Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A marketing információs rendszer
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Tevékenység alapú költségszámítás
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
Kutatási terv.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
Projektkészítési technikák: logframe, SWOT
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS FOLYAMATA
Projekt tervezése-, elemzése Ellenőrző kérdések
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A projekttől a pályázatig
A projekttervezés első lépései
Készítette: Magyar Orsolya
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
Éves tervezés a magyar bankszektorban
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
DÖNTÉSELŐKÉSZÍTÉS, DÖNTÉS
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
Projektmunka.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Algoritmus. Folyamatábrák
Projektek monitorozása. Elvek és módszerek
Isten küldte Szent Fiát, Jézust Szeretni, gyógyítani jött
Project Monitoring and Control (PMC)
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Kockázatelemzés az üzleti tervezésben
Kerekasztalok tervezésének munkafolyamata Mikor lehet rá szükség? Mikor lehet rá szükség? 1. Ha egy adott település vagy klienscsoport szolgáltatásai forráshiányosak.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
Nemzetközi Bankárképző Központ Rt. 1 SWOT- analízis a programkidolgozásban Öcsi Béla témavezető Nemzetközi Bankárképző Központ.
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
A piackutatás alapjai E-Learning.
Ugrás az első oldalra Pályázatmenedzsment Rácz József tanácsadó Készült a NFGM támogatásával, a KKC-2007-K projekt keretében.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
A PROTOKOLLOK SZEREPE A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATI FELADATOK ELLÁTÁSÁNAK TÁMOGATÁSÁBAN (TÁMOP B) Szitó Imre fejlesztéskoordinátor, főmunkatárs EDUCATIO.
Excel vagy… …szuperszoftver!
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Fotó: Szabó Á. Sajtónyilvános projektzáró rendezvény A nagytestű ragadozók (farkas,hiúz) élőhelyének felmérése és élettani vizsgálatuk alapján közös jegyzék.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
BABEŞ-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM BÖLCSÉSZKAR MAGYAR NÉPRAJZ ÉS ANTROPOLÓGIA TANSZÉK ERDÉLYI MAGYAR TUDOMÁNYOS KONFERENCIA EGY SZÖVEGTÍPUS KONTEXTUSA Gál Géza.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
ICECUBE Intelligens h ű t ő szekrény szoftver tervezete.
Az IKR zrt által forgalmazott II
Projektirányítás – kifejtős kérdések Feladatsor. 1. Adja meg a PCM szakaszait!
PwC Informatikai kockázatkezelés a gyakorlatban Hétpecsét Információbiztonsági Fórum március 22. Előadó: Viola Gábor, CISA.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A pénzügyi kimutatások könyvvizsgálatának tervezése 300
Dr. Bacsa-Bán Anetta Németh István Péter
Az SZMBK Modell alkalmazása az intézmény minőségirányítási rendszerek fejlesztésében 13. előadás 1.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Tempus Közalapítvány május 16. Bethleni Zsuzsanna
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
A marketinginformációs rendszer
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Az SZMBK Intézményi Modell
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Molnar Ilonka

A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés

A marketing kutatas funkcioi  adat osszegyujtese es atdolgozasa  az adat pontossaga

A marketing kutatasanak hasznossaga  megtudjuk, hogy az emberek mit szeretnenek  mire van szukseguk

Kinek van szuksege marketing kutatasra?!  mindegyik megszervezesnel Legyen szo: -utazasi irodarol -turoperatorrol Nem biztos siker, de csokkentjuk a kockazatot.

Az adott informaciok szuksegesek  ki a konkurencia  hogyan hatnak a reszvenyek a piacon Alltalanos kerdesek: -Ki vasarol? -Mikor? -Hol? -Miert?

Alap lepesek vegrehajtasa 1 Problema megfogalmazasa  tudnunk kell, hogy milyen problemarol van szo Pl.: elegedetlensegrol

Alap lepesek vegrehajtasa 2 Problema megfogalmaza Az adatok forrasa Ellenorzese A kutatas vegeredmenyenek a bemutatasa Adatok osszegyujtese

Az eredmenyek feldolgozasa es elemzese  az adatok elemzese  a negativumok kimutatasa  a pozitivumok kimutatasa

Mikor es ki vegzi a marketing kutatast?!  folyamatos kutatas Kutatasi projektbe tartoznak:  a problema definialasa  az informaciok azonositasa  a kutatas terve  a modszertan valasztasa

Koszonom a figyelmet!