Professzionális nyomtatás Insight 2012 Az eredmények összefoglalása* * Készítette: az RS Consulting, 2012 február Canon – bizalmas anyag.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
A kölcsönös befolyásolás
Kamarai prezentáció sablon
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A direkt marketing fogalma
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
• országos program vállalatok és intézmények energiahatékonyságának növelésére • védnökök, műszaki tudományos partnerek, gazdasági-társadalmi partnerek.
DPR kommunikáció alapelvei
Keresőmarketing stratégiák
Tud Ön hullámlovagolni? 2012 után a kibocsátás-kereskedelemben Baráth Barna Vertis Zrt szeptember 15.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Humánkineziológia szak
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Elektromos mennyiségek mérése
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Alapfogalmak.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Könyvtári teljesítménymérés
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
Mikroökonómia gyakorlat
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Előadás másolata:

Professzionális nyomtatás Insight 2012 Az eredmények összefoglalása* * Készítette: az RS Consulting, 2012 február Canon – bizalmas anyag

Tartalom A tanulmányról A professzionális nyomtatás értéke Nyomdai szolgáltatók kiválasztása Hogyan használják a nyomtatást? Nyomtatás a többcsatornás kommunikáció részeként A digitális nyomtatás alkalmazásainak ismertsége és használata Összefoglalás 2 Canon – bizalmas anyag

A tanulmányról  420 telefonos interjú 2011 decembere és 2012 januárja között  A válaszadók döntéshozók, vagy a döntést lényegesen befolyásoló személyek azzal kapcsolatban, hogy milyen csatornákat használjanak a részlegük (vagy az egész szervezet) kevert kommunikációs stratégiájában  A felmérés 10 fősnél nagyobb európai szervezetek reprezentatív mintáján történt 3 Módszertan és mintaméret Canon – bizalmas anyag

A professzionális nyomtatás értéke Milyen fontos a professzionális minőségű, nyomtatott kommunikáció az Önök szervezeténél? 4 A nyomtatás fontossága A válaszadók száma = 419 Kritikus 15% Nagyon fontos 47% Kicsit fontos 25% Nem nagyon fontos 11% Egyáltalán nem fontos 2% Canon – bizalmas anyag

3-ból több mint 1 látja a nyomtatást más csatornáknál hatékonyabbnak. Ugyanakkor nagyon kevés szervezetnél van formális eljárás a nyomtatás hatékonyságának és megtérülésének (ROI) értékelésére. 5 Milyen hatékonynak találja a nyomtatást más csatornákhoz képest? A válaszadók száma = 367 Kicsit kevésbé hatékony 23% Egyformán hatékony 37% Kicsit hatékonyabb 22% Sokkal hatékonyabb 12% Sokkal kevésbé hatékony 6% A professzionális nyomtatás értéke A professzionális nyomtatás hatékonyságának értékelése Canon – bizalmas anyag

A professzionális nyomtatás értéke A nyomtatás megtérülésének (ROI) mérése Kis szervezetek Szeretné mérni a megtérülést, de nincs rá pénze vagy erőforrásai, hogy megfelelően tegye Legtöbbjük inkább csak „érzi”, mikor válik be a nyomtatás és mikor nem Nagyobb szervezetek Hajlamosak úgy érezni, hogy már megfelelően mérik a megtérülést Kiugrásokat keresnek az értékesítési és felmérési adatokban, látogatottsági statisztikákban, űrlapok visszajelzéseiben stb. Nyilvános/önkéntes Átlátható módon kell bánniuk a költségekkel… …tehát igazolniuk kell a nyomtatási költségeiket Hajlamosak kérdésekkel bővíteni a meglévő piackutatásokat Canon – bizalmas anyag

Nyomdai szolgáltatók kiválasztása A szervezetek nagy része közvetlenül keresi meg a nyomdai szolgáltatót, nem valamilyen közvetítőn keresztül. A külső szolgáltatók használatának egyik fontos oka (szemben a saját, céges reprográfiai részlegekkel) a professzionális minőség. 7 A közvetítő (broker) használata melletti érvek: A belső szakértelem hiánya A nyomtatási feladatok kezeléséhez szükséges idő hiánya Egy meglévő, erős kapcsolat Még professzionálisabb végeredmény a tervezési és a kreatív segítség révén Alacsonyabb árak a közvetítőn keresztül Külső szolgáltató igénybe vétele melletti érvek, ha van belső reprográfiai részleg: A házon belüli szakértelem és erőforrások hiánya A házon belüli nyomtatási kapacitás hiánya A nyomtatás minősége Alacsonyabb díjak a külső szolgáltatók esetében a méretből fakadó gazdaságosság miatt Belső reprográfiai részleg (CRD) vagy külső szolgáltató? Canon – bizalmas anyag

A legjobb ár/érték arány a legfontosabb szempont (nem pedig a legalacsonyabb ár), amit a nyomat minősége követ. A válaszadók kb. felénél a környezetvédelmi szempontok szerepet játszanak a döntésben. A nyomdai szolgáltatók kiválasztásának feltételei A legfontosabb kiválasztási feltétel JELMAGYARÁZ AT 8 Legjobb ár/érték arány A nyomat minősége Kapcsolat a szolgáltatóval A munka határideje A szolgáltató szakértelme Legalacsonyabb ár Környezetvédelmi szempontok A kínált szolgáltatások köre A szolgáltató elhelyezkedése Egyéb 89% 47% 83% 20% 73% 10% 72% 4% 71% 1% 60% 10% 49% 1% 41% 0% 40% 2% 6% 2% A válaszadók száma = 420 Nyomdai szolgáltatók kiválasztása Kiválasztási feltétel Canon – bizalmas anyag

9 Nyomdai szolgáltatók kiválasztása Elégedettség a nyomdai szolgáltatóval több mint elégedett megismertetik velünk az új technológiákat 88% 47% Canon – bizalmas anyag

Összességében a marketing- és promóciós célokra történő professzionális nyomtatás mennyisége nőtt az elmúlt két évben. 10 Jelentések, ajánlatok és előadások Névjegyek és üdvözlőkártyák Brossúrák, katalógusok stb. Levelek, számlák és egyenlegértesítők Szóróanyagok és hírlevelek Hirdetőtáblák és reklámok 89% 82% 81% 76% 66% 64% 21% 27% 17% 31% 26% 20% 14% 23% 20% 21% 9% 14% Válaszadók száma az összes grafikon esetében = 420 % használja több mint 2 éve% használja kevesebb mint 2 éve% használja jelenleg Hogyan használják a nyomtatást? A megrendelt nyomtatott kommunikáció típusai Canon – bizalmas anyag

A növekedést a nyomtatás terén négy fő tényező serkentette: az általános növekedés, az online és Crossmedia megoldások alkalmazása, az igazolt hatékonyság és a felsőkategóriás megkülönböztetés. Általános üzleti növekedés Az online és Crossmedia növekvő használata A nyomtatás korábbi alkalmak által igazolt hatékonysága Igény a megkülönböztetésre és a felsőkategóriás pozicionálásra Mind a professzionális, mind a belső nyomtatás nagyobb mértékű használata A nyomtatás nagyobb használata, mint támogatási mechanizmus A nyomtatás nagyobb részt kap a kommunikációs keretből Kiváló minőség, megszemélyesített nyomtatás a minőség kiemelésére és a versenytársakkal szembeni pozicionálásra 11 Hogyan használják a nyomtatást? A várt jövőbeni növekedés serkentő tényezői Canon – bizalmas anyag

A virtuális média növekvő fontossága általában a professzionális nyomtatás szolgáltatások használata ellen hat. A „környezetbarát” működés iránti igény is fontos tényező a nem marketingcélú nyomtatás csökkenésében. 12 Hogyan használják a nyomtatást? A várt jövőbeni csökkenés okai Használni kell a webet, a t és a közösségi oldalakat A virtuális média gyorsabb és olcsóbb Változó demográfia – egyre inkább meg kell szólítani a 30 év alattiakat is Környezetbarátabb, papírmentes szervezetté válás iránti vágy A kommunikációs költségkeret előnyben részesíti a virtuális médiát a nyomtatás rovására A nyomtatás túl drága vagy kisebb megtérülés várható tőle, mint az online esetben A fiatalabb vásárlók és potenciális ügyfelek kevésbé valószínű, hogy reagálnak a nyomtatásra Csak másodlagos tényező, de befolyásolja a nem marketingcélú nyomtatási anyagok csökkenését Canon – bizalmas anyag

A nyomtatás a többcsatornás kampányok 94 százalékában szerepel, és az elköltött keret 48 százalékát teszi ki. Offline közönség elérése Fizikai dokumentum, ami megőrizhető, vagy továbbadható másoknak Garantálja, hogy az üzenetet elolvassák Személyesebb kapcsolatot biztosít Idősebb emberek, alacsonyabb jövedelműek és fogyatékkal élők Pl. brossúrák, tudományos és orvosi dokumentumok, kuponok és értékesítési segédanyagok Nyilvános szolgáltatások bejelentése, orvosi információk és hirdetőtáblák Ahol a legjobb minőségre van szükség – nem kell, hogy a vásárló maga nyomtassa ki A nyomtatás használatának előnyei: 13 Nyomtatás a többcsatornás kommunikáció részeként A nyomtatás, mint a többcsatornás kommunikáció része - előnyök Nyomtatás + más csatornák = maximális nyilvánosság és elérés Canon – bizalmas anyag

A tudatossággal és a használattal kapcsolatos felmért értékekből határozottan az derül ki, hogy a legtöbb végfelhasználó nincs még teljesen tisztában a digitális nyomtatás összes előnyével és potenciális fontosságával a saját igényeit illetően. Tud róla és használja Tud róla és gondolkozik rajta JELMAGYARÁZAT Tud róla és nem gondolkozik rajta Nem tud róla 14 A digitális nyomtatás alkalmazásainak ismertsége és használata Kihívás: Az új szolgáltatások és technológiák megismertetése Megszemély esített esemény- és promóciós anyagok Kis példányszá mú kiadványok Fotókönyve k, névjegyek és céges naptárak Célzott (megszemél yesített) direkt marketing Igény szerinti nyomtatás Transzprom óciós 20% 18% 15% 47% 32% 18% 11% 39% 16% 35% 11% 38% 24% 17% 35% 36% 18% 13% 33% 59% 22% 6% 13% Canon – bizalmas anyag

15 Összefoglalás Milyen változás tenné még könnyebbé az együttműködést a nyomdai szolgáltatójával? Beszéljen az ügyfél nyelvén Ismertesse az új alkalmazásokat és nyomdai szolgáltatásokat Legyen gyorsabb és rugalmasabb Igazolja a nyomtatás értékét és megtérülését Kezelje szorosabban a meglévő ügyfélkapcsolatokat Canon – bizalmas anyag

16 Összefoglalás A Canon kérdései: Ön beszél az ügyfeleivel:  a cégükről, a saját nyelvükön?  arról, hogy mit számít nekik értéknek?  az innovatív, új szolgáltatásokról  az Önök kínálatáról  az elérhető megtérülésről? Az Ön ügyfelei megbíznak Önben és többet szeretnének beszélgetni! Canon – bizalmas anyag

Köszönöm a figyelmet! 17 Canon – bizalmas anyag