2001. szeptember 13 LOGI-TECH 2001 - Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

A logisztika szerepe országunk és vállalataink versenyképességében Chikán Attila Igazgató, Versenyképesség Kutató Központ, BCE Társelnök, Magyar Logisztikai,
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Automatikus szállítási hűségprogram
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása Napi Gazdaság Konferencia
A direkt marketing fogalma
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Az üzleti terv.
E – Logisztika 1. szeminárium
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Az értékesítési rendszer 9. szeminárium
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Értékesítési csatornák
Scan & Pay bizományosi értékesítés
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Minőségmenedzsment 2. előadás
Logisztika 6.előadás.
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
A külső környezet elemzése
Az elektronikus üzletmenet
Szervezet, információs rendszer. Az információs rendszer és a szervezet illeszkedése Mi szervezet? Az egyszerű struktúra Funkcionális felépítés Termék.
Az e-kereskedelem (e-business)
E-beszerzés Bravo csoport.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
III. A logisztika jövője
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Bauer András - Berács József:
Az értékesítési rendszer
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
KNOLL-FÉLE „Innovációs ellátási lánc” --modell 10-- Ellátási láncok,bővítésük és gazdasági elemzésük
Együttműködési lehetőségek az Észak- adriai kikötők és a Nyugat-Dunántúli regionális logisztikai szereplők között PBN Szombathely.
AZ IVÓVÍZVIZSGÁLATOK VÉGZÉSÉNEK, ÉS A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEK JELENTÉSI RENDSZERÉNEK VÁLTOZÁSAI Laczkó András közegészségügyi felügyelő.
A StoreWizard webáruház bemutatása
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
A kereskedelmi vagyonvédelem aktuális kihívásai OKSZ-OKÉ OKSZ-OKÉ
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Kiszállítás világa az abas-ban XII. abas vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
Vállalati modellek 2007.
Készletgazdálkodás és logisztika
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
Vállalkozásmenedzsment I.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Déri András ügyvezető alelnök Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság A logisztika szerepe a térségi fejlesztéseknél 1 DUNAWIN 2011 – 2011.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
9. fejezet Megjelenés a nemzetközi piacon
A külső környezet elemzése
11. tétel.
9. tétel.
Operatív menedzsment és versenyképesség
A kereskedelem alakulása
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
L O G I S Z T I K A A L A P J A I Készítette: Gács Nóra
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Teljesítménykontrolling
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 2 Technikai feltételek Dotcom cégek alakulása Internettes penetráció Vásárlási szokások Üzleti modellek Logisztikai támogatás Mi történt?

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 3 Definíció „ Az e-commerce egyszerűen kereskedelmet jelent, elektronikusan vagy az Interneten keresztül történik. Ez a fogalom és szolgáltatás magában foglalja az áruk és szolgáltatások eladását, az információk cseré- jét, a tőkejavak transzferjét és az áruk továbbítását. Ha mindezek a lépések on-line történnek, akkor e-kereskedelemről beszélünk. A megvalósított vállal- kozást pedig e-business-nek hívjuk” Universal Postal Union dokumentumai

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 4 Piaci trendek Tradicionális Elektronikus helyi piacok mérsékelt növekedési ütem tömeges marketing kézi feldolgozás egyedi vagy csoportos logisztika globális piacok gyors növekedési ütem személyes marketing automatikus feldolgozás értéklánc, hálózatok harca

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 5 Alapelvek m2k2h2m2k2h2 mit mivel kitől kinek honnan hova Vigyázz! A konkurrencia csak egy klikkelésre van tőled 

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 6 Az e-kereskedelem jellemzői logisztikai szempontból VállalatköziFogyasztóie-kereskedelem - Nagy mennyiségek- Kisebb csomagok - Meghatározott szereplők- Véletlenszerű vásárlók - Meghatározott fel- és leadó - Szórt címhelyek pontok - Hosszabb távú együttműködés- Eseti kapcsolatok

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 7 Értékesítési ciklus Marketing Katalógusok Bevásárló kosár Konfigurálás Árazás Kiszolgálási ciklus Rendelés- feldolgozás Fizetés Szállítás Rendelés- követés Utómunkálatok A Gartner Group nyomán B2B és B2C ciklusok

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 8 Kihatások az üzleti folyamatokra -1 - szükséges az üzleti folyamatok áttervezése - változhat a tradicionális szervezet, átalakul(hat) a hierarchikus rend - a nyújtott hozzáadott érték szerepe növekszik - garantáltan biztonságos üzletmenet ( adatbiztonság, fizetés privacy policy)

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 9 Kihatások az üzleti folyamatokra -2 - üzleti folyamatok automatizálása /work-flow/ - szerződéses feltételek változása (távollevők közötti viszony) - üzleti közösségek kialakulása a középvállalatoknál - személyes kapcsolatok változása az értékesítésben és a beszerzésben

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 10 Közvetlen logisztikai hatások -1 - közvetlenül a vevő által konfigurálható termékek - raktári, szállítási technológiai változások - rendelési és kiszolgálási mennyiségek - cikkek és cikkelemek pontos definiálása a katalógusban - ár és paritás - információk a készletekről

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 11 Közvetlen logisztikai hatások -2 - készlet mennyiség és diszlokáció változása - szerepek változása (nagykereskedelem, outsourcing) - hálózatok szervezésének jelentősége nő - pontos kézbesítés - rendelések és szállítmányok nyomonkövetése - visszárúk és göngyölegek kezelése

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 12 Integráció - e-business Marketing és értékesítési stratégia Termék- és szolgáltatás fejlesztés Logisztika rendszer IT rendszer E-business

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 13 Jövőbeni szereplők X-cég core business 4 PL ASP ?

2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 14 Összefoglaló az elektronikus kereskedelem a piacon-maradás megkerülhetetlen feltétele, de csak része az integrált üzleti folyamatoknak a vevő kiszolgálása érdekében egységes kompetenciák kialakítása szükséges, melyek az erőforrásokat és a képességeket integrált formában kezelik az elektronikus kereskedelem működtetése értelmezhetetlen a megfelelő logisztikai rendszer nélkül