Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Emberi tényező a vállalkozásvezetésben
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben TAPASZTALATOK, PÉLDÁK, A FEJLŐDÉS LEHETSÉGES IRÁNYAI.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A RÓNA-JUH Klaszter a JUHINNOV Platform haszonélvezője Monori István RJK elnök Budapest.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
IP vagy Analóg Videó Megfigyelő rendszer
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
A cselekvés filozófiája, mint módszer L’association LE CŒUR DES HALTES est membre du partenariat.
Pályaorientációs és álláskeresési tanácsadói szolgáltatások
Hogyan kell válságra szabni a céget?
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
Életpálya-építés fiatalkorban
dr. Sztruhár Gyula ügyvezető
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Miért lesz valaki vállalkozó?
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
1 Szoftverfejlesztési folyamat a gyakorlatban Tamás Árpád – QualSoft Kft
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Ki is az elemző közgazdász?
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
Tanuló szervezet.
2008. március 27. Magyar Tartalomipari Szövetség – A/016 – EQUAL IT-mentor projekt.
Sponsorare necesse est
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Minőség menedzsment 6.előadás
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
Magyar KKV-k sikerei és együttműködései a globális IT iparban
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
VIDEÓ ÉS VIDEÓ KONFERENCIA: AZ IWOWWE, MINT STRATÉGIAI PARTNER.
WTS Klient csoport Budapest Adózási és könyvelési szolgáltatás Magyarországon és Németországban.
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Értékesítési technikák
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Bulgária az EU csatlakozás küszöbén Készítette: Miklovicz Katalin.
SZERVEZETTAN (8 hét) A szervezetek környezete. STEEP és SWOT analízis.
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Csoportmunkát támogató szoftverek
A szakképzés jövője.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Országos nagykereskedelmi menedzser
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
Kooperatív Képzés - Avaya
Zalaegerszeg, 21st February 2018
A KKV fejlesztés hatékony módja: korszerű TM támogatás
Előadás másolata:

Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel

Ma 1.miért nem működnek hatékonyan a különböző vevőszerzési módszerek 2.melyik három fő tényező az, amelyikből a legtöbb vállalkozásnál csupán egy van rendben 3.milyen gondolkodásmód az amelyik sokkal jobb eredményt hoz a vevőszerzésben mint a termékközpontú megközelítés 4.melyik az a 16 szempont amelyikből akár egynek a hiánya csökkentheti a vevőszerzés eredményeit 5.hogyan kerülhetők el a leggyakoribb vevőszerzéssel kapcsolatos hibák 6.mi az a közös pont amely bármilyen méretű és tevékenységű cégnél kulcsfontosságú

Miért nem működnek hatékonyan a különböző vevőszerzési módszerek? Milyeneket ismernek? Melyiket használják? Mi a tuti megoldás?

M elyik három fő tényező az, amelyikből a legtöbb vállalkozásnál csupán egy van rendben? Működés Termék Terjesztés

Milyen gondolkodásmód az amelyik sokkal jobb eredményt hoz a vevőszerzésben mint a termékközpontú megközelítés? találkozikszándék fizetőké- pesség igényszükségletcélproblémamarketingértékesítéskiszolgálásműködéstermékmegoldás

Melyik az a 16 szempont amelyikből akár egynek a problémái is csökkentheti a vevőszerzés eredményeit 1.Ügyfél és problémáinak ismerete 2.Termék milyensége 3.Taktikai ék 4.Folyamatok kialakításával kapcsolatos nehézségek 5.Kommunikációs problémák 6.Ügyfelek keresésével kapcsolatos problémák 7.stb…

Hogyan kerülhetők el a leggyakoribb vevőszerzéssel kapcsolatos hibák Tudás x Rendszer x Módszer x Szoftver x Megvalósítás

Módszerek SZÉP kártya Bankkártyás fizetés a weben Újonnan alakult cégek Hálózatokhoz való csatlakozás, földrajzi, szakmai(weblapkészítő) Videó a weben Előre a keresőbe Végtelen… (névjegy)

Mi az a közös pont amely bármilyen méretű és tevékenységű cégnél kulcsfontosságú VEVŐSZERZŐ RENDSZER Milyen lépéseket kell megtenni ehhez? Alapok Célcsoportok Kommunikációs üzenetek Folyamat felépítése Szoftver

Vevőszerző rendszer építés

3 lehetőség 1.Díjmentes anyagok: névjegy ellenében küldök információt 2.Kiscsoportos megoldás: vevőszerző rendszer építő műhelygyakorlat 6-10 fő számára 3.Egyéni megoldás: cégre szabott vevőszerzési rendszer építés tanácsadástól a kivitelezésig További információk

Tomán József Cégvezetési tanácsadó