Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
1 Autocolor Kft. Gémosz Konferncia
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
ESZA Nonprofit Kft. Nagy Balázs– uniós programigazgató.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
valós-idejű helymeghatározás WLAN-nal
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
GEO Professional Portfolio Zrt.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Fájlcsere: Technikai megoldások
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható.

biobi.eu Mi az AdFlan? Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Mi az ?  Új, tartalomfüggő kampánykiszolgáló technológia – amely az újságírók által megadott tag-ekre (kulcsszavakra) épül  A kampány az AdFlan portfólióba tartozó site-okon jelenik meg, a cikkhez közeli bannerhelyen.  Tartalomfüggő kampány, mely magas felhasználó-bevonódást nyújt a hirdetők felé  Az AdFlan technológia valós időben tudja követni a site-ok tartalmának változásait, így a hirdetés relevanciája magas. AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik? Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik?  Az mérőkód több CMS-be beillesztésre kerül és gyűjti a tag-eket méri a látogatottságot  Az cikkoldali bannerek adserver szolgáltatását nyújtja a célzott kampányok számára AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Hogyan működik?  Hirdetők és ügynökségek tag-ek (címke) kiválasztásával, meglévő és később megjelenő cikkekhez, tartalom alapon kapcsolhatnak kampányokat AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Az AdFlan előnyei Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan előnyök - kommunikáció  A display megjelenés tartalmi környezetre célzottan történik meg.  Magasabb bevonódás (engagement) miatt, a nem kattintott megjelenésnek is értéke van.  Alacsony reklámzaj, minimális meddőszórás  A keresőmarketing és a display hirdetés előnyeit ötvözi az AdFlan által kiszolgált, kulcsszavakra épülő display kampány AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan előnyök - hatékonyság  A megrendelő részéről minimális erőforrást igényel a kampány hatékony lefuttatása. A hatékony kampányt az AdFlan technológiája biztosítja.  A rendszer valós időben működik, amint megjelenik egy cikk (tartalom), amely illeszkedik az hirdetéshez, ott megjelenik a banner. AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Targetálási lehetőségek Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan példák I. Pontos célzás meddőszórás nélkül:  Termék: Omega3-at tartalmazó étolaj  Célcsoport: szív és érrendszeri betegségek érintettjei  Korábbi hirdetés: egészség rovatok, egészség oldalak  AdFlan hirdetés: “szivbetegségek”-hez kapcsolódó címkefelhő. Nagyszámú megjelenés eddig el nem ért oldalakon is, miközben nincs meddőszórása az egészségrovaton a teljesen eltérő tartalmú cikkekben AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu AdFlan példák II. Megjelenés konkurenciáról szóló cikkekben AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Kampányfelépítés Right on target AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Joya - a világ legpuhább cipője Kampány neve: Joya Célcsoport: közötti, az egészségükre odafigyelő, A/B ügyfelek, kisgyerekes szülők Tervezett AV (megjelenés) szám: Tervezett induló tagfelhő „térd", „járás", „cipő", „gerinc", „tartás„, „izületi gyulladás", „gyermekkor", „testmozgás", „egészség" Kizárt tag-ek: „rokkant", „mozgássérült", „baleset", AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu I. Kampány előkészítése A kampánymenedzser feltölti az AdFlan adszerverébe a banner, és beállítja az alapadatokat AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu II. Célzás tag-ekre Az AdFlan rendszere a kiválasztott tag-ek kapcsolatai alapján ajánl további tageket AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu III. Tag-ek teljesülése A kampánymenedzser folyamatosan nyomon követi az egyes tag-ek teljesülését, real time menedzselve a kampányt AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu IV. Finomhangolás cikkekre A kampánymenedzser minden egyes megjelenést kontrollálni tud, a cikkek engedélyezésével vagy letiltásával AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Célzott cikkek Az ajánlott cikkek közül néhány példa: AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Eredmény AdFlan – Right on target – adflan.com

biobi.eu Köszönöm a figyelmet! Horváth Réka Ügyvezető igazgató Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat tartalmaz, amelyek a tulajdonos előzetes, írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben nem hozható harmadik fél tudomására, valamint nem másolható.