Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??
radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő
radisics milán radex media group ügyvezetője a social times.hu alapítója reklámszakember, közösségi média szakértő 18 éve a szakmában offline-online tapasztalalt 2003-tol kiadó: zoom magazin, room, tenisz, tol online, social média ügynökség 2010 social times.hu, fotósbázis.hu Referenciák: lexus, vatera, mcdonalds, nikon, szentkirályi.. Tapasztalat átadás: tanácsadás, oldalkezelés, hírportál, oktatás, konferencia, analitika…
Social Média általánosan Web1.0
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0
Social Média általánosan Web1.0 Web2.0 Web3.0 Web4.0
Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!)
Stratégia Az a stratégia, hogy nincs stratégia (nem igaz, de mégis!) Real time alakuló stratégia (utólag annak hívjuk) Y stratégia
Y
Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Jó volt Nem jó
Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó
Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik…. Nem jó Jó volt Nem jó
Y Y Y Figyel, cselekszik, erősít, figyel, cselekszik….
Y Y Y Y
Y Y
Y Y
DE!!! Nélkülözhetetlen a tartalmi stratégia Kell tudni az utolsó mondatot, hogy tudjunk mi legyen az első Azonnal tudjuk korrigálni (tartalom, gyakoriság, stílus, hangnem…)
80/20 8 óra munka, 8 óra pihenés… Cirkuszt és kenyeret… és csak utána veszik meg a belépőt Ne szélszelj! Légy tartalomszolgáltató! (hírgyár) Tartalom is king, A tartalomhoz ua. kell, mint a háborúhoz: pénz, pénz, pénz…. RedBull
stratégia - tartalom postok gyakorisága postok minősége postok típusa
stratégia - cél webre terelés közvéleményt kutatás ügyfélszolgálat hírlevél bázist kialakítása sajtó-csatorna napi hírlevél hogy minél több ember elérése, minél több csatornán
Wikipedia YouTube SlideShare Digg Quora Delicious Flickr Foursquare Groupon LinkedIN Tumblr Ning Blog(ok) Twitter Facebook Orkut Skype Külföldi csatornák: 300+
Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?
fészeképítés Hogyan vegyük magunkat körül a közösségi médiával?
fészeképítés youtube twitter homepage iwiw blog facebook foursquare flickr LinkedIn
fészeképítés
Minden eszközt arra használni, amire való, és nem kell feltétlenül az összest igénybe venni!
SZEMINÁRIUM
Köszönöm a lehetőséget Facebook.com/socialtimes.hu LIKE!