Librarians az oktató játék
A játékról Fejlesztők: Harmat Balázs webprogramozó Horváth Alexandra grafikus Műfaj: labirintus játék Környezet: Windows Célcsoport: éves iskolások
Mit oktat? Szinte minden iskolai tantárgy tartalmaz ún. "magolós" részeket. Ezeket a legunalmasabb megtanulni (pl.: évszámok). A játék célja, hogy érdekesebbé tegye a tanulásnak ezt a folyamatát.
Hogyan oktat? A szörnyeket kvízkérdésekkel lehet legyőzni. Rossz válasz esetén a játékos visszakerül a legutóbb mentett játékállásba. Ahogy halad előre a pályákon, egyre többet tanul.
Hogyan oktat?
A játék lehetőségei és egyéb tulajdonságai: játékállás mentés játékállás betöltés felvehető tárgyak, melyekkel le lehet győzni a szörnyeket 15 különböző labirintus 4 pálya 4 tantárgyhoz játék közben is elérhető menü átvezető grafikák két pálya között
Továbbfejlesztési lehetőségek: hangok és aláfestő zene több lehetőség a billentyűzettel és az egérrel súgó pályaszerkesztő fejlettebb pályagenerátor tárgyak elhelyezése intelligens módon kvízkérdések írásának lehetősége webes felület mozgás animáció több pálya
Továbbfejlesztések, melyeket mindenképp meg akarunk valósítani hangok és aláfestő zene fejlett pályagenerátor tárgyak elhelyezése intelligens módon kvízkérdések írásának lehetősége webes felület mozgás animáció több pálya magyar változat
Mit profitált csapatunk a projektből? A programozó megtanult programozni. A grafikus megtanult rajzolni. :) Milánó Betekintést nyerhettünk egy profi fejlesztő cég működésébe, így tisztában vagyunk szoftverekkel szemben támasztott elvárásoknak Gyakorlatot és rutint szereztünk projekt típusú munkákban Referenciamunka Europass igazolvány
Köszönjük a figyelmet! Most pedig lássuk a játékot!