási technológiák bevezetése.
Földrajzoktatás a Debreceni Egyetemen és jogelődjén, a Kossuth Lajos Tudományegyetemen 1990-től napjainkig Kerényi Attila Debrecen november 14.
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
Oktatás, tudomány Korreferátum
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
Részecske vagyok vagy hullám? Miért kék az ég és miért zöld a fű?
Informatikus - fizika 1 ÚJ SZAK AZ ELTE TTK-N az oktatás modernizálása keretében 2000-ben lett kidolgozva, 2002 júniusában engedélyezve, 2003 szeptemberében.
Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
A BSc-MSc rendszerű tanulmányok tapasztalatai a műszaki és a természettudományi felsőoktatásban II. MŰHELYKONFERENCIA AZ ELTE BOLYAI KOLLÉGIUMÁBAN 2008.
„Európai Léptékkel a Tudásért” Minőség és teljesítmény Eötvös Loránd Tudományegyetem „Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon” Budapest, június.
Fö ldrajz szakmódszertani labor. ELTE TTK Földrajz- és Földtudományi Intézet Budapest, XI., Pázmány Péter sétány 1/c.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
Részecske vagyok vagy hullám? Miért kék az ég és miért zöld a f ű ?
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet.
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Élelmiszertudományi Kar
Előadás másolata:

Fizika alapszak az ELTE-n A képzés célja: A világ törvényeinek megismerése Alkalmazható, versenyképes tudás ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Fizika alapszak az ELTE-n Szakirányok (első év után): Fizikus Fizika tanár Alkalmazott fizikus (informatikus-fizikus) Biofizikus Csillagász Meteorológus Geofizikus ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Miért ELTE Fizika BSc? Az ELTE-TTK az országban a legnagyobb Kapcsolódás más természettudományi területekhez BSc után lehetőség mesterképzésre más természettudományi, vagy műszaki területen is Tehetséggondozás Sokoldalú képzés Sikeres kutatási területek 11 akadémikus 15 MTA doktora 41 kandidátus, PhD Korszerű épületek Jó informatikai és labor infrastruktúra ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 ELTE Fizikai Intézet Anyagfizikai Tanszék Atomfizikai Tanszék Biológiai Fizika Tanszék Elméleti Fizikai Tanszék Komplex Rendszerek Fizikája Tanszék fizika.elte.hu ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

Emberfolyamok spontán kialakulása (Biológiai Fizikai Tanszék) ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Röntgendiffrakció az archeometriában ELTE, Anyagfizikai Tanszék Ez az előadás az alábbi cikk alapján készült: Revealing the powdering methods of black make-up in Ancient Egypt by fitting microstructure based Fourier coefficients to the whole X-ray diffraction profiles of galena T. Ungár1, P. Martinetto2, G. Ribárik1, E. Dooryhée3, Ph. Walter2, M. Anne3 1 Department of Materials Physics, Eötvös University Budapest, P.O.Box 32, H-1518, Budapest, Hungary 2 Centre de Recherche et de Restauration des Musées de France, 6 rue des Pyramides, 75041 Paris cedex 1, France 3 Laboratoire de Cristallographie – CNRS, 25 avenue des Martyrs, BP 166, 38042 Grenoble cedex 9, France J. Appl. Physics, 91 (2002) 2455-2466 ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Oktatás Oktatóink szerezték az országszerte használt egyetemi tankönyveket: ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Mire jó a fizika? Ma már az iparban is vezető szerepet töltenek be korábbi tanítványaink (Bojár, Czakó, Lukács): ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006

ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006 Végül... fizika.elte.hu Tudásomnak asztaláról száz mérnök eszeget, Tágul a tér befogadni világnagy eszemet. Parancsomra fordul a Föld, hasad az atom, S már csak azt nem tudhatom, Hogy: (Refrén) Ha valakit az eddigiek és a fenti Fizikus induló nem győzött meg, ne habozzon felkeresni egyre bővülő információkkal ellátott weboldalunkat illetve érdeklődni a szakfelelősöknél. Részecske vagyok, vagy hullám, Élek-e, vagy ez a hullám? Megmondanám, hogyha tudnám, De mindent én sem tudhatok. ELTE TTK Fizikai Intézet - 2006