Www.wstuning.hu. 2010.09.17.Webshop Tuning - www.wstuning.hu2 Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter
Advertisements

Az intézményi dokumentumok átdolgozása a fenntarthatóság érdekében
Négy Griff - Avarok, kazárok, magyarok - A sztyeppe harcosai - Kortörténeti előadás Lele János, Négy Griff csoport Négy Griff.
A CSELEKVÉS SZINTJEI AZ ÖKOLÓGIAI KATASZTRÓFÁK ELLEN Fülöp Sándor Jövő Nemzedékek Országgyűlési Biztosának Irodája (JNO) London 20th of November, 2011.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Adatvédelem a munkahelyen
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
A direkt marketing fogalma
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Az Internet adta lehetőségek
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR AUTO- SZŰRŐ FEJLESZTÉSE TÁBLÁZAT ALAPÚ JELENTÉSEK UTÓLAGOS, BÖNGÉSZŐN BELÜLI TOVÁBB- FELDOLGOZÁSÁRA.
Segítség! Felnőttem! Nagy terhelhetőségű, magas rendelkezésreállású rendszerek építési és üzemeltetési útmutatója Kovács Zsolt Szerverhotel igazgató.
Alkalmazotti teljesítményértékelés és közalkalmazotti minősítés az intézményi minőségirányítási programban.
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
2005. április 15.Kulcsár Zoltán - ppos.hu1 Adatvédelem az önkormányzatoknál Kulcsár Zoltán.
Hogyan csökkentheti költségeit versenytársainál nagyobb mértékben?
2010. május 6. Kertész Károly http/ 1 Emissziómérések-1 Mérési terv.
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
2011. A Baross Gábor Oktatási Központ képzési kínálata Keszmann János
Pudleiner József ELMESZTI Bt. ügyvezető
Farkas Zoltánné Gázár Előkészítő osztályvezető
Szakdolgozat, mint a legjobb referencia a pályakezdéshez
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
2006. január 27. Kovács József vezérigazgató A 30 éve alapított Paksi Atomerőmű Rt évi működése Sajtótájékoztató január 27.
Átfogó informatikai fejlesztési programok a közoktatásban Magyar Bálint oktatási miniszter.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Vándor Magyar Internetes műveltségi játék.
2009. április 3. Ficzkó Ildikó Honlapelemzés április 3. Ficzkó Ildikó
Honlapelemzés. miért?  tanulmányok  tapasztalatszerzés  előkészítő munkálatok: honlaptervezés  fejlődés.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
ADATBÁZISOK
ADATBÁZISOK
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
A HM Technológiai Hivatal főbb feladatai
Kérdések a második zh-hoz
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Internet Sales 2010 Budapest. 2 Új ISA elérhetősége 2. lépés: Bejelentkezés a rendszerbe a MOL Nyrt-től kapott „Név” és „Jelszó”-val:
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
Hogyan zajlik egy állásinterjú?
Előadó: Karacs Nóra HR asszisztens
Honlapszerkesztés, weblapszerkesztés

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Peer-to-peer és mobil ad hoc Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
Érvek, ellenérvek és kommunikáció a védőoltásokról folyó vitákban Ferenci Tamás vedooltas.blog.hu / Házi Gyermekorvosok Országos Egyesületének.
A StoreWizard webáruház bemutatása
KERÓSOK Egy kerékpáros webshop fejlesztése 1. Kezdetek ? ? ? 2.
1. Főoldal Letisztult minimális dizájn a gyorsabb betöltés érdekében Legújabb képek.
2010. május 6. Kertész Károly http/ 1 Emissziómérések-1 Mérési terv.
Készítette: Derecskei Nikolett
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
PR az interneten.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
MINŐSÉG BS 4778 "Egy termék vagy szolgáltatás jellemzőinek és sajátosságainak összessége, amelyek együttesen egy adott szükséglet kielégítésére képesek".
Online vásárlás.
Előadás másolata:

Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?

Hogyan teszteld sikeressé a webáruházadat? Webshop Tuning -

Tesztek típusai? • Szakmai • Technikai • Ergonómiai • Jogi • PR/Marketing/Értékesítés • Humán Webshop Tuning -

A típusok közötti kapcsolat Az egyes tesztekben vizsgált dolgok több esetben függnek egymástól. Sok esetben a vizsgálat tárgya egy adott nézőpontból jó-, más nézőpontból rossz megoldásnak tűnhet. Tehát egy elem megváltoztatásával több másikon javíthatunk, vagy éppen ronthatunk! Webshop Tuning -

…ezeknek folyománya, hogy a tökéletes webáruház NEM LÉTEZIK!!!

Technikai tesztek A technikai tesztek célja, hogy felfedje azokat a hibákat, amelyek a webáruház működőképességének útjába álnak. Elvégzése során a főbb funkciókat és linkeket egyesével ki kell próbálni, a tömeges elemeket pedig szúrópróba szerűen. (Keresőoptimalizálási alapokat foglalja magába.) Webshop Tuning -

Tipikus technikai hibák • Szövegek egymásra csúsznak • Rendelhető mennyiségek nincsenek beállítva • Kapcsolat felvételi lehetőség hiányzik • Túl sok link • Túl sok kategória • Nincsenek, vagy rosszak kulcsszavak • Egyfajta böngészőben dolgoznak Webshop Tuning -

Ergonómiai tesztek Az ergonómiai tesztek célja, hogy az eredményét felhasználva a webáruház használata egyszerű (magától értetődő) legyen. Elvégzése során a célcsoport szemé(lyé)n keresztül kell vizsgálni, hogy mennyire könnyen megtalálhatók a főbb információk, illetve, hogy pl. hány kattintás kell egy rendeléshez Webshop Tuning -

Tipikus ergonómiai hibák • Nehezen olvasható szövegek • Picike (alig látható) gombok/elemek • Háttérbe olvadó színű gombok • Túl bonyolult regisztráció • Hosszú és bonyolult rendelési folyamat • Rossz keresési lehetőségek Webshop Tuning -

Jogi tesztek A jogi tesztek célja, hogy a vizsgálat feltárja milyen jogszabályba ütköző szövegek (termékek) vannak-, vagy éppen hiányoznak a webáruházban. A jogi teszt elvégzésébe érdemes jogászt bevonni, vagy ügyvédi iroda tanácsát kérni Webshop Tuning -

Tipikus jogi hibák • Maga a termék nem forgalmazható • Nincsenek kint az üzemeltető adatai • Kötelező írások hiányoznak (ÁSZF, Szállítás, Adatkezelés) • A webshop nincs bejelentve a hivatalok felé • A működtetett hírlevél rendszer nem felel meg a szabályoknak Webshop Tuning -

PR/Marketing/Értékesítési tesztek A tesztek célja feltárni azokat a hibákat, amelyek a bizalomépítés-, vágykeltés- és az értékesítés hatékonyságát csökkentik. A teszt végzése során a lehetséges vásárló szemével nézve kell az egyes termékeket végignézni. (Én megvenném az itt látható információ alapján, ha a célcsoportba tartoznék?) Webshop Tuning -

PR/Marketing/Értékesítési hibák • Rossz minőségű, vagy túl pici képek • Túl sokféle-, vagy olvashatatlan font típus • Nem épít bizalmat a leírás • Nincs célcsoportra szabva a kialakítás • Tulajdonságok leírása az előnyök helyett • Túl sok termék jelenik meg egyszerre • Nincs külön termék az először vásárlóknak Webshop Tuning -

Humán tesztek A humán tesztek célja, hogy felszínre hozza azokat a problémákat, amiket a felhasználók észrevesznek, a „belső” emberek viszont nem. A humán tesztek elvégzésekor a felhasználó őszinte véleményét kell megtudni, ha az kedvezőtlen is a webshopra nézve Webshop Tuning -

Humán tesztelési lehetőségek • Ismerősök (őszinteség) • Nem vásárlók felhívása • Folyamatos felmérés űrlapok segítségével • Minőségbiztosítás és életciklus követése Webshop Tuning -

A legnagyobb hibák • Nincs honlap integráció • Nincs címlista építés • Nincs kommunikáció • Nincs ügyfélszolgálati támogatás Webshop Tuning -

Összefoglalás Teszt típusok Alapvető hibák Legnagyobb hibák Javaslat Kérj elemzést és végezd a teszteket rendszeresen! Webshop Tuning -

Kérdések ? Webshop Tuning (70)

Köszönöm a figyelmet! Webshop Tuning -