Librarians az oktató játék. A játékról  Fejlesztők: Harmat Balázs webprogramozó Horváth Alexandra grafikus  Műfaj: labirintus játék  Környezet: Windows.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Linux ismeretek: A Unity felület
Advertisements

Készítette: Sábián Róbert
Grafikus felhasználó felület Windows alatt
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Főbb változások, újdonságok
Számítógépes operációs rendszerek
Ergonómia A számítógépes környezet tudatos kialakítása
Informatika tanításom
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Piacképes programozói tudás a középiskolában
mLearning megoldások Moodle környezetben
Farkas Bálint Az előadásban... Pár szó a játékok világáról Fejlesztés játékosan Elméleti alapok gyorstalpalója Fejlesztés.
3. A programozás eszközei, programozás-technikai alapismeretek
Fajfrik Dóra tanárjelölt munkája alapján
Objektumkutatáson alapuló térinformatikai modell kialakítása MiniComp Kft. Pécsi Tudomány Egyetem – PMMFK-MIT.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Tudományos szoftverek tervezése
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 10.
Zoo Klub Év az Alma éve 2011.Év a Körte éve A új projekt része a tanulás. Ezért az évek gyümölcseit mutatjuk meg egy új projektben.
Felső tagozatosok programozás oktatása
Microsoft szoftverek a szakképzésben
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Internetes források alapján készítette:
Választott téma: Egy tetszőleges Linux változat bemutatása
Egy Nao robot szimulálása a Choregraphe programmal.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A számítógép jelentősége a hétköznapokban
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Természettudományi projektek Ádám Ferencné KF TFK.
 Tervünk egy játékprogam és ahhoz egy pályaszerkesztő megírása, amit az Enigma nevű játék inspirált.Enigma  Mind az eredeti és mind a mi játékunk alapja.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
Bemutatókészítés Takács Béla
Szoftverek. szoftver (software): A számítógép hardver elemeinek mûködtetését végzõ programok, a gép használatához szükséges szellemi termékek összessége.
Az operációs rendszer Az operációs rendszer a számítógépet működtető szoftver, amely a számítógép indulásakor azonnal betöltődik a számítógép memóriájába:
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Forczek Dóra, Rádi Gabriella, Szarka Márk, Virányi Árpád
1. osztályos példa Bubernik Eszter
TÁMOP 5.5.1/A-10/ “Jó pályán! Jó gyakorlatok továbbfejlesztése és alkalmazása a munkaerő-piaci integrációért és esélyegyenlőségért” Foglalkoztatási.
Az operációs rendszerek feladata, fajtái, felépítése
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Visual Basic 2008 Express Edition
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A szoftver, szoftvertípusok
Üdvözöllek ebben a játékbam!! Ebben a játékban matematikai példák lesznek első osztályosoknak Összeadás és kivonás Kisseb nagyobb jelek.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
World Wide Web Szabó Péter Számítástechnika-technika IV. évfolyam.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
A projekt célja Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat rajzoljon.
AZ ÉV ISKOLÁJA címért Eger összes középiskolája versenybe száll Október 5-én szerdán délután. A diákfesztivál egész délután tart, a 13 órai Dobó téri gyülekező.
RAD Studio XE5: menük felépítése
Programozás, programtervezés
Webfejlesztés, Internet Explorer 10 Komjáthy Szabolcs
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
A projekt célja O Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. O Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat.
(2010. október 25.).  Mi az? ◦ A számítógép és a felhasználó közötti kapcsolatot segíti elő ◦ Különböző vizuális elemeket felhasználva teszi átláthatóbbá.
Tárgy: e-mobil applikációk Mentor: Dr. Zlatko Čović Hallgató: Vadlja Róbert 2015, Szabadka Firefox Open OS.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Operációs rendszer Készítette: Schäfer Benedek Felkészítő tanár: Ravasz Imréné Herendi Német Nemzetiségi és Nyelvoktató Általános Iskola Herend, Iskola.
V 1.0 Programozás III. Gyakorlás. V 1.0ÓE-NIK, 2014 Gyakorlás –Feladat: Tic Tac Toe játék –Szabályok: A játékosok felváltva teszik le a jelöléseiket.
Egyszerű, osztott ütemező LISP nyelven
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Hogyan írhatunk játékprogramokat?
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Az európai határregisztrációs rendszer - Határrendészeti igény
Előadás másolata:

Librarians az oktató játék

A játékról  Fejlesztők: Harmat Balázs webprogramozó Horváth Alexandra grafikus  Műfaj: labirintus játék  Környezet: Windows  Célcsoport: éves iskolások

Mit oktat? Szinte minden iskolai tantárgy tartalmaz ún. "magolós" részeket. Ezeket a legunalmasabb megtanulni (pl.: évszámok). A játék célja, hogy érdekesebbé tegye a tanulásnak ezt a folyamatát.

Hogyan oktat? A szörnyeket kvízkérdésekkel lehet legyőzni. Rossz válasz esetén a játékos visszakerül a legutóbb mentett játékállásba. Ahogy halad előre a pályákon, egyre többet tanul.

Hogyan oktat?

A játék lehetőségei és egyéb tulajdonságai:  játékállás mentés  játékállás betöltés  felvehető tárgyak, melyekkel le lehet győzni a szörnyeket  15 különböző labirintus  4 pálya 4 tantárgyhoz  játék közben is elérhető menü  átvezető grafikák két pálya között

Továbbfejlesztési lehetőségek:  hangok és aláfestő zene  több lehetőség a billentyűzettel és az egérrel  súgó  pályaszerkesztő  fejlettebb pályagenerátor  tárgyak elhelyezése intelligens módon  kvízkérdések írásának lehetősége  webes felület  mozgás animáció  több pálya

Továbbfejlesztések, melyeket mindenképp meg akarunk valósítani  hangok és aláfestő zene  fejlett pályagenerátor  tárgyak elhelyezése intelligens módon  kvízkérdések írásának lehetősége  webes felület  mozgás animáció  több pálya  magyar változat

Mit profitált csapatunk a projektből?  A programozó megtanult programozni.  A grafikus megtanult rajzolni. :)  Milánó  Betekintést nyerhettünk egy profi fejlesztő cég működésébe, így tisztában vagyunk szoftverekkel szemben támasztott elvárásoknak  Gyakorlatot és rutint szereztünk projekt típusú munkákban  Referenciamunka  Europass igazolvány

Köszönjük a figyelmet! Most pedig lássuk a játékot!