ÚJ. A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit tehetünk mi magunk a fenntartható fejlődés érdekében
Advertisements

Kelemen Tas, BS Audit International
Évszakváltás a közlekedésben
Hogyan alakulnak ki a hópelyhek?
GLOBÁLIS ÉGHAJLATVÁLTOZÁS
ContiSportContact 3. A gát illusztrálja a ContiSportContact 3 borda működését. Aszimmetria  Oldalsó merevítés  Pontos kormányzás Brief introduction.
TÜV NORD-KTI Kft. Beszámoló EU tevékenység december – március.
A kétütemű befecskendezéses (DITECH)motor
Földrajz 7. Az előző évben tanultuk
A téglaépületek energiahatékonysága Előadó: Kató Aladár MATÉSZ elnök TONDACH Magyarország Zrt. - vezérigazgató március 04.
Becker: Tradíció, tudás, innováció...
Futómű beállítás.
ContiSportContact 3. A gát illusztrálja a ContiSportContact 3 borda működését. Aszimmetria  Oldalsó merevítés  Pontos kormányzás Brief introduction.
Verseny és szabályozás Pápai Zoltán .
12.1. ábra. Egykomponenesű anyag fázisegyensúlyi diagramja.
/21 TESZÖV – Fejér Földgázpiac Aktuális információk Székesfehérvár, január 22.
Az EuP/ErP irányelv hatása az épületgépész rendszerek tervezésére
Raklap és Tüzép csoport Raklap és Tüzép csoport.
Minőségmenedzsment alapelvek
Humánkineziológia szak
A víz,a levegő, az anyagok és tulajdonságai
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
30 % Energia Megtakarítás Korszerű Távvezetéki Elzáró Szerelvények
GAIA Mindannyiunk anyja Senetor december 27.
HATÁSFOK-SÚRLÓDÁS-ÁTTÉTEL
VÁLTOZÓ SEBESSÉGŰ ÜZEM
Bridgestone Magyarország Kft.
Energiaellátás: Tárolás
A klímaváltozás hatása a hegyvidéki éghajlatra: az Alpok
A tundrától a trópusokig
Makroökonómia Feladatmegoldás.
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
VÁLTOZÓ SEBESSÉGŰ ÜZEM
Továbbfeldolgozási eljárások és technológiák
Ragasztás és felületkezelés
Trópusok időjárását meghatározó folyamatok
A négy évszak Készitette: Csiki Árpád Tanár: Iftenie Márta Ágnes Iskola:“Constantin Brâncuşi” Technologia Liceum Marosvásárhely, Victor Babes utca 11.
HATÁSFOK-SÚRLÓDÁS-EGYENLETES SEBESSÉGŰ ÜZEM
A hőmérséklet mérése.
MONSZUNOK.
Energia és takarékosság a háztartásban
Terep- és tájtípusok.
Gunkl Gábor – 2009 – BME Westinghouse AP1000. Áttekintés  Felépítés Konténment Primer köri jellemzők Turbogenerátor Névleges adatok  Biztonság Passzív.
Atomerőmű Tervezet Herkulesfalva október 1. Gamma Atomerőmű-építő Zrt.
Európai Unió Mezőgazdasága
Fékberendezések II Tárcsafékek
Talajsterilezés Herman Edit. Sterilitás definíciója Külső behatás következtében kialakuló olyan állapot, amiben a vizsgált terület teljesen mikroba-mentes.
Vízszennyezés.
Az új generációs téli abroncs. Rövidebb a fékútja (1) és egy téli szezonnal tovább tart (2) ! (1) Összehasonlítva Alpin 2 abronccsal (2) Összehasonlítva.
Menekültügyi trendek 2005 és 2010 között Kihívások és a joggyakorlat válaszai Európai Migrációs Hálózat november 8. dr. Tüske Rita.
METZELER ABRONCS.
Gumi abroncs CT próba vizsgálata. Vizsgálati paraméterek I. Kereskedelmi forgalomban kapható RTG csövek [kV]160 kV225 kV320 kV450 kV Vizsgálati paraméterek.
Az erőtörvények Koncsor Klaudia 9.a.
Nanotechnika az iparban és az autóiparban
A súrlódás és közegellenállás
Mit tehetsz a leküzdéséért? EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Éghajlatváltozás.
Tundra, állandóan fagyott területek
Készítette: Somogyi Gábor
Súrlódás, súrlódási erő
Város energetikai ellátásának elemzése
Mi az éghajlat? A Föld fontos éghajlatai. Klíma… Az éghajlat vagy klíma (ógörög κλίμα, klima) valamely hely vagy földrajzi táj hosszú távra jellemző.
Finszter Ferenc Beszámoló a GRRF 65. üléséről Genf, február Elnök: Ian Yarnold Department for Transport, Anglia Összeállította:
A tüzelőanyag cella, mint az energia tárolás és hasznosítás eszköze Készítette: Nagy Linda Konzulens: Dr. Kovács Imre.
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Címkenyomtatás.
HŐ- ÉS ÁRAMLÁSTECHNIKA I.
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
9. SZERBIA ÉGHAJLATA.
Súrlódás és közegellenállás
Előadás másolata:

ÚJ

A tél a legnagyobb igénybevételt jelentő évszak TÉLI Összetett Bármi előfordulhat: NYÁRI Viszonylag egyszerű Csak ez fordul elő: Nedves út HóJég Száraz út Latyak Nedves út Száraz út Enyhe és meleg hőmérsékletek Hideg és enyhe hőmérsékletek (hirtelen változások)

ÚJ Úton maradás képessége (forgalom és kanyarok) Fogyasztók téli biztonsági elvárásai Dombon felfelé való haladás képessége + Elindulási képesség Fékezési / megállási képesség Forrás: V2D tanulmány 2009 / TNS Sofres 2 1 3

ÚJ c A MICHELIN válasza a fogyasztók téli elvárásaira ÚJ MICHELIN ALPIN Városi autókhoz, egyterűekhez és családi autókhoz Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig

ÚJ Járműkategóriák Városi autók Nagy teljesítményű autók ÚJDONSÁG

ÚJ Fontosabb előnyök Full Active Futófelület HelioCompound + Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig Jégen, hóban vagy esőben  Elindulás 10%-kal könnyebben*  Megállás 5%-kal rövidebb úton**  Használat egy téllel hosszabb ideig***  Alacsony üzemanyag-fogyasztás A futófelület hosszú élettartama *Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges vagy hóval borított úton való elinduláskor. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek. **Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges, hóval borított vagy nedves úton. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek; egyéb belső tesztek. ***Átlagosan, a MICHELIN Alpin A4 35%-kal hosszabb élettartamú, mint a fő versenytársai. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű, 2009 novemberében a nyílt piacon vásárolt gumiabroncsokon végzett tesztek.

ÚJ  Nagyobb tapadási felület, mivel nincsen inaktív területe a futófelületnek  Fokozatos, előre látható viselkedés az egységes nyomás és a blokkok közötti progresszív átmenet révén A futófelület folyamatos kontúrja A motívumok nagy száma  Nagyobb vonóerő havas úton,  Még intenzívebb „lánctalpas” hatás Full Active Futófelület

ÚJ  A kiváló tapadáshoz havas és jeges úton 50%-kal több kapaszkodó él* és nagy barázdasűrűség  A MICHELIN ALPIN barázdái 4 mm vagy akár az alatti mintázatmélység esetén is biztosítják a tapadást a csúszós utakon. Teljes mélységű barázdák Full Active Futófelület

ÚJ  Nagyobb szilárdság a jobb irányíthatósághoz és fékezéshez Jeges, havas és száraz úton 3D barázdák Full Active Futófelület

ÚJ  Jobb irányíthatóság egyenes úton és kanyarban egyaránt  Harmonikus és kiszámítható oldalirányú irányíthatóság Változó szögű barázdák Változatos barázdaszögek 0 ° -tól 30 ° és 150 ° -ig  A széttartó V-forma, a vállak felé nyíló oldalirányú lamellákkal garantálja a hó, latyak és víz könnyű kivetését Öntisztító futófelület Full Active Futófelület

ÚJ A napraforgó olajat* tartalmazó full silika alapú új gumikeverék jobb tapadást biztosít nedves úton … és javítja a teljesítményt havas és jeges úton is. * Michelin-szabadalom Heliocompound +

ÚJ Heliocompound+ Az új formula további előnyei:  Alacsony hőmérsékleten is megtartja rugalmasságát: jobb tapadás a téli utakon  Az abroncs teljes élettartama során stabilizálja a gumi komponens szilárdságát a hosszan tartó teljesítmény érdekében  Optimalizálja a kopással szembeni ellenállás a nagyobb kilométerteljesítményhez  Csökkenti a gördülési ellenállást az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO 2 -kibocsátás érdekében Az új gumikeverékben nem található aromatikus olaj (a 2010 januárjától hatályos európai irányelvnek megfelelve). Heliocompound +

ÚJ Az új MICHELIN Alpin egy alacsony gördülési ellenállású gumiabroncs. Úgy alakítottuk ki, hogy csökkentse az üzemanyag-fogyasztást és a CO 2 kibocsátást. Minden új MICHELIN Alpin gumiabroncs el van látva a MICHELIN GREEN X jelzéssel, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást*. *A TÜV SÜD Automotive által 2008-ban és 2009-ben folytatott gördülési ellenállási tesztek alapján számítva.

ÚJ Fontosabb előnyök Vezessen teljes nyugalomban egy téllel hosszabb ideig Jégen, hóban vagy esőben *Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges vagy hóval borított úton való elinduláskor. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek. **Átlagosan, az előző generációs gumiabronccsal összevetve, jeges, hóval borított vagy nedves úton. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű gumiabroncsokon végrehajtott tesztek; egyéb belső tesztek. ***Átlagosan, a MICHELIN Alpin A4 35%-kal hosszabb élettartamú, mint a fő versenytársai. A TÜV SÜD Automotive által 2010-ben 195/65 R 15 T és 205/55 R 16 H méretű, 2009 novemberében a nyílt piacon vásárolt gumiabroncsokon végzett tesztek.  Elindulás 10%-kal könnyebben*  Megállás 5%-kal rövidebb úton**  Használat egy téllel hosszabb ideig ***