Molnar Ilonka
A marketing kutatas tervezett szisztematikus gyűjtés elemzés információ terjesztés
A marketing kutatas funkcioi adat osszegyujtese es atdolgozasa az adat pontossaga
A marketing kutatasanak hasznossaga megtudjuk, hogy az emberek mit szeretnenek mire van szukseguk
Kinek van szuksege marketing kutatasra?! mindegyik megszervezesnel Legyen szo: -utazasi irodarol -turoperatorrol Nem biztos siker, de csokkentjuk a kockazatot.
Az adott informaciok szuksegesek ki a konkurencia hogyan hatnak a reszvenyek a piacon Alltalanos kerdesek: -Ki vasarol? -Mikor? -Hol? -Miert?
Alap lepesek vegrehajtasa 1 Problema megfogalmazasa tudnunk kell, hogy milyen problemarol van szo Pl.: elegedetlensegrol
Alap lepesek vegrehajtasa 2 Problema megfogalmaza Az adatok forrasa Ellenorzese A kutatas vegeredmenyenek a bemutatasa Adatok osszegyujtese
Az eredmenyek feldolgozasa es elemzese az adatok elemzese a negativumok kimutatasa a pozitivumok kimutatasa
Mikor es ki vegzi a marketing kutatast?! folyamatos kutatas Kutatasi projektbe tartoznak: a problema definialasa az informaciok azonositasa a kutatas terve a modszertan valasztasa
Koszonom a figyelmet!