Budapest, 2012. szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy •címe: Digitális képanalízis •szakirányos tárgy •neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) •előadó és gyakorlatvezető:
Advertisements

E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
TÁJÉKOZTATÓ Forrai Dóra irodavezető  Tervezett 2 csoport, fő  Változások a közoktatásban  Sikertelen beiskolázás BEISKOLÁZÁS.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
E-learning alapú távoktatásos képzés
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓ.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Kvantitatív módszerek
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
Iskolavezetés, hatékony iskolaszervezet
Bevezetés a tanítás és tanulás társadalmi összefüggéseibe Baráth Tibor SZTE Neveléstudományi Tanszék Közoktatási Vezetőképző Intézet Baráth Tibor SZTE.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
Szakképzési dokumentumok
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
A középiskolai közösségi szolgálatban rejlő pedagógiai és intézményi lehetőségek - Pavlics Tamás - „Önkéntesség – közoktatás – közösségi szolgálat” szakmai.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Némethné Kárpáti Nóra mb. tanulmányi osztályvezető
Digitális képanalízis Félévi megbeszélnivalók. A tárgy címe: Digitális képanalízis szakirányos tárgy neptun-kód: BMEEOFTASJ5 (BSc) előadó és gyakorlatvezető:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Oktatási és tanulmányi kérdések a Gazdaságtudományi Karon
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Gyakorlatorientált emberi erőforrás tanácsadó MA képzés – a szakmai gyakorlat szerepe az NYME-AK képzésében VI. Országos Tanácsadói Konferencia BKIK székház.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
Önkormányzati tisztségviselők és képviselők képzésének új lehetőségei
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
XXVI. Felvonó Konferencia kérdőív kiértékelés
Előadás másolata:

Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET

2 BEVEZETÉS I. Képzések értékelésének folyamata –Kit? Mit? Mikor? Hogyan? Kit? Mit? Mikor? –Oktatókat: konzultáció végén –Tantárgyakat: konzultáció végén –Szervezést: IV. félév végén –Konzultációs helyszín: minden félév végén Hogyan? –Kérdőív: papíralapú (a kitöltés anonim)

3 BEVEZETÉS II. Kérdőívek: –Hallgatói vélemény: (minden tanulmányi félév végén) OktatóTananyag –Konzultációs helyszín értékelő (minden tanulmányi félév végén) –Képzés végi értékelő (ZV után, kiterjed a képzés teljes tartamára) –Tréning értékelő (minden tréning után)

4 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK I. Elmúlt 10 félévre terjed ki 4657 kitöltött kérdőív Oktatók értékelése Tantárgy/tananyag értékelése

5 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK II. Oktatók értékelése (elmúlt 10 félév átlaga) tárgyi tudásának átlaga: 4,74 (skála: 5) óráira való felkészültségének átlaga: 4,63 (skála:5) előadó képességének átlaga: 4,44 (skála: 5) tanításhoz való hozzáállása: 3,67 (skála:4) gyakorlat és előadás közti megfelelő arány kialakítása: 2,78 (skála: 3) oktatótól kapott ismeretek hasznosíthatósága: 3,4 (skála: 4) hallgatókkal való kapcsolata: 4,45 (skála: 5)

HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK III. elmúlt 10 félév átlaga: 4,74

HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK IV. elmúlt 10 félév átlaga: 4,63

HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK V. elmúlt 10 félév átlaga: 4,44

Elmúlt 10 félév átlaga: 3,67 9 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK VI.

HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK VII. elmúlt 10 félév átlaga: 3,4

Elmúlt 10 félév átlaga: 2,78 11 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK VIII.

12 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK IX. Az összes tantárgy tartalmára vonatkozóan: –Elsajátítandó ismeretek mennyiségének átlaga: 2,09 (skála: 3) –Itt tanult ismeretek hány %-áról nem halott korábban: 52,89 –Érthetőségének átlaga: 2,81 (skála: 3) –Tanult ismeretek hány %-a hasznosítható a gyakorlatban?: 72,70 –Tananyag felépítésének megítélésének átlaga: 2,83 (skála: 3)

13 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK II. elmúlt 10 félév átlaga: 2,09

14 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK XI. elmúlt 10 félév átlaga: 2,81

15 HALLGATÓI VÉLEMÉNYEK XII. elmúlt 10 félév átlaga: 2,83

16 KÉPZÉS VÉGI ÉRTÉKELÉS I. 334 végzett hallgató értékelése alapján (5 fokú skálán): - -KÖVI Iroda szervezőképességének átlaga: 4,77 - -Vizsgakövetelmények: 49,9%-ban többnyire magasak - -elmélet és gyakorlat arányára: 62,6%-ban megfelelő az arány - -Használt munkaformákkal (előadás, prezentáció, csoportmunka, vita, stb.) való elégedettség átlaga: 4,5

KÉPZÉS VÉGI ÉRTÉKELÉS II. – –Tréningek hasznosságának átlaga: 4,5 – –Gyakorlati képzés hasznosságának átlaga (iskolai, önkormányzati, stb.): 4,3 – –Kapott információk (átlag 5 fokú skálán): Tréning helye és időpontja: 4,82 Vizsgák időpontjáról és helyéről: 4,81 Képzés helyszínéről és konzultációs időpontokról: 4,78 Félév végi követelményekről: 4,75 Gyakorlat teljesítéséről: 4,75 Vizsgakövetelményekről: 4,73

18 KÉPZÉS VÉGI ÉRTÉKELÉS III.

19 KÉPZÉS VÉGI ÉRTÉKELÉS IV.

20 Amit legjobbnak tartott a képzésben A képzés hatása – –Szakmai fejlődés – –Erős szemléletformáló hatás – –Új ismeretek, rendszerben látás – –Alkalmazható tudás – –Kapcsolati hálóépítése A hatásgyakorlás kulcselemei – –Előadók személye, felkészültsége – –Elmélet – gyakorlat összhangja – –Gyakorlatorientált képzés – –Tréningek Szervezés – –Kövi Iroda szervező- és segítőkészsége

21 Amin változtatni kellene a képzésben Tananyag korszerűsítése – –Jogi tantárgyak legyenek naprakészek – –Több írott segédanyag – –Egymásra épülő kurzusok összehangolása Tanítási módszerek és értékelés korszerűsítése – –Több gyakorlati példa – –Több szuggesztív előadó – –Vizsgák kompetencialapúvá tétele Szervezés – –HSZI és TO információcseréje – –Egyes képzési helyszínek – –Oktatók könnyebb elérhetősége

22 Köszönöm a figyelmüket! Közoktatási Vezetőképző és Továbbképző Intézet H-6720 Szeged, Dugonics tér 13. Tel/Fax.: Honlap: