REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Rész számítás összetett
arányosság.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Szinkronizált multiplatform élmények
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Költségtani gyakorló feladatok
HIFO FIFO LIFO és átlagköltség
HIFO FIFO LIFO és átlagköltség
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje A fazekas műhely példája és más egyszerű példák a vállalat modellezésére, rendszermátrix számításokra.
Termékszerkezet-elemzés
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
A kommunikációs mix elemei
5 PGV Fast Start Junior Manager.
FAMILY MOBIL ÚJDONSÁGOK JELENLEGI KEDVEZMÉNYEK 800 forint lebeszélhető előfizetési díj Kedvező percdíjak Zárt csoportban ingyenes Percalapú számlázás.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
Kvantitatív módszerek
Fellow Pass cefeteria. 650 milliárdos üzlet Tervezett forgalom: 3 éven belül ennek 20%-a Fellow-n keresztül, hisz ez a Munkaadók érdeke! Miért is? Mert.
Lineáris egyenletrendszer megoldása MS Excel Solver segítségével
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
Nyomda és Papíripari Szövetség Nagyformátumú Digitális Nyomtatás Szekció Szenti Ernő Vinyl Grafik Studio.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Kültéri információs táblarendszer 15 db információs tábla paddal és szeméttárolóval.
H-2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 70. Tel./Fax:
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Page 1. Egyesítse a Lézeres Távolságmérő előnyeit egy iPhone előnyeivel !
Haszon rendezvények médiaajánlat Célcsoport éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns.
In Store marketing …. Egyedi szignalízációs rendszerek (tervezéssel is rendelhető) Közvetlen táblára nyomtatva. Költséghatékony, mert nincs közbülső hordozó,
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
AZ PALACKOZOTT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Exkluzív számla termékbemutató az OVB részére
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Táblázatkezelés KÉPLETEK.
Rétegmodellek 1 Rendelje az alábbi hálózati fogalmakat a TCP/IP modell négy rétegéhez és a hibrid modell öt rétegéhez! Röviden indokolja döntését. ,
 Velünk kedvedre dekorálhatod autód hátsó szélvédőjét, megmutathatod családod a világnak,de teheted laptop-ra,notebook- ra,telefonodra üvegre, termoszra.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Mérlegen a koordináló szervezetek Hartay Mihály ÖKO-Pack Kft.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
2. Előadás Tervezés, Tényezőkre bontás
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
Előadás másolata:

REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS Recept a sikerhez Varga Kornélia BÉFLEX Zrt., Marketing és PR Manager kvarga@beflex.hu Mobil:20/464-7974

„Hagyományos gyógymód” „Szeretnénk egy figyelemkeltő reklámeszközt. A brand-ünk célcsoportja a 25 – 45 év közötti, AB státuszú, nagyvárosban élő populáció. Nincsenek megkötések, prémium kategóriás, fiatalos, kreatív eszközre gondoltunk. A célcsoport megszólítása a célunk”

Ha a tervező csak ennyit tud, ki tudja mi lesz a végeredmény?!? „Kockázatok” Figyelemfelkeltő Prémium kategóriás Fiatalos Kreatív Ha a tervező csak ennyit tud, ki tudja mi lesz a végeredmény?!? 25-45 év közötti AB státuszú célcsoport

HATÓANYAG?

Mellékhatások Melyik az igazán megfelelő megoldás az ügyfél és a márka számára? És persze az eredményre minél gyorsabban és hatékonyabban szükség van… Lehetséges ez?

RECEPTÜNK Receptünk: brief helyett – egy praktikus beszélgetés! Miről? 1.) Hány darab eszközre lesz szükség? 50 20 600 Példa darabszám* 2.) Mekkora költségkeret van rá? 150.000 500.000 5.000.000 Példa költségkeret*

RECEPTÜNK 50 200 150.000 500.000 600 5.000.000 Példa darabszám* Példa költségkeret* 100.000 Ft / db 3.000 Ft / db 750 Ft / db 830 Ft / db Példa egységárak* 250 Ft / db 25.000 Ft / db 2.500 Ft / db 10.000 Ft / db 8.300 Ft / db

RECEPTÜNK 50 200 150.000 500.000 600 5.000.000 Példa darabszám* Példa költségkeret* 3.000 Ft / db 10.000 Ft / db 100.000 Ft / db 750 Ft / db 830 Ft / db 25.000 Ft / db Példa egységárak* 250 Ft / db 2.500 Ft / db 8.300 Ft / db Ehhez a mátrixhoz rendel a tervező még: Terméket, terméktípust Gyártási technológiákat Alapanyagokat

RECEPTÜNK Karton attrap Shop-in-shop megoldás One –way- vision kirakat matrica Belógatós digitálisan nyomtatott tábla dekoráció Plexi pult display Digitális pénzvissza-adó tálca Karton dispaly Reklámtáska Plexi szórólaptartó 3D plakát Sztatikus plakát És még sok minden más…. Fa álló display Padló grafika Wobbler Beltéri molinó Fém display Digitális oszlop

RECEPTÜNK Ami még tovább árnyalja a képet: Méret (maximum méretek) Lapra szerelhetőség, szállítás, disztibúció Teherbírás Kerüljön bele digitális opció? Cserélhető kommunikáció kell-e? Bolton / patikán belüli elhelyezkedés Kültéri vagy beltéri? Tartós vagy promóciós? Állítható legyen (polcok, stb.)? Világítson?

RECEPTÜNK Persze a tervezés során az is felmerül, hogy: Ki a célcsoport? Vannak – e meglévő grafikai anyagok? Milyen kampány / aktivitás része? Mi a márkaüzenet?

RECEPTÜNK Beszélgetés brief, amelyet a tervező állít össze Ügyfél csak jóváhagy v. kiegészít = rebrief Tervek több körben tervezőtől Folyamatos feedback az ügyféltől Kész terv