2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
44.Közgazdász Vándorgyűlés Nyíregyháza Szeptember 1.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
MMIK LOGO Ifjúsági Szolgálata egy komplex ifjúsági szolgáltató rendszer egy eleme a kortárssegítés Ifjúsági iroda, közösségi tér Felkereső ifjúsági munka.
2010. november Balatonfüred
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
A reklámügynökség Budapest,
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A Safer Internetplus Program célja és területei eContentplus és Safer Internetplus Nemzeti Információs Nap Budapest, április 18. Simor Gabriella,GKM.
(ágazati) Lehetőségek és kihívások a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia december 6.Eszes Gábor.
„KIÚT” TÉRSÉGFEJLESZTÉSI EGYESÜLET 4625 ZÁHONY, ADY ENDRE ÚT 37/B. TEL: MOBIL: FAX:
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Internetes bankok piacformáló hatása
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Cég újratervezés Projekt Tanácsadói tevékenység Indítása február 15.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Egy keretrendszer bevezetése Affentáller László MarkCon Informatikai Kft.
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Haszon rendezvények médiaajánlat
Bankreklám vagy szappanopera?
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Előadás másolata:

2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből

Kik vagyunk? Rövid bemutatkozás

Az OMD Interactive Az OMD Interactive 1999 novemberében indult az első olyan magyar online médiaügynökségként, amely egy médiacég része. Hátterünk –OMD Hungary - Magyarország legnagyobb médiaügynöksége –Omnicom Csoport – Nemzetközi knowhow és eszközök Tevékenységi körünk –Online stratégiai tanácsadás, tervezés –Online média tervezés és vásárlás –Web fejlesztés, produkció (alvállalkozókon keresztül), projekt menedzsment Eredmények –Több mint 80 kampány –17 aktív ügyfél –Új hirdetési formák, koncepciók megismertetése a piaci szereplőkkel

Mobil marketing Hirdetői szemszögből

Mobil eszközök helye a médiamixben

Eszközök megítélése

Mobil hirdetések A mobil marketingeszközök megjelenésével egy újabb „versenyző” lépett pályára –A büdzsék szabottak –A hazai piac konzervatív –„Bejáratott” médiamix –Jogi kérdések –Személyes tapasztalat

Mobil hirdtések - Erősségek Felhasználók száma Pontos céli lehetőségek Hely releváns hirdetések Interactivitás M-Commerce Alacsony belépési/kiprórikbálási/kreativ költség Ismerik és használják a hirdetők

Szöveg alapú Mobilhirdetések társadalmi elfogadottsága Egyes lehetőségek szolgáltató függgők Átláthhatóság, elszámoltathatóság Hatékonyság Költséghatékonyság Tapasztalat Mobil hirdetés - gyengeségek

A jövő POZITIV –SMS –Fiatalok –CRM Bizonytalan –WAP Távolabbi jövő G3

Mobil eszközök helye a médiamixben

Tóth Gábor OMD Interactive - Tervező Tel: Fax: Köszönöm a figyelmüket!