Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital 2008. április 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Gyülekezeti tábor - Balatonkenese
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
A teleház mozgalom kormányprogram lett... Emlékezés Kovács Győzőre.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
HELYI VIDÉKFEJLESZTÉSI STRATÉGIA FELÜLVIZSGÁLATA 2013.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Közösségi oldalak használata
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Atlatszo.hu médiaajánlat. Az Átlátszóról Az Átlátszó a közélet tisztaságáért küzdő pártfüggetlen civil szervezet. Küldetésünk, hogy az állam a magyar.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Készítette: Peterdi Panna 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
Menüpontok szerkesztése.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
V. Víz-Hang Fesztivál Rendezvény bemutató
Előadás másolata:

Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.

Coke Club  Siófokon, a CC Beach House helyére épült ingyenes, exkluzív szórakozóhely  Misszió: A klubkultúra meghonosítása Magyarországon  Nyitva: június 30 - augusztus 20.  Szolgáltatások nappal: strand, étterem, bár, lábtengó, strandröplabda, internet sarok, medence  Szolgáltatások este/éjjel: egyedi koncertek, kulturális progamok, kertmozi, nemzetközi DJ-k, Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.

Kommunikáció webkettes alapokon  Multimédia tartalom szolgáltatás •élő kamerakép, élő koncertfelvételek, hangulatvideók  Közösségi marketing •blog, közösségi hálózatépítő portál megjelenés  Felhasználók bevonása a tartalomkészítésbe •FeriTÍVÍ videók  Kampánykreatívok dinamikus frissítése •RSS technológia használata Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.

Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. Videóblog Siófokról Ferivel, aki azért jött Siófokra, hogy szakítását szórakozással feledtesse a Balatonparton. Feri videóposztjai alkalmával saját stílusában Siófokot általánosságban reklámozta, melynek célja a Coke Club kommunikációjának előkészítése volt.

Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. Index.hu nyitó Folyamatosan frissülő RSS bannerek 30 millió megjelenés, 42 ezer átkattintás

Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. IndaVideobomb ajánlódoboz

Kommunikáció I. szakasz: Feri TÍVÍ Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. IndaVideobomb FeriTÍVÍ aloldal Közel 1 millió videó megtekintés Több, mint 1200 komment

Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. Az első márkázott adatlap az iWiW-en

Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en

Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség

Kommunikáció II. szakasz: iWiW Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29. A Coke Club ismerősöknek a személyes nyitólapjukon dinamikusan frissülő programajánló az aktuális programokkal. Az első márkázott adatlap az iWiW-en Egyedi azonosító a Coke Club ismerősöknek, Coke Club ismerősök szűrési lehetőség Több, mint 200,000 ismerős Több, mint 1 millió adatlap megtekintés 150,000 egyedi látogató a márkasite-on

Webcast – Virtuális Coke Club Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április koncert közvetítése a Coke Club microsite-on: összesen 70,000 egyedi látogató, aki belenézett a közvetítésekbe. Legnépszerűbb koncert 9,000 néző Októberben relive közvetítés az [origo] Zene rovatában.

2008 nyarán várunk Benneteket szeretettel!