Tóthné Temesi Kinga Szombathely,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infrastruktúrafejlesztés a magyar-szlovén határszakaszon
Advertisements

A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ PROGRAMTERVEZET I.Határon átnyúló infrastrukturális természet- és környezetvédelmi fejlesztések II.A határon átnyúló gazdasági kapcsolatok.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
A Keszthelyi és a Hévízi kistérség munkavállalóinak feltérképezése Tóthné Temesi Kinga irodavezetőKeszthely, Március 11.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
PANNON NOVUM NYUGAT-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS INNOVÁCIÓS ÜGYNÖKSÉG A Regionális Innovációs Ügynökség és a Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ együttműködése.
Pelech Dávid Budapest Duna Kontakt Pont
Kormányzati vasútpolitikai célok és törekvések
Integrált Ütemes Menetrend a Budaörsi kistérségben
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
február 24. Gyutai Csaba. 2 3 Forrás: Nemzetközi Statisztikai Évkönyv, 2004, KSH, Bp., Ipari és Építőipari Statisztikai Évkönyv, 2005, KSH, Bp.
Baranya Megyei Önkormányzat
Működőképes-e a területfejlesztés új rendszere Nagyházi György PhD hallgató RGDI - Győr.
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
Találkozások és mélyebb együttműködés a magyar-szlovén határtérségben A Reg-Net projekt bemutatása Készítette: Polgár Tibor és Győrffy Gábor.
Magyarország- Szlovénia Határon Átível ő Vegyes Bizottság 4. ülése 4. Seja Mešane Komisije Za Č ezmejno Sodelovanje Mad ž arska - Slovenija Szentgotthárd,
Államtitkári Kabinetfőnök Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
1 A „VÁROSI KÖRNYEZET” TEMATIKUS STRATÉGIA AJÁNLÁSAINAK ÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEI A TERVEZÉSI GYAKORLATBAN A „VÁROSI KÖRNYEZET” TEMATIKUS STRATÉGIA AJÁNLÁSAINAK.
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
„Egy jó gyakorlat az együttműködésre” RÉV Országos Hálózati Találkozó „Egy jó gyakorlat az együttműködésre” Budapest, november 19. Borsos József.
Határon átnyúló együttműködések – a KKV-k hálózatépítésének egy lehetősége Előadó: Firtl Mátyás általános alelnök Győr-Moson-Sopron Megyei Önkormányzat.
KÖZÖSEN AZ UNIÓS FEJLESZTÉSI FORRÁSOK FELHASZNÁLÁSÁÉRT Környezetpolitikai Fórum Budapest, Március 20. Partnerség és fenntarthatóság Dr. Szegvári.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Közlekedés-szervezési és Hálózatfejlesztési Tagozat
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
MTA Regionális Kutatások Központja Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
Somorja, október 28. Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
Turizmusfejlesztési prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
Nemzetközi kapcsolatok RFÜ Vissi András Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht Sopron, február 1.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
TÉRSÉGI KÖZLEKEDÉS, A VIDÉK ÉLHETŐSÉGE KONFERENCIA
Tájékoztató évi CXCVIII. törvény a területfejlesztéssel és a területrendezéssel összefüggő egyes törvények módosításáról „Regionális fejlesztési.
A Nyugat-Dunántúli Régió népesedési folyamatai Győr-Moson-Sopron Vas Zala Dallos Katalin Geográfus V március 6. Térkép forrása:
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Az európai és hazai vasúti szabályozás aktuális kérdései
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Projekt azonosító: HUSRB/1203/213/155 Projekt Acronym: Cooling Cubes Integrált fürdőfejlesztési stratégia a magyar-szerb határ menti régión átmenő fő közlekedési.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Citynet térségi központok hálózati együttműködése az osztrák – magyar határrégióban Vissi Anrás – NYDRFÜ KHT / Sopron MRTT Szeged október 26.
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
1 A városfejlesztési stratégia dilemmái A Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlése Szeged, október Önkormányzati és Területfejlesztési.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
A Veszprém Megyei Önkormányzat aktuális területfejlesztési tervezési feladatai, a megyei integrált területi program bemutatása Somlóvásárhely, július.
Közlekedéstudományi Egyesület A Magyar Közlekedés helyzete az EU-ban Kápolnásnyék Február 27. A vasúti közlekedés szabályozásának súlypontjai és.
„Gyorsabban az Európai Unióba” Sztráda Expressz program Közlekedési Múzeum, április 5.
A magyar vasúti közlekedés jövőképe Dr. Kerékgyártó János Főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Szolgáltatások Főosztálya Budapest,
Nyugat- és Közép-Dunántúl járműipari központjainak pozicionálása a KKE-i városhálózatban Dr. Filep Bálint – Tömböly Teodóra Győr, május 4.
TOP vas megyei aktualitásai
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Készítette: Koleszár Gábor
Napirendek Megnyitó Együttműködési megállapodás megvitatása, elfogadása Irányító Csoport megválasztása, Irányító Csoport elnökének megválasztása Egyebek.
Előadás másolata:

Tóthné Temesi Kinga Szombathely, 2012. 11. 15. A közösségi közlekedés integrációja a Nyugat-Dunántúlon különös tekintettel a SETA projektre Tóthné Temesi Kinga Szombathely, 2012. 11. 15.

KTI szervezeti felépítése

Közlekedésszervező Irodák Területi lefedettségek

Személyközlekedési Igazgatóság

Jogszabályi háttér Cél: Ezen belül: 2012. évi XLI. törvény a személyszállítási szolgáltatásokról Cél: egységes közszolgáltatási személyszállítási rendszer Ezen belül: – a közösségi közlekedés elsőbbsége az egyéni közlekedéssel szemben – EU-s követelmények kielégítése (országos, regionális, elővárosi és helyi személyszállítás) – hatékony, előre tervezhető, átlátható, fenntartható, javuló közszolgáltatás

Menetrend előkészítés Alapfeltételek: Kötöttpályás közlekedés előnyben részesítése Egységes egyeztetési eljárás együttműködő partnerek: Közlekedésszervező, Önkormányzatok, Szolgáltatók Alapellátás: Államháztartás teherbíró képességének és az infrastrukturális adottságok függvényében a) Település – vonzásközpont: közvetlen eljutási lehetőség b) Település – megyeszékhely: legfeljebb egy átszállás c) Település – főváros: legfeljebb két átszállás d) Szomszédos megyeszékhelyek: közvetlen eljutási lehetőség e) Főváros – megyeszékhelyek: közvetlen eljutási lehetőség

Országos Fejlesztési Koncepció Célkitűzések: Határon átnyúló városi együttműködések támogatása Fejlett regionális közlekedési és kereskedelmi csomópontok kialakítása Határon túli magyarlakta térségekkel való kapcsolatok erősítése Magyar-magyar gazdasági együttműködések erősítése A szomszédos országokkal való partneri viszony elmélyítése Nagyvárosok közötti nagytérségi integráció megvalósítása

Munkaterületek és kompetenciák A Közlekedésszervező Iroda Munkaterületek és kompetenciák Helyközi közösségi közlekedés szervezése, ellenőrzése Megbízó NFM Partnerek Szolgáltatók (MÁV-Start, GYSEV, Volánok) Önkormányzatok Munkáltatók

SZOLGÁLTATÓK G-BUSLINE KFT.

Helyi közlekedés Volán társaságok: Zala megye: Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Keszthely, Lenti Vas megye: Szombathely, Kőszeg, Körmend, Sárvár, Bük Győr-Moson-Sopron megye: Győr, Sopron, Mosonmagyaróvár Veszprém megye: Veszprém, Balatonfüred, Pápa, Várpalota, Zirc, Ajka, Balatonfűzfő Egyéni személyszállítási vállalkozó: Celldömölk, Kapuvár, Tapolca

Társadalmi kapcsolataink 35 kistérség 30 járás (2013. 01. 01-től) 874 önkormányzat

Újabb partnerségi kör: munkáltatók 50 fő feletti foglalkoztatók Település: Alkalmazottak száma: Győr 22 723 Szombathely 13 267 Zalaegerszeg 6 155 Nagykanizsa 4 825 Sopron 4 509 Sárvár 4 426 Mosonmagyaróvár 3 408 Celldömölk 2 769 Körmend 1 521 Szentgotthárd 1 444 Mosonszolnok 1 430 Kapuvár 1 247 Dunakiliti 1 050 Fertőd 1 033

Vasúti infrastruktúra Vonalhossz: 417 km Állomások száma: 35 Megállóhelyek száma: 40 Vonalhossz: 654 km Állomások száma: 76 Megállóhelyek száma: 87

Szombathely-Szentgotthárd vasútvonal Szombathely-Szőlős Haris Egyházasrádóc Alsórönök Körmend Csákánydoroszló

Lehetőségek? Szombathely – Pozsony: Hegyeshalom – Pozsony: reggel és este egy-egy pár vonat Hegyeshalom – Pozsony: ütemes közlekedés győri csatlakozásokkal

Határon átnyúló projektek SETA GREMO CENTROPE SK-HU PIMMS CAPITAL AT-HU

Köszönöm a figyelmet!