2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből
Kik vagyunk? Rövid bemutatkozás
Az OMD Interactive Az OMD Interactive 1999 novemberében indult az első olyan magyar online médiaügynökségként, amely egy médiacég része. Hátterünk –OMD Hungary - Magyarország legnagyobb médiaügynöksége –Omnicom Csoport – Nemzetközi knowhow és eszközök Tevékenységi körünk –Online stratégiai tanácsadás, tervezés –Online média tervezés és vásárlás –Web fejlesztés, produkció (alvállalkozókon keresztül), projekt menedzsment Eredmények –Több mint 80 kampány –17 aktív ügyfél –Új hirdetési formák, koncepciók megismertetése a piaci szereplőkkel
Mobil marketing Hirdetői szemszögből
Mobil eszközök helye a médiamixben
Eszközök megítélése
Mobil hirdetések A mobil marketingeszközök megjelenésével egy újabb „versenyző” lépett pályára –A büdzsék szabottak –A hazai piac konzervatív –„Bejáratott” médiamix –Jogi kérdések –Személyes tapasztalat
Mobil hirdtések - Erősségek Felhasználók száma Pontos céli lehetőségek Hely releváns hirdetések Interactivitás M-Commerce Alacsony belépési/kiprórikbálási/kreativ költség Ismerik és használják a hirdetők
Szöveg alapú Mobilhirdetések társadalmi elfogadottsága Egyes lehetőségek szolgáltató függgők Átláthhatóság, elszámoltathatóság Hatékonyság Költséghatékonyság Tapasztalat Mobil hirdetés - gyengeségek
A jövő POZITIV –SMS –Fiatalok –CRM Bizonytalan –WAP Távolabbi jövő G3
Mobil eszközök helye a médiamixben
Tóth Gábor OMD Interactive - Tervező Tel: Fax: Köszönöm a figyelmüket!