P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Automatikus diabemutató!
KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
dr.Cseh Zoltán - Körmendi György SPSS Hungary
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Elemi adatoktól a súlyozott adatbázisig TÁMOP DIPLOMÁS PÁLYAKÖVETŐ RENDSZER Előadók: Dr. Kabai Imre és Krisztián Viktor (ZSKF TKK) EDUCATIO NONPROFIT.
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
2010. november Balatonfüred
Starjobs Magyarország Kft.. A Starjobs Magyarország Kft óta kínál megoldásokat munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés területén, a diákmunkában 1983 óta.
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Családi vállalkozás.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.
„Halló, maga az Mártika? Már vártam a hívását!” EGY BETEGTÁMOGATÓ PROGRAM MEGVALÓSÍTÁSA Teszáry Miklós október 4.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Marketing együttműködési lehetőségek Cisco partner nap 2009 április 9/16.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Szakmai gyakorlat jelentősége, tudatos karrierépítés
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
MegaService Europe Kft
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Vodafone Iroda Majoros Ádám Telekommunikációs Partner.
Vodafone Iroda Kelemen Balázs Területi vezető.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Sós Patrik Telekommunikációs Partner
A Szegedi Tudományegyetem DPR programjának eredményei és tapasztalatai.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Senior műanyag fröccsöntő gépbeállító
Junior műanyag fröccsöntő gépbeállító
Marketing koordinátor Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Belső ellenőrzési és pénzügyi menedzser
Egy sikeres Call center anatómiája
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel: (06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Tartalom - Bemutatkozás - Call Center adatok - Piackutatás - Online kutatás - Project management - Technikai háttér - CapITris programunk - Árképzés - Referenciák - Elérhetőségeink P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Bemutatkozás A P-Line Channel & Telesales Kft. 2002 –ben alakult, magántulajdonú lévő, magyar telemarketing cég. Cégünk rendszeres képzésekkel és tréningekkel fejleszti operátorai tudását, valamint állandó és tapasztalattal rendelkező operátorokkal dolgozik együtt. Kampányaink szerint foglalkozunk: - lakossági (esti és hétvégi munkavégzéssel) - céges megkereséssel. P-Line Channel & Telesales Kft. sikerét annak köszönheti, hogy odafigyeléssel kezeli minden ügyfelét, kampányait rendszeres ellenőrzéssel folytatja, így nyeri el ügyfeleinek bizalmát és építi ki hosszú távú együttműködéseit. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Call Center adatok Operátori férőhelyek száma: 35 fő felett Operátorok: főállású és részállású munkavállalók 2008-as évi forgalom alakulása: Piackutatói projektek: 90% Egyéb cégek projektjei:10% Informatikai hálózat: Speciálisan kifejlesztett CATI rendszer segítségével irányított, hatékony és Hibanélküli telemarketing lekérdezéseket biztosítunk. CapITris rendszerünk a kérdőívben levő szűréseket, ugrásokat kezeli, függések kvótafigyelés, beállíthatók. Beszélgetések hanganyagát kérésre rögzítjük. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Piackutatás Kampánytípusaink közé tartozik többek között az adat felvételezés piackutatáshoz: közvélemény kutatásokhoz, elégedettségi vizsgálatokhoz, új termék bevezetéséhez szegmentált mintán telefonos kérdőívek lekérdezése, lakosság (esti és hétvégi munkavégzés) vagy üzleti döntéshozók körében. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

Online kutatás Az internet gyors térnyerésével az online piackutatások egyre szélesebb körben alkalmazható hatékony adatfelvételi módszerré váltak. A P-Line Channel & Telesales Kft. által kínált online piackutatás gyors és költséghatékony megoldást kínál, technikailag könnyen kezelhető felületen, időben és térben korlátlan lehetőségek között.

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Project Management Kérdőív programozás - kérdőív elvárásainak megfelelő lekérdező felület Adatbázis elkészítése - ügyfél adatbázisa, - vagy P-Line által biztosított szegmentált adatbázis Telefonszám-keresés - hibás, hiányos számok pótlása Operátori Tréning - kampányinformációk - kampányhoz kapcsolódó telemarketing problémakezelés Riportolás napi, heti riportok, Adatbázis átadása - tisztított adatfile kódolva P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Technikai háttér Speciálisan kifejlesztett CATI/CAWI rendszer segítségével irányított, hatékony és hiba nélküli lekérdezéseket biztosítunk. Saját fejlesztésű CapITris rendszerünk a kérdőívben levő szűréseket, ugrásokat, rotációt, függőségeket kezeli, és tetszőleges szempontok szerinti kvótafigyelés beállítható. A program lehetőséget ad a visszahívások, egyéb információk pontos rögzítésére. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE CapITris Programunk P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Árképzés Minden hívásdíj mellé tartozik egy alapdíj, amely magába foglalja az alábbiakat: - a kampány felügyeletet, - riportok, statisztikák készítését, - ezen kívül az ár tartalmazza az információk logikus elrendezését, illetve a végső adatbázis átalakítását a Megrendelő által kívánt struktúrára (EXCEL, SPSS). A hívásdíj különböző vezetékes illetve mobil hívás esetében. Lehetőség van a telefonköltség külön elszámolására. P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE Referenciák Hoffmann Research International Masmi Hungary Piackutató Intézet Straketing Piackutató Bt. TNS Hungary Kft. Progress Research Kft. Client First Consulting Kft. Free Association Research Kft. IKT Kft. Smart Research Institute Kft. Dendrite Hungary Kft. Scale Research Kft. Bell Research Kft. Data Research Kft. Cédrus Marketing Iroda P-Line Channel & Telesales Kft. Tel:(06-1)999-5463; (06-1)999-LINE www.p-line.hu

P-Line Channel & Telesales Kft. Köszönjük figyelmét! Amennyiben felkeltettük érdeklődését szolgáltatásaink iránt, kérem keressen bizalommal az alábbi elérhetőségeken! Lovász Krisztina P-Line Channel & Telesales Kft. 1052 Budapest Semmelweis u. 1-3. Tel: (06-1) 999-5463 Mobil: 20-334-2363 E-mail: krisztina.lovasz@p-line.hu