Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi kommunikációban Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger
„A satisfied customer is the best business strategy” „A legjobb üzleti stratégia az elégedett ügyfél” Michael Leboeuf
Minden relatív – mi tisztességtelen? Jogilag Erkölcsileg Általános fogyasztói felfogásban
Kereslet-kínálat Hiszékenység? -Naivitás? Jóhiszeműség
Az ördög a részletekben rejlik -Apróbetűk Szerződési feltételek És a szomorú tapasztalat
Árukapcsolás vagy kapcsolt áruk? Ki van a kép mögött, Mit küld a rendszer és Mi van a teában?
Földön, vízen, levegőben Merre van a bolt? Ha majd felszáll a repülő
A Wizz Air azon elkötelezettsége részeként, hogy csökkentse az utazási költségeket, és olcsóbb jegyeket biztosítson utasainak, 2010. április 1-től díjat vezet be a repülőtéren végzett utasfelvételre. A foglaláskor megvásárolt repülőtéri utasfelvétel 5 euróba, míg az indulás napján megvásárolt 10 euróba fog kerülni. Az internetes utasfelvétel ingyenes.
UCP másként
www.fogyvedok.hu, kofe@fogyvedok.hu 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22. Köszönöm a figyelmet! www.fogyvedok.hu, kofe@fogyvedok.hu 1184 Budapest, Benedek Elek u. 22.