A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel. 2002. december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Advertisements

Tanulók fejlődésének nyomon követése
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
2003. november INFOtrend 2003 Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Korpusznyelvészeti Osztály Nyelvi technológiákkal az információs.
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
A november 18-i workshop napirendje
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
határtalan technológia Szülőföldön boldogulás, határtalan technológia Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter Budapest, november.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Uni-LO - Promoting the EQF learning outcomes approach within European universities Az Európai Képesítése Keretrendszer és a tanulási eredmények Projekt.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
Pályázati eredmények Humánerőforrás – fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás – fejlesztési Operatív Program Hátrányos helyzetű.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Hipermédia tanulási források az interneten
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Kommunikáció az egyetemen Készítette: Ébner Mária
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
e-Learning a tanárképzésben
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Dobszay Ambrus Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Tartalomfejlesztési és Módszertani Központ A Képesítési Keretrendszer hasznosulása a közoktatásban.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Valorizáció a Leonardo programban Muradin Eszter december 2. Leonardo Nemzeti Iroda.
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Workshop program június 4. Levezető elnök: Dr. Bakonyi Péter Napirend: 1. Tudománypolitikai Stratégia.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Nemzetközi kapcsolatok APOR VILMOS KATOLIKUS FŐISKOLA Petőcz Jánosné dr. INNKI intézetvezető.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Évindító Informatikai Szakképzési Fórum
Gere János 1 SINUS Környezettechnológiai Innovációs Klaszter Alapítva: A szervezet székhelye: Dunaújváros, Magyar út 106/B Zárókonferencia.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Pályaválasztási szülői értekezlet
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
Közösségszervezés BA.
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
A tükrözött vagy fordított osztályterem
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Középfokú oktatási intézmények
Előadás másolata:

A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel

2002. december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése az oktatási szférában. A minél szélesebb körű keretrendszer implementáció segítségével a digitális tananyag-fejlesztés fokozott katalizálása.

2002. december 09. Tevékenységek E-learning tanácsadás Tartalomfejlesztési és tartalom-disztribúciós tanácsadás Keretrendszer implementáció és fejlesztési tanácsadás Szakmai segítségnyújtás: oktatás és szaktanácsadás 1. Tanácsadás és stratégiai tervezés

2002. december Kereskedelmi tevékenység Partnerkapcsolatok kialakítása Reprezentáció: konferenciák és kiállítások Projekt menedzsment: pl. tartalomspecifikáció és implementáció KL termékvonal marketing: termékbemutatók, rendszerprezentációk Piaci információk gyűjtése Tevékenységek

2002. december Az ágazati kapcsolódási pontok koordinálása Az Oktatási Minisztériummal való kapcsolatok kiépítése E-learning érdekképviselet az oktatási szférában Uniós tapasztalatok és kutatási eredmények bekapcsolása Pályázatokon & projektekben való részvétel (EU, OM, IHM, stb.) A potenciális partnerek összekapcsolása (K+F, stb.) E-learning tevékenység monitoring az oktatásban Tevékenységek

2002. december 09. Lezárult kiállítások és konferenciák Educatio 2002 ( /17) e-Magyarország, e-Kormányzat ( /14) Perszonál 2002 ( /9) Multimédia az oktatásban ( /21) Agria Media ( /12) Szakképző Iskolák Fóruma ( /8) BKE Vezetőképző ( )

2002. december 09. Az oktatási ágazat partnerei 1. Felsőoktatási intézmények – egyetemek és főiskolák 2. Közoktatási intézmények – szakközépiskolák és gimnáziumok 3. Szakképző intézetek 4. Távoktatási szereplők

2002. december 09. Az oktatási projektek ágazati eloszlása

2002. december 09. Felsőoktatási partnerek Apor Vilmos Katolikus Főiskola Dunaújvárosi Főiskola Eszterházy Károly Főiskola, Eger Károli Gáspár Református Egyetem – IHM ITEM Pályázat Kodolányi János Főiskola, Székesfehérvár Pázmány Péter Katolikus Egyetem Szolnoki Főiskola (Távoktatási Központ) Veszprémi Egyetem Futó Knowledge Linker Enterprise pilot projektek

2002. december 09. Közoktatási partnerek Karinthy Frigyes Két Tanítási Nyelvű Gimnázium Kolumbusz Kristóf Humángimnázium és Közgazdasági Szakközépiskola MS Referenciaiskola Szent György Szakközépiskola Táncsics Mihály Angol Kéttannyelvű Gimnázium Futó Knowledge Linker Express pilot projektek

2002. december 09. Szakképzési és Távoktatási partnerek ATALANTA Oktatási Kft. – KLE implementáció Autista Alapítvány – IHM ITP-2 Biztosítási Oktatási Intézet (BOI) – ITE implementáció Budapesti Művelődési Központ – KLE implementáció Pitman Qualifications és City & Guilds Kelet-európai Vizsgaközpont – KLE implementáció SZOFI Education for Computer Science – digitális tartalomfejlesztés Futó projektek

2002. december 09. Futó pályázatok OM IKTA 2002 – METHOD OM Educatio Kht – CELEBRATE OM IHM ITEM – Portál fejlesztés EU Leonardo – E-Learning Tools EU Leonardo – Vision 2000 EU Socrates – CLICK IHM ITP-2 – E-Világ

Köszönöm a figyelmet. Tarr Dániel