A tanárképzés gyakorlatorientált kiegészítése Turcsányiné dr. Szabó Márta egyetemi docens ELTE, TTK, Informatika Szakmódszertani.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Internet és tanulás – a 21. század kihívása
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
IndikátorDimenzióAttribútum Az Ágazati Adattár architektúrája MEDINFO 2003.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
A könyvtár mint a felnőtt képzés helyszíne Tapasztalatok a Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központban.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A „Roxfortban” tanítani Orbán Éva – Miszori Katalin – Pádár Éva Szent István Egyetem Állatorvos-tudományi Könyvtár, Levéltár és Múzeum Moodle Moot – Gödöllő.
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Szabó Pál ELTE TTK Regionális Tudományi Tanszék Budapest.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
e-Learning a tanárképzésben
"Képekben mondom el" - kreatív portál nem csak gyerekeknek
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Revita Alapítvány. Székhely: Debrecen Alapítás éve: 2003 Működés hatóköre: – Országos hatókörű szolgáltatások – Észak-alföldi régió – Leghátrányosabb.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Magyar Nemzeti Élelmiszer-technológiai Platform © Campden & Chorleywood Kht 1 Az MNÉTP megalakulása óta végzett tevékenységek A stratégia kidolgozása.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
IKT struktúra.
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Forgatókönyv.
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Innovatív felsőoktatási módszerek
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Szakmai alapozás megújítása fejlesztési terület Projektvezetői értekezlet Salakta Tünde Budapest, február 11.
Szakmai tanulmányút NORVÉGIA ( – ) A bemutatót készítette: Dr. Csermák Károly Ph.D.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Új tanulási módszerek az informatikában Lakosné Makár Erika 1
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Szakmai versenyek a hálózati informatikában
Közgyűjteményi megoldások
Kommunikációs kampánytervezés
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Használati útmutató Törölje a felesleges vonalakat és szöveget.
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

a tanárképzés gyakorlatorientált kiegészítése Turcsányiné dr. Szabó Márta egyetemi docens ELTE, TTK, Informatika Szakmódszertani Csoport labor Internetes projektek – projektek órák

ELTE Informatikatanár szak B BLOKK: MÉDIA Kiadványszerkesztés Multimédia oktatóanyagok tervezése Távoktatás I, II C BLOKK: ISKOLAI ALKALMAZÁS Oktatóprogramok értékelése IKT az alapoktatásban Szerzői rendszerek: Imagine Oktató mikrovilágok tervezése SPECIK HTML kezdőknek Flash SPECIK LEGO-LOGO Telementorálás

2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. Bblokk: Multimédia anyagok tervezése KIHÍVÁS TELEMENTORÁLÁS KOMA KREAKOM GUIigazításillesztés GUIigazításillesztés GUIigazításillesztés BSCW környezet kialakítása VERSBIRODALOM GUIigazításillesztés

2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. Cblokk: Informatika általános iskolában KOMA TÉT KIHÍVÁS VERSBIRODALOM VIEWDET, Univ. Vienna, ELTE. További anyagok fejlesztése Adatbázis, Webpróba KREAKOM Kidolgozás OVI: MMM + Pathways értékelés FOGYATÉKOS SW-ek készítése ROBOTIKA PhD Lego-Logo bemutató BSCW környezet kialakítása

2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. Cblokk: Imagine TÉT KOMA próba MAGYAR IMAGINE IMAGINE tananyag próba Bocskai kísérlet +értékelés Kecskeméti kísérlet + értékelés Angol Imagine tananyag + projektek BSCW környezet kialakítása

2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. Speci: Lego-Logo TÉT KOMA Lego interface próba MAGYAR IMAGINE Bocskai kísérlet +értékelés Fischer+ Lego-Logo + projektek BSCW környezet kialakítása Lego-Logo portál készítése feladatokkal

Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj.Jún Speci: telementorálás ANGOL TANULÁS KOMA IMAGINE Bocskai kísérlet, értékelés Kecskeméti kísérlet, értékelés KREAKOM TELEMENTORÁLÁS Felhívás Jelentkezés BSCW környezet VERSBIRODALOM Indítás Tanulás I.Tanulás II. Tanulás Elméleti tananyag

HÁLogo 2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. GUI illesztés Végső verzió Írás, értékelés Publikálás

MAGYAR IMAGINE 2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. Szöveges információk szerkezet GUI igazítás illesztés Végső verzió próba Publikálás utasítások Help Cb: Imagine

IMAGINE tananyag 2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. 1szint Web szerk.. GUI igazítás illesztés Végső verzió próba Publikálás 3szint2szint3Help Fordítás angolra Fordítás magyarra FordításCb: Imagine Logotron

KREAKOM Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj.Jún. Web + munkák Értékelés terv Spec: Telementorálás illesztés Publikálás Bb: Multim. tervezése Cb: Inf. Ált. isk.PhD: Telementorálás értékelés Felhívás Jelentkezés feldolgozás Kidolgozás Továbbfejlesztés Tanulás I. HirdetésJelentkezés Tanulás II. TELEHÁZAKISKOLÁK

MINERVA DefiníciókKísérletek, értékelésKollaboratóriumok fejlesztéseTerjesztés ELTE, TeaM Labor (koordinátor) Comenius Univ. Bratislava, SK Logotron Ltd., UK Cntoinfor, PT A.W. Bruna, NL OELIZK, PL Cnotinfor, BR CoLabs Imagine alapú kreatív tanulási környezetek fejlesztése

KIHÍVÁS (NJSZT) “Ismerd meg az Európai Unió országait az interneten keresztül” Felhívás Jelentkezés Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj. Jún.Júl.Aug.Szep.Okt. Keresés Kérdések Választás Adatbázis GUIigazításillesztés próba Cb: Inf. Ált. isk. Bb: Mm. tervezése KIHIVÁS 2002 Publikálása Publikálás Eredmény + díj Játék I.Játék II. Feldol- gozás Feldol- gozás Feldol- gozás Játék III. Kutatási terv Értékelési terv Pontozási terv Költségvetési terv Megvalósítás PhD: telementorálás értékelés feldolgozásKérdőívek készítése

VERSBIRODALOM Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj.Jún. Web linkek Eszközök terv GUI illesztés Publikálás Hirdetés Jelentkezés Indítás Cb: Inf. Ált. isk.PhD: telementorálás értékelés Felhívás Jelentkezés feldolgozás Bb: Multim. tervezése További anyagok PRÓBA

ANGOL TANULÁS Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj.Jún. Keresés Web oldal Választás GUI illesztés Tanulás Hirdetés Jelentkezés Publikálás Spec: Telementorálás Felhívás Jelentkezés feldolgozás Cb: Inf. Ált. isk. Tananyag továbbfejlesztése Tanulás Hirdetés Jelentkezés

TELEMENTORÁLÁS Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec.Jan.Feb.Már.Ápr.Máj.Jún. Web linkek Tananyag terv GUIillesztés Publikálás Bb: Multim. tervezése PhD: telementorálás értékelés Felhívás Jelentkezés feldolgozás Tanulás Hirdetés Jelentkezés Tanulás Hirdetés Jelentkezés Tananyag kidolgozás Spec: Telementorálás

Osztrák-Magyar TÉT 2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. GUI illesztés Web lap Ötletek a Következő félévhez Összefoglaló Publikálás Cb: Inf. Ált. isk.Cb: ImagineVIEWDET Imagine workshop Univ. Vienna: BSCW, Excel, Fischer; ELTE: teleház, LEGO Speci: Lego-Logo Portál készítés

KOMA 2002 Jul.Aug.Szep.Okt.Nov.Dec. GUI illesztés Web lap Összefoglaló Publikálás Cb: Inf. Ált. isk.Cb: ImagineSpeci: Lego-Logo Ált.isk. értékelés Közép.isk. értékelés Hiányok KreaKom értékelés Bocskai kísérlet, értékelés Kecskeméti kísérlet, értékelés Iskolai értékelés Speci: telementorálásBb: Multim. tervezése Adatbázispróba GUI igazítás illesztés Kihívás Teleházak + Bocskai + Kecskemét

KONFERENCIÁK INFO Békéscsaba 2002 Pedkonf, Akadémia INFO Szombathely SITE New Mexico INFO Békéscsaba INFO Szombathely Eurologo Portugáia MAGYAR NEMZETKÖZI Callenge Hollandia IFIP Ausztrália IFIP Hungary IF2002 Debrecen 2003 Pedkonf, Akadémia IF2002 Debrecen VIEWDET Ausztria