A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

Magyarország – Szlovákia határon átnyúló együttműködési program
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Szendrő Városi Sport- és Szabadidő Klub Természetjáró Szakosztály
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
eTwinning – Az európai iskolák közössége
MMIK LOGO Ifjúsági Szolgálata egy komplex ifjúsági szolgáltató rendszer egy eleme a kortárssegítés Ifjúsági iroda, közösségi tér Felkereső ifjúsági munka.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 15.,
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
ÁROP-EKOP Monitoring Bizottság ülése június 6.
Tudományos eredmények tudástranszfere a „Life long learning” szellemében - Alapkutatások eredményei a tudástranszferben - Dr. Gálfi Márta.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Folie 1 Ausztria mint gazdasági telephely Európai üzleti tevékenységének kiindulópontja Birgit Reiter-Braunwieser ABA-Invest in Austria Sopron, Februar.
„Az Áldozatsegítő Szolgálat és a Jogi Segítségnyújtó Szolgálat közös hétvégi ügyeleti rendszerének kialakítása Komárom-Esztergom megyében” november.
MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február Dr. Benkő.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
1 A CO 2 KIBOCSÁTÁSI EGYSÉG ÜGYLETEK ELSZÁMOLÁSA - tájékoztató a befektetési szolgáltatók részére október 15.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Z T E F C „90 ÉV TRADÍCIÓ” „MÚLT, JELEN, JÖVŐ” „EGY SZÍV, EGY DOBBANÁS”
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Nemzetközi civil pályázati lehetőségek
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Online megjelenési javaslat a részére Január 20.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Mérd az időt!” Csatlakozz az OMSZ és a KvVM programjához! „Meteoklub” – amatőr meteorológiai mérőhálózat kialakítása Előadó: dr. Szalai Sándor az Országos.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Rászoruló személyeket támogató operatív program RSZTOP
Pillanatképek a Hős utcából Előzetes eredmények a júliusában lefolytatott szociológiai kutatásból Vigvári András ELTE Angelusz Róbert Társadalomtudományi.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
Új felületek az Origo-n
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Előadás másolata:

A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az Origo Zrt. támogatja a kezdeményezést. Az MLSZ Média és Marketing Bizottsága többek között ezt a célt kívánja segíteni tematikus programsorozatával 2011 – a Magyar Labdarúgás Éve Az Origo és az MLSZ február 28-án a Magyar Foci Napján bejelenti a teszt indulását, mely várhatóan március 20 – április 30-ig Az Ország Nagy FociTesztje nevet viseli majd. Az ország focitesztje

A projekt két alappillérét az abban résztvevők szakmaisága és lehetőségei adják: Magyar Labdarúgó Szövetség – projektgazda, szakmai partner, aki ezzel programmal indíthatja el tematikus évét Origo Zrt. – a foci teszt kivitelezője, lebonyolítója A projekt szereplői

egyszerre szolgál szakmai és társadalmi kommunikációs célokat több millió elérést generálhat már a program elindulása is hírgenerálás, médiatematizálás költséghatékony, széles körű (bár nem reprezentatív) kutatás lehetősége tapasztalt, megbízható együttműködő partnerek egy jövőbeli televíziós showműsor alapját képezheti (a nagysikerű Nagy IQ és Nagy KRESZ teszt mintáján) állandó csatornák kiépítésének lehetőségét biztosítja erős partnerkapcsolatok kiépítését rejti magában Miért érdemes támogatni a programot?

A teszt elképzeléseink szerint 4 +1 modulból áll: 1.általános kvízből, amely az érdeklődők focival kapcsolatos ismereteit méri fel 2. a magyar focival kapcsolatos ismereteket vizsgáló kérdésekből 3. a kitöltők – focival kapcsolatos – fogyasztási szokásait vizsgáló kérdéssorból (itt akár szponzor kérdés is) 4. az MLSZ-szel, annak működésével kapcsolatos kérdésekből (MLSZ pozícionálása) +1 továbbá természetesen a kitöltők demográfiai adatait összegyűjtő kérdésekből (személyes adatok nyereményjátékon való részvételér) A teszt felépítése

A tesztben bárki részt vehet, kitöltése anonim db, feleletválasztós és kitöltendő kérdésből áll A kitöltőket nyereményjátékkal motiváljuk, aktivizáljuk (szponzorok, MLSZ lehetőségek – mezek, jegyek, stb.) A teszt kitöltésére 1,5 hónap áll rendelkezésre Opció: az évszázad (elmúlt 110 év) csapatát is összeállíthatjuk a felhasználók szavazatai alapján A teszt és az évszázad csapata szavazás

A projekthez saját interaktív microsite készül (az [origo] Sport rovata alatt) A microsite heti többször frissül Itt folyamatosan olvashatók a témakörhöz tartozó cikkek, interjúk, kommentek (szűréssel) Feltölthetők saját videók és fotók A teszt felülete

Opcionális felületek ([origo], iWiW, [fre ], Videa, life.hu) Bannerkampány az Origo Zrt. teljes portfólióján Social Media: iWiW klub Gerillavideók – utca embere és a foci (iwiw kilépőn) Folyamatos cikkek a microsite-on, amelyek időnként akár az [origo] főoldalára is kikerülhetnek Egyéb opcionális felületek Megjelenések

Az Origo a hozzá tartozó oldalakon vállalja a projekt meghirdetését, ezzel terveink szerint több millió embert érünk el, közülük többszázezerrel valódi interakcióba kerülünk. Cél: kitöltött teszt! Az Origo csoport napi látogatottsága: cca. 2-2,1 millió iWiW: cca. 1,1-1,2 millió [origo] és [fre ]: cca millió Az „Origo csoport” látogatottsági adatai

Megjelenési lehetőségek

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!