Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika 2008. Január 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Keresés a számítógépes katalógusokban
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A Publ-IQ ( különlegessége, hogy amikor egy témában már elegendő hozzászólás van, akkor csillagtérképen jeleníti meg azokat, (az egymáshoz.
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KSHXML internetes adatgyűjtési rendszer Az utolsó módosítás dátuma: december 18.
Dokumentációs, nyilvántartási és információáramlási rendszer Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei.
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Vállalatbiztonsági Tudatosság
Hol szökik a hatékonyság
Integrált Elektronikus osztálynapló
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Rekonstrukció bizonytalan vetületekből
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
E-learning és a multimédia
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Sztringek.
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
Beruházás-kontrolling
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
WebeC A korszerű, és papírmentes ügyfélkapcsolat Szűcs Attila Készpénzlogisztika Készpénzforgalmazási osztály Budapest, október 3.
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
Hogyan nézzen ki az ajánlólevelünk?
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Foglakoztatás pályázati projektekben Általános áttekintés Tóth István, tanár.
Environmental Compliance Inspection Course Helyszíni tevékenységek Helyszíni tevékenységek.
Kockázat, probléma, változás és dokumentumkezelés Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Egészségügyi szakdolgozók tűszúrásos baleseteinek hazai alakulása
JÓT ÉS JÓL… – Az esélyek változásának kimutatása, monitoring rendszer Előadó: Szalai-Komka Norbert módszertani szakértő Budapest Esély Nonprofit Kft.
Az elemzés és tervezés módszertana
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 17., Szeged.
o Minden elektronikus formában érhető el o A munkafolyamatok egy része automatizálható, így a szolgáltatások gyorsabbak és hatékonyabbak lehetnek o A.
Működőképes Elektronikus Ügyintézési Modellek e-Szignó Üzleti Megoldások Barsi András Attila Microsec Kft november 12.
8. Az eladásösztönzés.
2008. november 11. E lszámoló egységes nyilvántartó rendszer kialakítása Elvégzendő feladatok, felmerült problémák Kozek András.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
A FIZETÉSIMÉRLEG-STATISZTIKA ADATGYŰJTÉSI RENDSZERÉNEK ÁTALAKÍTÁSA Sándor György igazgató Piaci műveletek és statisztika június 13.
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
A FIZETÉSIMÉRLEG-STATISZTIKA ADATGYŰJTÉSI RENDSZERÉNEK ÁTALAKÍTÁSA Sándor György igazgató Piaci műveletek és statisztika december 8.
A szolgáltatás technikájával – technológiájával kapcsolatos elemzések „EISZ Jövője” Konferencia június 22.
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
Fórum alkalmazás tervezése Készítette: Lückl Roland és Horváth Gergely és implementálása.
FRF-KPB-IT megbeszélés IER-webec rendszer építése Készpénzlogisztika Madarász Ernő.
PwC Informatikai kockázatkezelés a gyakorlatban Hétpecsét Információbiztonsági Fórum március 22. Előadó: Viola Gábor, CISA.
KRÉTA Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
MIFIR adatszolgáltatás – Technikai információk
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Kockázat, probléma, változás és dokumentumkezelés
Előadás másolata:

Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.

Az átállás… december 3. •Várakozás, előzetes eredmények (Nov 11. üzleti napi teszt) •Kockázatcsökkentő intézkedések •Első napi tesztügyletek •Kísérő dokumentumok •Statisztika

Statisztika Rendelkezésre állás…97% igen

A „bizalmi index” mutató A rendszer megítélése változott-e önben az éles indulás óta? +27% -3% s70%

Az üzletfolytonossági terv (ÜFT) •A kérdőív alapján mindenki ismeri, illetve hallott az ÜFT-ről. (Ismeri-e a rendszer kiesése esetére elfogadott alternatív munkafolyamatot? 97%i. Elégedett-e Ön a rendszer működésének támogatásával, hibaelhárítással, és a "helpdesk" szolgáltatással 97%i.) •Tényleg működik az ÜFT •Kommunikációs csatorna a mail •Hátrány… nincs visszajelzés, előny egyszerre minden megadott kapcsolattartónak továbbítható. •Kérés: Frissítsük a listát! •Mit látunk mi? Próbálkozások a felfüggesztés ellenére… •Kockázatai

Felhasználói vélemények a rendszer kezelhetőségéről •A rendszer oktatása során kapott ismeretek milyen mértékben hasznosultak a gyakorlatban? nagyon jól 15%, segédanyaggal együtt hasznos 85% •Mennyire tekinti kezelhetőnek a rendszert? könnyen kezelhető 97% •Mennyire áttekinthető az Ön számára a rendszer kezelési felülete? mindig tudom hol járok 82%, időnként keresni kell 18% •Ön szerint a rendszer működési sebessége megfelelő-e? igen 55%, nem 45%

A kérdőív szöveges elemei Pozitív észrevétel 10 •Elektronikus aláírás •Egyszerű kezelhetőség, áttekinthető felület Negatív észrevétel 41… ebből is tanulunk •Értéknapos rögzítés hiánya •Az aláírandó nem látható •Hibás csomagolású ügylet is menthető •Nyomtatás •Ügylet nyomonkövetése

Stratégiai fejlesztési irányok •Új ügylettípusok támogatása (kihelyezett érmekészlet, értéknapos ügylet) •Kommunikációs, visszajelző funkciók bővítése •Jogosultságok pontosítása •Készpénzkereskedelem támogatása funkció •és nem zárunk ki egyetlen további új kezdeményezést sem…

Kérdések… Köszönöm a figyelmet!