TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Advertisements

Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Internet ismeretek II..
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
A védés Ősz Rita.
Az üzleti terv.
Tájékoztatás a gyakorlatban avagy a gyors információtól az irodalom kutatásig Behálózott irodalom Érd, szeptember 24.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Információ feldolgozása
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Készítette: Magyar Orsolya
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Mobiltelefonokra optimalizált árfolyamlista és pénzváltó kivitelezése IX. VMTDK Témavezető: Dr. PATAKI Éva Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián, I. évfolyam, Szegedi.
Kereső programok használata
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
„A finnugor örökség digitalizálása és automatizált feltárása” szeptember 14. Hungarológia és a Magyar Elektronikus Könyvtár Moldován István Országos.
Kérdések a második zh-hoz
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
1 Tudásalapú információ-kereső rendszerek elemzése és kifejlesztése Célkitűzés: Információk téma-specifikus, különböző típusú forrásokból (internet, intranet.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Információkeresési stratégiák Karoliny Eszter. Témaválasztás - információs probléma Teljesítményértékelési rendszerek alkalmazása a könyvtárakban Teljesítményértékelési.
Számítógép-kezelői tanfolyam VFMK
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
Engel László fejlesztési igazgató
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
A MARKETING FOLYAMATA.
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 2. Előadás Tananyag: A HTML nyelv meta elemei.
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Marketing információs
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Ez az én művem! Készítette: Govor Emőke Felkészítő tanár neve: Hegyesi Judit Iskola neve: Érmihályfalvi 1. számú Mezőgazdasási Főgimnázium Colegiul Agricol.
SEO-trendek. A keresőoptimalizálás legújabb trükkjei. Hogyan kövessük a gyorsan változó Google-trükköket? Éles László seosiker.hu Köszönti Önt!
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Digitalizált információk rendszerezése. A publikus hozzáférés biztosítása az Internet segítségével. Dokumentumkezelés, információ digitalizálás OMA konferencia.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
Adatkeresés az interneten
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
KKV Klinika – Az Első- Segély vállalkozásának Széchenyi István Egyetem Előadó: Prof. Dr. Józsa László.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
A P.T.T.T.-ban között végzett tanulók pályakövetése 1 A Puskás Tivadar Távközlési Technikumban között végzett tanulók pályakövetése.
FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK ONLINE MARKETING MULTIKULTURÁLIS ASPEKTUSAINAK FELTÁRÁSA MULTIKULTURALITÁS A XXI. SZÁZADBAN TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Webportálok készítése CMS alapokon beadandó
2/18/2018 Marketingterv Név.
Elektronikus szótárhasználat
Hatékony és pontos munkavégzés
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Hatékony és pontos munkavégzés
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet 44
Fontos források az orvostudományban
Előadás másolata:

TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián A probléma ismertetése A feladat a könyvkereskedelem kínálatának a bővítése weboldal készítéshez kapcsolódó szakkönyvvel. Az új termék a marketingtervének kidolgozása segítségével vezethető be a piacra, amely folyamatban a piackutatás fontos szerepet tölt be.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Hipotézis 1. kérdés: A honlappal rendelkező internet felhasználók többsége igényt tartana-e egy ilyen könyvre? 2. kérdés: A könyv papír alapanyagú legyen-e vagy elektronikus?

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián A marketingtervről Logikus formába önti a helyzetelemzést, a marketingcélokat és a marketingstratégiát valamint a marketing-mix elemeit. A marketingtevékenység a vállalkozások gyakran legsebezhetőbb pontja, noha nélküle nincs eredmény.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Keresőoptimalizálás SEO – Search Engine Optimization Az a tevékenység, melynek célja, hogy egy weboldalt a webes keresők (mint pl. a Google) megtaláljanak, és a találati listában minél előrébb mutassanak.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Piackutatás A piackutatás lényeges eleme egy új termék vagy szolgáltatás piacra történő bevezetésének. Ezekből az értékes információkból tudjuk megállapítani, hogy milyen az érdeklődés és az igény a leendő fogyasztók körében.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Kérdőív A kérdőív URL-e: A statisztika URL-e: A lekérdezésre került kérdőív.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Összegzés Az elvégzett piackutatás alapján megállapítható: A vállalkozás, amely a könyv megjelentetését végezné, ha helyesen használja ki a fogyasztók érdeklődését a téma iránt, akkor nyereséget valósíthat meg.

X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Köszönöm a figyelmet!