TDK-DOLGOZAT TDK-DOLGOZAT Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdőívek kiértékelése Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Témavezető: Dr. PATAKI Éva
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián A probléma ismertetése A feladat a könyvkereskedelem kínálatának a bővítése weboldal készítéshez kapcsolódó szakkönyvvel. Az új termék a marketingtervének kidolgozása segítségével vezethető be a piacra, amely folyamatban a piackutatás fontos szerepet tölt be.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Hipotézis 1. kérdés: A honlappal rendelkező internet felhasználók többsége igényt tartana-e egy ilyen könyvre? 2. kérdés: A könyv papír alapanyagú legyen-e vagy elektronikus?
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián A marketingtervről Logikus formába önti a helyzetelemzést, a marketingcélokat és a marketingstratégiát valamint a marketing-mix elemeit. A marketingtevékenység a vállalkozások gyakran legsebezhetőbb pontja, noha nélküle nincs eredmény.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Keresőoptimalizálás SEO – Search Engine Optimization Az a tevékenység, melynek célja, hogy egy weboldalt a webes keresők (mint pl. a Google) megtaláljanak, és a találati listában minél előrébb mutassanak.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Piackutatás A piackutatás lényeges eleme egy új termék vagy szolgáltatás piacra történő bevezetésének. Ezekből az értékes információkból tudjuk megállapítani, hogy milyen az érdeklődés és az igény a leendő fogyasztók körében.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Kérdőív A kérdőív URL-e: A statisztika URL-e: A lekérdezésre került kérdőív.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Az adatok kiértékelése
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Összegzés Az elvégzett piackutatás alapján megállapítható: A vállalkozás, amely a könyv megjelentetését végezné, ha helyesen használja ki a fogyasztók érdeklődését a téma iránt, akkor nyereséget valósíthat meg.
X Szerző: SZÉKEJ É. Krisztián Köszönöm a figyelmet!