Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Rendszerszemléletű megközelítés az iskolai agresszió megelőzésében és kezelésében November 30. Ódry Színpad.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
MARKETING.
DPR kommunikáció alapelvei
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Humánkineziológia szak
Baranya Megyei Munkaügyi Központ Állami Foglalkoztatási Szolgálat Pécs, Király u. 46.
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
Marketingkommunikáció
A diákat készítette: Matthew Will
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
Készítette: Magyar Orsolya
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A reklám alapjai és formái
˝ FELSŐOKTATÁS 2007 Hiller István Oktatási és kulturális miniszter November 8.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Adalékok a magyar tizenévesek vallásosságáról a rendszerváltás után Csákó Mihály CSc egyetemi docens WJLF Pedagógiai Tanszék.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
2005. május 5. OKTATÁSI MINISZTÉRIUM FELSŐOKTATÁSI FELNŐTTKÉPZÉSI BIZOTTSÁG.
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
2008. március 12. KÖZÚTI VAGYONGAZDÁLKODÁS Dr. Gáspár László kutató professzor Út- és Hídügyi Tagozat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A munkanélküliség problémája Szabadkán - frissen végzettek álláskeresési problémái - Szekció: Társadalmi problémák a városokban Előadó: Kovács Krisztina.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Megújul a Magyar Földrajzi Társaság Az on-line felmérés eredményeinek értékelése Készitette: Erőss Ágnes – Mohai Andrea – Zimay Krisztián MFT évi.
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Készítette: Farkasné Veres Edina
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Előadás másolata:

A PR és a Reklám hatása a Kiskun Autósiskola tevékenységére Készítette: Sutus Csabáné Gyönygyös 2006

Miért aktuális téma a Reklám és a PR hatásának vizsgálata egy autósiskola életében? A marketing és a marketingkommunikáció összefüggései A reklámcélok megfogalmazása Reklámcélok megfogalmazása, reklámüzenet kiválasztása Döntés a médiumról Reklámhatékonyság értékelése A PR helye a vállalat tevékenységében A hatékony kommunikáció jelentősége

A Kiskun Autósiskola bemutatása Mélyinterjú az iskola ügyvezetőjével Az autósiskola földrajzi elhelyezkedése A Kiskun Autósiskola története és szervezeti felépítése Tevékenységeinek köre Mikro-makro környezete

Reklámtevékenység Szórólap Plakát, újsághirdetés Televízió, rádió Alkoholos forgó Mozgó reklámok

Eladásösztönzés Mikulás, nőnapi, húsvéti akciók 10.000 Ft - os visszatérítés Gépkocsi nyereménybetétkönyv

Public Relations Belső PR * Belső kommunikáció; Vállalati rendezvények Arculati kézikönyv; Továbbképzések Külső PR * Arculatépítés

Kiképzett tanulók magán amatőr és a katonai képzés viszonylatában Amatőr (fő) Katonai (fő) Összesen (fő) Amatőr % Katonai% 2005 2107 24 5458 38,6 0,4 2004 2102 23 5583 37,7 2003 2014 49 5095 39,5 1,0 2002 1859 261 5178 35,9 5,0 2001 1720 665 5417 31,8 12,3 2000 1790 290 4116 43,5 7,0 1999 1849 366 3132 59,0 11,7 1998 2244 214 3978 56,4 5,4 1997 2047 461 4372 46,8 10,5 1996 1870 700 4126 45,3 17,0 1995 2311 632 4231 54,6 14,9 1994 2130 800 5318 40,1 15,0 1993 2273 600 4825 47,1 12,4 Összesen 26316 5085 60829 44,3 8,7

Kiképzett amatőr tanulók (fő) Év "M"; "A" "B" "C" "D" "E" "SZT" UT összesen 2005 323 1407 160 57 3327 247 5458 2004 275 1504 129 37 157 3222 236 5583 2003 222 1464 141 43 144 2901 131 5095 2002 284 1263 139 41 132 2931 127 5178 2001 314 1044 128 51 183 2919 113 5417 2000 273 1084 201 32 200 1826 210 4116 1999 1144 199 54 230 856 61 3132 1998 1408 248 49 309 1374 146 3978 1997 269 1406 155 42 175 1672 192 4372 1996 223 1261 110 47 229 1352 204 4126 1995 218 1692 133 33 235 1023 265 4231 1994 215 1483 60 262 1946 442 5318 1993 228 1430 77 1345 607 4825 Összesen 3296 17590 2068 623 2739 26694 2981 60829

Kérdőíves megkérdezés mint a véleményvizsgálat eszköze Kérdőív a beiratkozáskor Leghatékonyabb reklámeszköz, médium Ügyfélfogadás vevő orientáltsága Látens igények kielégítése Kérdőív az elméleti tanfolyam után Az oktatási eszközök minősítése Tantermek állapota Az oktatók felkészültsége

Tanulói elégedettség az oktatás minőségéről és az elméleti oktatókról

Reklámeszközök és médiumok az életkor függvényében (%-ban) Újság Hirdetés Szórólap Plakát Tv Rádió Internet Egyéb Összesen 17-18 4,5 5,2 22,5 8,2 4,8 6 38,8 10 100 19-24 3,9 6,2 20,5 9,5 5 7,2 37,3 11 25-40 5,6 7,5 32,5 5,4 6,5 8 26,5 15 40 felett -

A reklámeszközök és a médiumok lakhely függvényében (%)

Reklámeszközök és médiumok a foglalkozás függvényében ( % )

Következtetések és javaslatok Reklám Honlap bővítés a korosztály igénye szerint (iwiw, myvip..) Reklám költségek felosztásának megváltoztatása Technikai eszközök fejlesztése Újtermék bevetése Külső és belső PR: Szakoktatói továbbképzések Konfliktuskezelő tréning Mikro és makro környezet: A vevői igények nyomon követése értékálló Érdekképviselet hatékonyabb működése

Köszönöm megtisztelő figyelmüket