Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Digitális világ A digitális reklám
Közösségi oldalak használata
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Online közösségi hálózatok: új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek feltérképezésére új eszköz az innováció terjedésének és rendszereinek.
Barát Tamás: Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben? 1 Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben?
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Közösségi oldalak használata
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Kié a neten publikált tartalom? Creative Commons.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Sün? LOL! Politika 2.0 Aki a figyelmüket kéri: Dr. Sós Péter János KJF.
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
Bemutatkozás. Bemutatkozás Kik vagyunk? Internet penetráció Magyarországon 72%
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
SoundCloud.
ELTE BTK Budapest, április 27. in4 konferencia Innováció – integráció – információszabadság – intelligens web.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??

radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő

radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő 18 éve a szakmában offline-online tapasztalalt 2003-tol kiadó: zoom magazin, room, tenisz, tol online, social média ügynökség 2010 social times.hu, fotósbázis.hu Referenciák: lexus, vatera, mcdonalds, nikon, szentkirályi.. Tapasztalat átadás: tanácsadás, oldalkezelés, hírportál, oktatás, konferencia, analitika…

Social Média általánosan Web1.0

Social Média általánosan Web1.0 Web2.0

Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0

Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0

Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!)

Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!) Real time alakuló stratégia (utólag annak hívjuk) Y stratégia

Y

Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Jó volt Nem jó

Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó

Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó Jó volt Nem jó

Y Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik….

Y Y Y Y

Y Y

Y Y

DE!!! Nélkülözhetetlen a tartalmi stratégia Kell tudni az utolsó mondatot, hogy tudjunk mi legyen az első Azonnal tudjuk korrigálni (tartalom, gyakoriság, stílus, hangnem…)

80/20 8 óra munka, 8 óra pihenés… Cirkuszt és kenyeret… és csak utána veszik meg a belépőt Ne szélszelj! Légy tartalomszolgáltató! (hírgyár) Tartalom is king, A tartalomhoz ua. kell, mint a háborúhoz: pénz, pénz, pénz…. RedBull

stratégia - tartalom postok gyakorisága postok minősége postok típusa

stratégia - cél webre terelés közvéleményt kutatás ügyfélszolgálat hírlevél bázist kialakítása sajtó-csatorna napi hírlevél hogy minél több ember elérése, minél több csatornán

Wikipedia YouTube SlideShare Digg Quora Delicious Flickr Foursquare Groupon LinkedIN Tumblr Ning Blog(ok) Twitter Facebook Orkut Skype Külföldi csatornák: 300+

Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?

fészeképítés Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?

fészeképítés youtube twitter homepage iwiw blog facebook foursquare flickr LinkedIn

fészeképítés

Minden eszközt arra használni, amire való, és nem kell feltétlenül az összest igénybe venni!

SZEMINÁRIUM

Köszönöm a lehetőséget Facebook.com/socialtimes.hu LIKE!